What I ate Wednesday

Saptamana asta. am reusit cu chiu cu vai sa ma tin de promisiune si iata ca postez mancaricile la o ora rezonabila. Asadar acesta a fost meniul meu de ieri.


7.45 a.m. Nu stiu cum sa va spun dar am dormit pe undeva la 3-4 ore si eram efectiv la pamant. Aveam nevoie de ceva mai mult decat de cafea...aveam nevoie de zahar,m dulce, e-uri!:)) Asa ca mi-am facut un capuccino cu alune, placerea me vinovata numarul 1. Si apoi am decis ca ovazul meu trebuie sa fie mai yum ca sa ma faca sa functionez la cote normale. L-am facut cu miere, cacao, mar copt si merisoare. A fost minunaaat. In poza asta inca nu se absorbise toata apa fiarta in ovaz. Inainte sa il mananc arata mai mult a terci si mai putin a supa!:))


11.30 a.m. Inca ma simteam ca un mort viu asa ca ce facem? You guessed it. Mai bagam un capuccino si niste turte din alea expandate de grau cu dulceata de cirese. That's better now!

13.45 p.m. Salata salata, iubita mea salata. Baby spinach, seminte de dovleac, ardei. rosii cherry, ciuperci, porumb, feta, ulei de masline si condimente.

16 p.m. Pe undeva pe traseu am mai mancta si o portocala care a scapat nepozata. Stim toti cum arata o portocala asa ca ma gandesc ca nu e bai ca n-am tras-o in chip!

18.15 p.m. Ajutata de fii-mea am executat cina noastra: spaghetti de grau dur cu sos de rosii, ciuperci, ceapa verde (yesss a aparut ceapa verde in piata si e din aia cu gust), ardei si rosii cherry adaugate. La fii-mea am pus cascaval din belsug (give her a break, are 3 ani jumate si mananca mai sanatos decat populatia adulta a tarii in majoritatea timpului) ca asa am avut solicitare. La mine am pus din belsug patrunjel si am infulecat ca doua disperate!:))

Pot sa va spun ca nu mi-am baut cantitatea necesara de apa si ca am inregistrat o victorie personala cand am iesit din Lidl doar cu legume, lasand punga cu ursuleti jeleuri abandonata desi ajunsesem cu ea pana aproape de casa. I won a battle with the sugar devil!:))

Voi ce ati mancat ieri? Ce aveti in plan azi? Va astept cu idei sanatoase ca mai intru in pana de inspiratie ocazional. Mint, inspiratie ar fi dar mi-e lene uneori.



Share:

7 comentarii

  1. Mi-ai facut pofta de dulceata, cred ca n-am mai mancat de anul trecut :))
    Ce retete sanatoase am mai mancat eu?
    - tagliatele de dovlecei cu sos de rosii (dovlecei cruzi taiati subtirel cu curatatorul de cartofi + sos de rosii cum iti place tie), eventual + cateva masline
    - pateu de miez de floarea soarelui (crud, desigur) - o ceasca de miez lasat la inmuiat de seara pana dimineata (8 ore); dimineata il scurgi si il pui in blender, alaturi de o lingura - doua de susan macinat sau tahini, sare, zeama de la jumatate de lamaie, putin usturoi sau praf de usturoi (dupa gustul tau), un strop de miere, si ce condimente mai vrei tu - pasezi bine la blender si iese un pateu delicios (nu iese chiar cremos, cum stim noi pateurile, dar e bun)
    - guacamole - merge si cu paine, nu numai cu nachos, si chiar este o gustare satioasa
    - pate de avocado cu masline - un avocado, 50-100 grame masline verzi fara samburi, zeama de lamaie, un pic de usturoi (merge si fara), sare, chilli flakes sau ce vrei tu picant - totul se paseaza la blender si rezulta un pateu delicios
    - fasole facaluita, versiunea scurta - o conserva de fasole + 2-3 lingurite de susan macinat sau tahini, sare, 2-3 linguri de miez de floarea soarelui crud sau un pic prajit, 2-3 linguri ulei de masline, un pic de usturoi sau praf de usturoi (merge si fara), un pic de chimion (ii da o savoarea aparte) - totul se paseaza la blender

    Pofta buna! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru sugestii. Toate suna foarte ok.:) Pasta de avocado eu o mananc si pe chestiile astea de grau expandat si e yum. Chiar o sa testez cate ceva din ce mi-ai sugerat!:)

      Ștergere
  2. Mi-ai facut pofta de paste si de-abia ce le-am mancat ieri, well...you can never have enough pasta...or pizza :))) La micul dejun am mancat un sandwich cu cascaval si sunca facut la sandwich maker si-am baut lapte cu cafea (haha :D), apoi la pranz mi-am stricat foamea cu o para si jumatate de punga de pufuleti, evident ca nu mi-au tinut prea mult de foame si cum n-am vrut sa trec direct la cina, am tot ciugulit, apoi la cina am servit paste cu sos rosu si sunca si pana sa ma culc sigur am mai gasit ceva prin frigider, I am not proud of myself, dar daca imi e foame si nu mananc ma transform intr-un mic monstru :)) Astazi habar n-am ce sa-mi pregatesc, vom vedea :D :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ultimele doua poze ma fac sa salivez rau de tot.
    Mi-e dor de o salata. Trebuie sa-mi prepar si eu una cat mai curand.
    Daca-mi dai paste...nu mai vreau nimic. Pe cuvant! Ba da, vreo 2-3 bruschete, dar atat.
    Mmm. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. La fel imi fac si eu salata :) Ce imi plac mie postarile de genul acesta :D

    RăspundețiȘtergere
  5. That salad looks sooo good! I have recently found you blog and I'm glad that I did. I'm your newest follower and really look forward to more posts from you. If you like, please check out my blog as well at www.ourlondonwardrobe.com xxx

    RăspundețiȘtergere
  6. De cand ai inceput rubrica asta, mie mi-au ramas in cap asa: chestia aia pe care o mancai dimineata cu banane si cu scortisoara:))) si biscuitii aia din Lidl parca....am cautat si eu dar n-am vazut.

    Arata fain salata. o sa imi iau sa fac si eu. momentan am produs o salata orientala si trag de ea :))

    RăspundețiȘtergere