luni, 24 martie 2014

Weekend-ul asta - photo dump

N-am mai facut de ceva vreme rubrica asta. Cumva am devenit reticenta la a impartasi prea multe chestii legate de viata personala. Traim intr-o lume nebuna si uneori descoperi asta pe pielea ta si tinzi sa intri in modul defensiv. Totusi am fost intrebata unde au disparut postarile de luni si ocazional o sa va mai arat pe unde ne plimbam si ce mesterim noi in zilele de relaxare. Mai ales acum ca s-a facut vreme buna speram sa tot iesim din casa si sa nu mai fim plictisitori si pensionari.

O sa las sa vorbeasca mai mult pozele si eu o sa va spun mai putin!:)

Cam asa se desfasoara o dimineata de weekend la noi. Trezit la 6 si jumatate, mancat si da-i si creeaza!:))

Murdarirea este buna! Asa arata un copil fericit tarandu-se pe jos in curte la bunici. E soare, e cald, e bine!

Ia uite cine facea plaja in pestele de plastic al picei? Un altfel de pici. Mini melcul zilei care ne-a asigurat vreo 30 de minute de liniste. Katia si-a apropiat fata de forma si acolo a stat urmarindu-l ceva vreme!


Sneakers are the way to go!:)
 

Lil' diva in action! Ca tot ma intreba Anca la postarea cu outfitul meu, cam asa se desfasoara fii-mea din punct de vedere vestimentar!


Asa da primavara, asa da!

 

O cina tarzie si extreeeeem de sanatoasa:)) Gratarel si cartofi prajiti la ceaun! I feel no guilt! Am mancat ca un grohaitor si a fost minunat. Si da, era vreo 8 jumate seara! Ce daca? Primul gratar din an e mereu cel mai bun!
 

O dimineata de duminica la Zoo incepe musai cu hranitul ratelor de pe lac. Si cu tati odihnindu-se pe o banca pentru ca iar l-am trezit cu noaptea in cap!:))
 

Privirea asta un pic fascinata, un pic tematoare era indreptate spre sarpele Boa! 


Broscutele testoase s-au bucurat de multa atentie si de multe chiote de bucurie!



Dansul printre baloane de sapun e obligatoriu!
 

Numai ca n-a pus mana direct in ochii lui taica-su incercand sa prinda cat mai multe baloane, eventual inainte sa apuce el sa i le sufle!:))
 

Si o poza cu gagicile cochete!:P

36 de comentarii:

  1. Draga de ea, ce fashionista e! :D Uitandu-ma la pozele Katiei ma intrebam daca folosesti balsam pentru parul ei ca e tare frumos si descurcat, iar parul cretulin nu-i tocmai usor de mentinut asa. Deci, recunoaste, spune tot! :))
    Vai de bugetul meu, cand o sa creasca si a mea si-o sa isi aleaga singura hainele cu care vrea sa se imbrace.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. You have no idea!:))Are muuult mai multe haine ca mine si deja pretentiile sunt ridicate: sa fie fuste si rochii! ATAT! Nu folosesc balsam dar ma gandesc ca ar cam fi cazul. Sau ceva pentru descurcat parul. Oricum trebuie sa o tund un picut. N-am tuns-o niciodata si deja onduleurile dinspre varfuri sunt cam uscate si tocate si se incurca rau rau de tot.
      Sa iti spun ca m-am apucat sa ii cumpar toale de primavara si o sa raman saraca si probabil dezbracata?:)) Nu-i bai, sa fie ea frumoasa, ca mami se descurca cumva!

      Ștergere
    2. Hi. hi, inteleg perfect! Tentatiile si ofertele sunt mult mai mari la fetite decat la baieti. Off, atatea as vrea sa-i iau. Pana si mama a inteles ca nu o pot imbraca in body-uri cand o scot la plimbare, si ii ia mereu cate ceva.
      Poti sa incerci cu ulei de cocos pentru varfuri, numai sa stea cuminte cu el in par. :D

      Ștergere
    3. Daaaa da, desi sa stii ca acum am vazut haine frumoase si la baieti. Poate trebuie sa fac unul ca sa ma conving daca am dreptate sau nu!:)) Si eu i-as lua cu tonele haine, dar incerc sa ma abtin...zise dupa ce a dat comanda pe Matalan de 3 rochite=)) Maica-mea e mai rau decat mine, a rasfatat-o in ultimul hal. Mai ales ca vine la noi cam o data pe luna si are vreme sa adune!:))

      Ștergere
  2. Ce frumoasa e ultima poza!! :)
    Ai o scumpete de fetita! Sa fie sanatoasa si cuminte:).

    RăspundețiȘtergere
  3. Mumoasele mele optimiste si zambarete!!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ale in curand iti mai aduc un model la sedintele foto la cum se suceste si invarteste pustoaica asta cand se costumeaza in domnisoara!:))

      Ștergere
  4. Sunteti doua papusele, maaai! Aia mica are o codita, aproape ca sunt invidioasa :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim!:) Daaa, are par muuult ca mama-sa:)) Macar atata lucru bun sa ia si ea de la mine!:P

      Ștergere
  5. Cea mica este ca o papusa !! Nici mami nu e mai prejos ! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunteti niste scumpe, dulci, dive, frumoase! Jur ca nu exagerez!
    Imi place cum va asortati. <3
    Mi-e dor de prietena mea1
    Ah...mi-e pofta de un gratarel delicios. :))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da daaaa, evident ca nu exagerezi!:)))
      Daca ti-e dor stii bine ca la orice ora esti asteptata in vizita. S-ar putea sa pleci cu capul mare de n-o sa iti mai fie dor vreo doua luni, dar asta e partea a doua!:))
      Si cu gratarelul, ti-am zis, se rezolva urgent. O comitem cat de curand!

      Ștergere
  7. Pui de melc nu am mai vazut, am si eu momente cand imi lipesc ochii de toate creaturile pamantului, ca la munte cand oricum am mai vazut gusteri si buburuze, vorbeam in soapta sa nu le deranjez. Nu rade. :D La noi inflorirea copacilor e mai intarziata, abia astept sa-i vad pe toti incarcati.
    Ma emotioneaza ultima poza, mi-am imaginat cum sa fie cu o pice doar a mea. Sunteti adorabile!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am gasit mereu cochilii de pui de melci dar nu vazusem pana acum unul "in stare functionala". Iti dai seama cat de entuziasmata a fost picea.
      Multumim! E frumos sa ai o pice doar a ta sa stii...

      Ștergere
  8. Ce fashionista e Katia, in curand nu o sa mai ai loc de hainutele ei :)) Daca o sa am o fata cred ca avem cu ce ne imvraca amandoua mult timp de acum inainte ;))

    Kisses

    miu-miu.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are dulapul ei propriu si personal. De doua usi. Si e PLIN ochi!:)) Adevarul e ca e super distractiv sa imbraci o fetita dar e si super periculos pentru buget!

      Ștergere
  9. N-am vazut in viata mea un melc atat de mic :)) Gata, m-am convins, sunteti doua fashioniste <3 Ce-as putea sa zic eu despre gratarul ala, pai, as putea sa zic ceva? Mai ales ca imi e foame acum, iti dai seama prin ce chinuri m-ai facut sa trec? :D :***

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu vazusem!:)) Multumim. Katia mai ceva ca mine e fashionista!:P Te astept oricand la un gratarel!

      Ștergere
  10. Gagici cochete, sunteti su-per-be!!! :)
    Stii, am avut si eu astfel de ganduri in privinta postarilor personale dar...mi se potrivesc atat de bine, le impartasesc cu atata drag incat spun: let it be!

    Buburuza Katia e teribil de frumoasa!
    M-ai surprins, mami, vorbind atat de putin! :P :) Dar ma multumesc si cu atat, nu reclam nimic!

    Pupicei, dragelor!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Ehh si eu simt nevoia sa le scriu dar uneori stii, cate o chestie iti mai taie din elan.
      Si eu m-am surprins pe mine cu atat de putine cuvinte, Cred ca nu eram in cea mai buna stare!:))

      Ștergere
  11. Cât de scumpă poate fi pitica. Și ce fashionistă e... clar te-a moștenit.
    Ce poftă mi-ai făcut cu grătarul ăla... oftez și salivez. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)Multumim frumos!
      Gratarul ala vad ca a provocat multe pofte!:))

      Ștergere
  12. Ai o scumpete de fetita! mare si frumoasa ca mamica ei. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumoase sunteti! Sa mai faci postaaaari, imi lipsesc!

    RăspundețiȘtergere

  14. ce mare e...iti ajunge pana-n sold!...si-mi amintesc cand aveau altii trei ani iar diferenta ziceai tu ca e ...iaca, cum e? cum? cum?!

    va salut,
    cochetelor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa, cred ca o sa ma depaseasca in inaltime la un moment dat!:)) Si e ciudat cat de repede trece timpul!Va pupam si noi!

      Ștergere
  15. Cat de scumpa e Katia cand se joaca asa de frumos!! :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, chiar daca momentele de pace si liniste sunt relativ rare!:))

      Ștergere
  16. Doua fumoase...vesele si pline de viata!!

    RăspundețiȘtergere