Yves Rocher Shower Cream in Mango/Passion Fruit

M-am gandit sa va povestesc azi despre gelul de dus (de fapt crema pentru dus) care a reusit sa imi schimbe parerea nu foarte buna pe care o aveam despre gama Plaisirs Nature. 

Pana acum am avut vreo cateva geluri de dus din aceasta gama si pe cat de bine miros pe atat de rau imi uscau pielea. Dupa cum bine stiti eu nu sunt buna de luat etalon legat de nivelul de hidratare al corpului pentru ca am un fel de desert Sahara gazduit pe mine. Cu toate acestea mi-am promis ca nu mai achizitionez geluri de dus din gama asta, mai ales ca sunt si ceva mai scumpe decat pretul pe care obisnuiesc sa il platesc eu pentru un gel de dus (nu foarte scumpe insa si cu siguranta mai ok ca raport calitate pret decat raposatul I Love Vanilla and Ice Cream).

L-am primit cadou pe acesta si a stat mult timp in dulapior pana sa il scot la lumina. Imediat ce l-am testat am exclamat: "Tu ajungi pe blog! Urgeeent!" 

Primul lucru pe care vreau sa vi-l mentionez e ca pompita pentru dozare se cumpara separat si costa cam 2.5 lei dar va va salva de risipa de produs. Recipientul contine o cantitate generoasa, 400 ml pentru 25 lei. Cu siguranta il puteti gasi in vreo oferta de nerefuzat la pret mai mic. Scrie pe el ca ar fi editie limitata, ceea ce e destul de logic avand in vedere ca toate produsele de care ma indragostesc eu nu supravietuiesc mult pe piata si ma lasa cu un gol in suflet!:)) Observ ca mai exista pe site inca o crema de dus, cu fructe de padure. Dupa cum am zis, nectarurile de dus sunt foarte faine dar nu compatibile cu pielea mea.


Consistenta nu este una lichida, ci te lasa cu impresia ca iti torni in palma lotiune de corp. Cu toate acestea face spuma zdravan si "clabucii" sunt fini si matasosi. Efectiv simti ca iti rasfeti pielea cu el. Senzatia asta persista si dupa dus si au fost cateva seri in care am indraznit chiar sa nu mai folosesc unt de corp dupa ce ma spalasem cu el. Daunele nu au fost extreme si asta la mine e lucru mare.

Acum sa va spun ce asteptati, nu? Cum miroase? Let me tell you this. Mie mi s-a parut mereu ca mirosul de fructe e destul de greu de redat cu fidelitate intr-un produs cosmetic. Si cum nasul meu e sensibil nevoie mare mereu percep nuantele de chimic. De exemplu la untul de corp Cien (care imi place la nebunie) simt ca mirosul de mango e unul artificial, imi aminteste de mirosul caramelelor MAMBA! Chiar daca mirosul imi place realizez ca nu e mango autentic. Ei bine, la crema asta de dus eu simt mango autentic. Nu e doar dulce. E si amarui si fresh si citric. E exact amestecul perfect din fiecare ca sa am impresia ca daca as da sticla pe gat ar fi ca si cand as bea smoothie de mango! They nailed it! Fructul pasiunii habar nu am sa va spun unde e, dar probabil e. 


Din punctul meu de vedere acesta e un produs foarte bun si chiar merita achizitionat. Nu stiu cat de curand se va scoate de pe piata, dar daca va tenteaza eu zic sa nu stati prea mult pe ganduri.

Share:

10 comentarii

  1. M-ai facut curioasa, mie cel mai mult imi place cel cu nuca de macadamia♥
    http://merysyl.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Mama ce mi-ai facut cu acest articol!
    Si mango, si gel de dus...Project Pan-ul meu scartaie!
    Vreau!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. L-am încercat și eu recent pe cel cu fructe de pădure, la o prietenă la care am rămas peste noapte. Întradevăr e foarte cremos, însă spumant. Nectarurile mi-au uscat și mie puțin pielea de pe corp, însă am avut o experiență foarte bună cu crema de duș cu ovăz și cu ea de cocos, din gama Plaisir Nature.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu am incercat nici un gel de dus de la Yves Rocher. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Am si eu un parfum de 20 ml primit cadou (in varianta asta), ma duc sa-l miros ca n-am fost curioasa pana acum. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. yamyy,arata atat de biiinee :x
    mie sincer imi aduce aminte de un suc natural de portocale :)))

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  7. Mmm...parcă-i simt mirosul... :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Of, mie nu-mi plage mango, dar mi-ai facut pofta, asa frumos descrii gelul asta de dus :D
    Eu il am pe cel cu zmeura si imi vine sa-l beau de fiecare data cand il folosesc..

    RăspundețiȘtergere