Urban glam

Vineri Ale m-a convocat la un caramel latte si la o noua tura de poze. Desigur ca nu puteam sa refuz o astfel de invitatie, nu? Soarele stralucea, vantul batea si in aer plutea spiritul ala de primavara, rapid inabusit in weekend de ploaie si nori gri. 

O sa va impartasesc acum o mica problema psihica pe care o am din copilarie. IUBESC pantalonii colorati. Ii iubesc. Eu eram aia care purta blugi rosii cu petice negre in clasa a 6-a (vai ciuda mi-e ca nu am o poza de atunci), care purta pantaloni turcoaz cu carouri in clasa a -7-a si capri mov si roz intr-a 8-a:)). Si uneori eram privita ca iesita de la balamuc. Dragostea aia a  rezistat incercarii timpului si au urmat la maturitate blugi mint green, rosii, mov si tot asa. Daca am de ales intre niste blugi neutri si unii intr-o culoare vesela, stiti deja ce voi alege. Ultima tura de Kurtmann s-a lasat cu doua perechi noi de prieteni pentru piesele din garderoba mea. Primii sunt cei din outfit-ul de azi.


Pantalonii Stradivarius intr-o nuanta superba de albastru m-au strigat pe nume. Sunt skinny (I love myself some blood constricting pants), au talie medie si sincer asta ma bucura pentru ca sunt o baba de 26 de ani care are nevoie de protectie la spate si burta!:)) I seriously love them! Si imediat ce da firul ierbii o sa se intample mult color blocking cu ei, alaturi de tricouri roz si verzi si...mdap.

Puloverul paietat de pe Romwe mi-a atras atentia intr-o postare a Aurorei. Cand a venit coltul si l-am scos am fost usor trista. Il vroiam lejer dar parca era prea lejer. Un fel de XL in conditiile in care eu port S. Daaaar...l-am luat pe mine si am zis hell no! Imi place. Imi place asa imens si parca de capatat. E atat de glam cu paietele lui lucitoare si atat de hobo cu dimensiunile lui demne de un unchi mancator de hamburgeri!:)) M-am simtit excelent in el! Nu imi pasa ca par imensa in el, imi pasa doar ca am fost Edward Cullen expunandu-se in soare ca sa fie spintecat de Volturi!:)) Ok, ok...moment jenant, stiu! Daca mai bagam in combinatie si vesnicul meu colier cu lapis deja o dam grav in povesti cu vampiri!:D

Tot ce a ramas de facut a fost sa imi pun bocancii in picioare, sa ma dau cu rujul meu preferat Hot Plum si gata distractia!:)

Sper sa va placa. Va anunt de pe acum ca mai am niste pantaloni colorati sa va arat pentru ca...Kurtmann made me do it! Aaa da, sa nu uitam, ma intreb daca am neaparata nevoie si de pantalonii portocalii si cei verzi pe care i-am ochit pe site!:)) Cred cu tarie ca raspunsul este: DA!


Share:

43 comentarii

  1. Daaaa. Deci daaa. Am nevoie de pantalaoni colorati!
    Excelent outfitul de azi. Imi palce tare, tare mult nuanta pantalonilor. Ies in evidenta iar modelul te avantajeaza.
    Imi plac pozele. Ti-am mai spus oare? Wow!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum maaa, inca nu ai pantaloni colorati? No se puede!
      Saru-mana de complimente, ma bucur ca iti place ce am copt!:)))

      Ștergere
  2. Foarte frumos ♥♥♥♥♥ador pantalonii colorati, am si eu toate culorile .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pare ca e inca o dependenta greu de infrant asta cu pantalonii colorati! Noi femeile si viciile noastre dubioase!:

      Ștergere
  3. outfit-ul de azi e fix pe inimioara mea! :) dar marturisesc ca ceea ce face tinuta sa intoarca capete din punctul meu de vedere sunt exact accesoriile glam si rujul roooz seducator. ador combinatia - bocanci si pulover lalau, but very-very well put together.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saru-mana. Si ma asteptam oarecum sa iti placa! Sa stii ca e si pe inimioara mea. Asa ca avem niste coordonate comune pe ici pe colo prin partile esentiale!:)

      Ștergere
  4. Vai ce-mi plac pantalonii! E superbă culoarea!!! Și eu am avut în perioada adolescenței pantaloni în toate culorile posibile.. și lungi și scurți. Acum m-am cam cumințit cu pantalonii.. habar n-am de ce. Dar o pereche în culoarea asta îmi trebuieeee!! :D
    Pozele sunt geniale.. cel mai mult îmi plac ultimele 4 poze. Ai ieșit super în ele. Și îți stă suuuper cu rujul ăla! Iar bluza nu te face să pari imensă, îți vine chiar foarte bine.
    Pupici! :* Așteptăm outfit și cu ceilalți pantaloni. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scurti eu nu prea port nici vara...Poate ar trebui sa incep!:)) Multumesc multumesc pentru complimente, esti tu draguta!
      E pe vine si outfitul ca pantaloni roz...enough said: ROZ!

      Ștergere
  5. Portocalii simpli sau pe aia cu buline la care am salivat si eu... dar nu au marimea mea, ca asa sunt ei facuti mai mari.
    Super poze! Eu vad si un machiaj frumos, nu doar un ruj, good job!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aia cu bubuline!:))Eu parca am vazt ca marimea mea mai era. Pana ma decid eu probabil nu o sa mai fie.
      Ma bucur ca iti place si machiajul!

      Ștergere
  6. Omg cat de frumos e puloverul!!!! Love it :D Cat de dragut ai iesit in poze, a 7-a poza (sper ca am numarat bine :D) este preferata mea <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :*:* Thank you dear!:) Si puloverul presimt ca va fi purtat pana la desirare.

      Ștergere
  7. Iti sta super cu pantaloni colorati. Imi place poza aia in care se vede ca o sa izbucnesti in ras :))

    Kisses

    http://miu-miu.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! In poza aia mai bine sa nici nu stie nimeni ce povesteam de fapt. Chiar e poza facuta de prietena mea prin surprindere intr-o pauza de shooting propriu zis:))

      Ștergere
  8. Sa vina primavara! <3 imi place super mult machiajul, iti vine bine si zambetul se asorteaza perfect cu tine. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa vina!:) Ma bucur ca iti plac si machiajul si zambetul

      Ștergere

  9. helou Didi!

    1. nu ti-a fost frig asa gales pozand cu umarul p-afara?
    2. scrie si tu mai des!!
    3. recomanda-mi si mie ceva de facut sprancenele frumoase. asa, colorate cum trebuie, conturate cum trebuie, fara sa arat ca o mumie de autobuz...

    4. eu is racita si bleah. ieri am fost la un concert si m-am chinuit sa ma imbrac mai acatarii. Mi-am pus noii (iegari :)) ) pantaloni stramti luati sub influenta si o bluzita de matase mai larguta, ca deh, corpul zvelt si snur se deforma. M-am spoit cum ma duse capul, sa se acopere din jegurile de pe moaca. Asteptam si aveam nevoie de un copmpliment. bravo mie. mi s-a pus ca arat ca un norisor. ca un norisor, auzi si tu halal...

    te pup de la distanta!
    eu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Helou my Zuzi!
      1.Nup ca era caldut. La mine 16 grade e vreme de scos umerii pe-afar!
      2. Incerc dar sa stii ca timpul nu ma prea lasa in ultima vreme.
      3. Te sun si iti povestesc pe larg si in detaliu ca daca nu mi-e ca te confuzez maxim!
      Am ras cu lacrimi la [artea cu concertul! Mi te si imaginez. Cat despre silueta deformata shhhht ca don'sorul mic are nevoie de spatiu de desfasurare, de aia te deformeaza!:))

      Ștergere
  10. Eu voi fi mereu fana puloverelor oversized. Le ador, mi se par chic si usor de asortat. Imi mai place mult si rujul tau, iti vine genial.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca si mie imi plac foaaarte mult dar asta parea imens inainte sa il pun pe mine! Rujul mi-a furat inima cand l-am vazut la Georgia anul trecut. A doua zi era al meu deja!:))

      Ștergere
  11. Esti o persoana foarte, foarte placuta :) Astept primavaraaaaa, vreau soare !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc frumos!:) Si eu vreau soare ca n-am avut p[arte decat asa cu portia deocamdata!

      Ștergere
  12. Dar iti vine de minune puloverul unchiului mancator de hamburgeri (daca vrei sa stii, eu-s mancatoare de hamburgeri si degeaba)..mai Edward! :))))
    La nebunie imi plac pantalonii, trebuie sa-mi iau si eu neaparat. Am comandat o data tot de pe Kurtmann si-mi erau mici (chiar exista scobitori mai scobitori decat mine! :D).
    Esti tare simpatica si-mi place mult culoarea parului!♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca inainte si eu cam eram mancatoare de hamburgeri dar se pare ca la mine metabolismul nu mai e de acord cu astfel de excese!:))
      Eu 34 iau mereu la pantaloni si pana acum toti au fost ok.
      Multumesc!Si multumesc!:)) Tura asta si mie imi place cum mi-a iesit parul!

      Ștergere
  13. Extraordinara nuanta electric blue a jeansilor! Ii vreau si eu!!! :))
    Tu arati cool - the collest girl in town! :D
    Imi place combinatia jeansilor cu puloverul oversized paietat, imi place cum iti vine rujul acela, imi plac locatiile alese! Big like for Deena!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Go get them!:)) Sunt si la un pret rezonabil asa ca merita! Serios!
      Saru-mana saru-mana!
      Big like for the likes!:))

      Ștergere
  14. Iti sta super bine! Imi plac mult pantalonii, am unii similari, ii port mai ales primavara-vara. Parul arata super bine, ce mai folosesti pt el?
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos!:) Si eu port coloraciuni mai mult in sezonul cald. Daca iti spun ce folosesc in par o sa te umfle rasul, serios. Vad ca inca am material genetic bun desi intr-o vreme se razvratise. Il spal cu sampon gliss, am masca gliss, uleiul ala de la Syoss si unul Avon si o data la luna daca am timp imi fac o "masca" cu uleiuri cu care stau vreo trei ore in par. Atatica tot. In rest...nu il indrept, nu il ondulez...nu ii fac nimic!:))

      Ștergere
  15. Te-am vazut cand ai facut pozele,erai asa detasata :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Vai, ce-mi place puloverul, asa largut cum e. Si eu mi-am luat toamna trecuta niste pantaloni rosii si verzi sa mai adaug ceva culoare in garderoba. Problema e ca am mai slabit putin si stau ca pe gard pe mine. Nu stiu cum sa fac sa ma mai ingras nitel.

    Rujul e super cute. Am si eu unul roz de la Farmasi si imi schimba instantaneu dispozitia cand il folosesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmmm, maree bai ca ai slabit si vrei sa te ingrasi!:P
      Eu am devenit fan rujuri colorate si indraznete doar de vreun an jumate incoace. Inainte nu ma apropiam. Aveam impresia ca nu ma avantajeaza. Acum am ajuns sa am impresia inversa!:))

      Ștergere
  17. Yey pentru pantalonii colorati, poze, soare, parul tau lucind frumos in soare, etc.
    La mine e boala recenta, dar deja am pantaloni ruoz siiii...turcoaz sa fie oare? Noup, verde smarald. Ei pisici, nu stiu!
    Daca ti-as spune de cate ori mi-am facut wishlist-uri cu pantaloni colorati de pe Kurtmann...
    Mie imi place chiar mult cum sta puloverul. Am luat si eu unul gri lalai la maxim din SH acum vreo 2-3 sapt. Si m-am gandit ca nu o sa stiu sa-l port ca nu prea am avut bluze asa mari. Joi a intrat la tura de spalat haine gri si ghici ce? Deja l-am purtat de vreo 2 ori! Deci se puate! :D
    Da, da, ia toti pantalonii colorati, i looove colour therapy!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc multumesc!
      La mine boala dateaza din vremuri imemoriale!:)) Si da, pe Kurtmann au multe multe culori de pantaloni care ta fac sa strigi ca la Pokemoni:"Ii vrem pe toti!"
      Cu puloverele lalai am inceput de vreun an de zile. Tot asa, am gasit doua bucati misto rau in second-uri si m-am indragostit de stilul asta.Colour therapy, shopping therapy and chocolate therapy help me survive!:))

      Ștergere
  18. Femeie, esti dementiala! :x Imi place combinatia, cu tot cu machiaj si par. Iti sta superb, mai ales ca esti micuta. Nu stiu cum ar veni un asemenea pulovar pe 1.74 ai mei si 74 de kike, but merita incercat daca ocazia. Iar pantalonii sunt suuuuper! Imi vine sa ii bat pe alde kurtmann astia ca de-alde L nu au haine care imi plac...
    Eu nu am nadragi colorati ca nu gasesc decat foarte scumpi pe masura mea...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haidi maaa! Eu nu cred ca ti-ar sta rau un pulover din asta. Serios. Mai, sa stii ca eu nu prea cred ca n-ai gasi niste pantaloni colorati pe kurtmann. Un 38 zici tu de exemplu ca nu ti-ar veni?Ai putea incerca. Daca nu, ii returnezi si aia e.

      Ștergere
    2. Stai maaaa!Ca astia de pe Kurtmann au alt sistem de masuri. Eu de obicei la pantaloni din astia clasici sunt cam un 38. Si la blugi din comert un 27-28. Ca sa iti faci o idee. Prima data nu am stiut nici eu ce sa iau si am comandat 36. Mi-au fost mari si i-am returnat si de atunci numai pe 34 merg.

      Ștergere
    3. Ceapa lor... :)) Eu la clasici 46 si la blugi 31 cand sunt slaba si 32 cand sunt grasa. (fund mare) :))

      Ștergere
  19. Cât de scumpică poţi fi!!! Îmi place la nebunie machiajul, te prinde demenţial! Să te mai faci aşa. Parcă ţi-am mai zis pe Insta că eşti foarte sexy. :D Şi ador puloverul. Right up my street!! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scumpa?Awww.. Ma bucur ca iti place machiajul. Si sa stii ca ma fac asa frecvent. Cand mi se ia de nude-uri trec la genul asta. Mi-ai zis mi-ai zis si pe Insta de m-am rosit toata!:)) Ma asteptam sa iti placa puloverul!

      Ștergere