vineri, 22 ianuarie 2016

Crema pentru maini cu miere si laptisor de matca

Acum 5 ani cand blogul meu era citit de circa 7 oameni (cu tot cu mama si cea mai buna prietena a mea) a inceput povestea mea oficiala cu Cosmetic Plant. Dupa 5 ani banuiesc si sper ca ma citesc mai mult de 7 oameni, cel putin statisticile asa zic, dar produsele descoperite atunci au ramas favorite. Prima firma care ti-a bagat blogul in seama nu se uita niciodata, nu?

Scriam eu review-ul asta despre crema de maini HG, cea cu ulei de catina si masline. Mi-e un pic jena sa il citesc, dar trecem peste! Cert e ca din 2011 pana acum am cumparat-o de cel putin 10 ori, am facut-o si pe mama dependenta de ea, le-am facut-o cadou tuturor prietenelor. Fireste ca a trebuit sa o cumpar si pe cea aparuta prin toamna, cea cu miere si laptisor de matca. V-am dezvaluit deja ca imi place in articolul asta, dar azi m-am gandit sa vin cu detaliile.


Ce spun ei despre crema pentru maini intens hidratanta cu miere si laptisor de matca? Iata: " Crema intens hidratantă pentru mâini cu miere și lăptișor de matcă asigură îngrijire, protecție și hidratare de lungă durată. Este o cremă hrănitoare, îmbogățită cu miere, lăptișor de matcă, ulei din sâmburi de struguri și un complex de vitamine (A, E, F și pantenol) ce conferă pielii suplețe și catifelare." Ce spun eu? Shut up and take my money!

Ambalajul e practic, tub din plastic moale, usor de manipulat. Orificiul prin care iese produsul e cat trebuie, nu irosesc crema daca apas cu prea mult simt de raspundere, dar nici muschi nu trebuie sa ai ca sa poti scoate un pic cat sa iti rasfeti mainile. 100 ml la un pret pana in 15 lei e decent, n-avem plangeri pe subiectul asta!


Mirosul e unul placut, desi stiu ca nu ajuta deloc descrierea asta eu pot spune ca miroase a ...Cosmetic Plant. Am regasit arome similare la produsele lor, nu pot sa definesc ce si cum dar e de bine. Recunosc ca ma asteptam sa aiba un usor miros de miere, ar fi fost inca o chestie simpatica. 

Consistenta e perfecta, nici prea lichida, nici prea densa. E suficienta o cantitate mica de produs pentru ca pielea mainilor sa fie bucuroasa ca s-a intalnit cu crema asta. Recunosc ca mie imi place sa exagerez seara, pun o cantitate mai mare, masez cu sarguinta vreo cateva minute si uite asa ma simt ca la spa. Imi place ca nu ramane pelicula uleioasa sau lipicioasa pe maini, imediat intra in piele si poti sa iti vezi de activitatile obisnuite fara sa simti ca o sa lasi amprente pe orice. 

Senzatia de bine ramane, eu care am mainile mereu uscate o aplic de doua, trei ori pe zi si e ok. Va rog sa ma credeti ca asta e super, am avut suficiente experiente neplacute la care si daca aplicam in fiecare ora tot simteam ca imi vine sa imi jupoi pielea de uscata ce era. 


E mai buna ca cea cu ulei de catina si masline? Nu imi cereti sa fac o astfel de comparatie! Mi-ati frange inima! O sa spun ca sunt cam pe acelasi loc din punctul meu de vedere si de acum incolo o sa le tot alternez. Desigur o sa mai incerc si alte produse pentru ingrijirea mainilor, you know me, I like to gamble with my skin! Pana una alta pe bune cred ca oamenii astia de la Cosmetic Plant nu au habar cum se face o crema pentru maini nasoala!

Ma tenteaza foarte tare si produsele pentru ten din gama asta cu miere si laptisor de masca, mai ales masca prezinta interes, dar momentan tenul meu e intr-o faza de "what you gonna do? ACT A FOOL!" asa ca nu prea experimentez ca sa nu il agit mai tare!




16 comentarii:

  1. Salut Diana! Ne bucuram ca iti sunt de folos cremele noastre de maini :)
    Iti multumim pentru articol si pentru feedback-ul oferit!

    RăspundețiȘtergere
  2. am incercat si eu crema, imi place!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aud asta, chiar e tare faina.

      Ștergere
  3. De la tine am aflat de cea cu catina si mi-a placut mult. Eu sunt obsedata de creme de maini, am pielea groaznica iarna, crapa, zici ca am ţepi in buricele degetelor, asa de aspra e. Uneori cand ma dau cu crema pe fata imi zgarii tenul cu degetele. Cam atat de nasol e. Deci orice crema noua e binevenita. Dupa ce termin una din cele doua de acasa poate o iau pe asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Welcome to the club, asa e si pielea mea pe maini. Un cosmar! Asa ca poti avea incredere ca daca ti-a mers aia cu ulei de catina si masline si asta e ok!

      Ștergere
  4. Hei, Dana! Foarte fruos articolul. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Trebuie sa incerc si eu aceste creme. Prea mult le lauzi! ;))
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai! Ce? Inca nu ai incercat-o pe aia cu catina si masline? Nu creeed! Nu mai putem sa fim prietene!:))

      Ștergere
  6. Pe cea cu cătină și măsline o știu și îmi amintesc că mi-a plăcut, chiar dacă eu nu i-am rămas fidelă (dar eu nu sunt deloc statornică cu produsele pentru corp, nu-i vina ei ).
    Da, deci o s-o rețin și pe asta! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu prea excelez la fidelitate pentru produse de ingrijire dar cu crema aia nu s-a comparat nimic pana acum. De cate ori am tradat-o cu alta am regretat.

      Ștergere
  7. Si mie imi plac cremele de maini cu miere, sutn foarte bune. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. pe aceasta nu cred ca am incercat-o. Am folosit insa de la Cosmetic Plant crema de ochi si cred ca o sa o recumpar cat de curand.

    RăspundețiȘtergere