Pofte vestimentare

Probabil nu sunt singura. Inceputul de an m-a gasit ca de obicei cu chef de ordine in toate, cu un plus de energie in materie de scapat de tot ce nu imi mai place, cu planuri marete legate de ce-o sa fac eu ca sa fiu mai eu. Stiti voi, genul ala de stare! Dulapurile sunt in curs de revolutie, deja vad teancul de haine care o sa plece spre alte case mai primitoare. Nu imi place sa tin prea multe chestii pe care nu le port acolo, doar in caz ca. Sunt genul de persoana care daca nu isi poarta hainele pana la dezintegrare inseamna ca nu ar trebui sa le aiba acolo.

Desigur, o data cu febra scapatului de surplus realizez ca ar fi loc si de cate ceva nou. Unele necesitati, altele "pofte trendy" care probabil la anul pe vremea asta vor urma soarta suratelor lor. Si cum investitiile majore in piese pe care nu le port mai mult de cateva dati nu imi stau in caracter, iata-ma dand ture pe Shein ca tot au si reduceri acum. Va sunt datoare sa va arat o fusta luata de la ei, vine curand sper!

Iata ce as pune eu in cos la ora asta. De fapt voi sfarsi prina pune o piesa maxim doua, like I always do. Si nu, nu pentru ca astea ar fi constrangerile colaborarii ci pentru ca daca reusesc sa trec de primul impuls irational, rasucesc fiecare achizitie mai ceva ca o babuta zgarcomana. Ma frustreaza strategia asta? Sincera sa fiu nu. Cred ca postul cosmetic m-a invatat lectia cumpatarii pe toate planurile. Ca de fiecare data spun insa: nu stiu pana cand!


Va spuneam intr-o postare mai demult asa ca nu prea port chestii sport. Uhhmm, de Craciun am dat spargere in Decathlon si traiesc in colanti si bluze de bumbac. Asa ca un hanorac in plus ar pica chiar bine acum.


Eu de ce am numai camasi de blugi cu maneca scurta? Am nevoie si de una cu maneca lunga!



Anul asta va fi presarat cu ceva evenimente cu iz mai mult sau mai putin formal. Si cum eu ma imbrac elegant cam tot atat de des cat ma abtin de la ciocolata...o sa fie nevoie de ceva intariri la capitolul asta. Bluza de fata are un aer tare sweet si imi pare numai buna de purtat si cu articole casual.




Fusta cu flori! Enough said! Nici un fir de ratiune nu e implicat aici!


Fusta asta roz, flowy si incapatoare ca un cort de nunta de 400 de persoane ma obsedeaza de ceva vreme. Dupa ce am vazut-o perindata pe la multe din bloggeritele mele preferate am decretat ca imi trebuie macar sa o pipai, sa o port la poze si sa o tin in dulap cateva luni in speranta ca as purta-o! Ma motivez cu ideea ca nuantele la moda pentru anul asta sunt ceva roz pal si un albastru spalacit asa. Nu cunosc denumirile tehnice, stiti voi despre ce vorbesc aici, da?



 Asta e chiar necesitate! Stiu stiu ce veti gandi! Fusta de piele e o necesitate? La cat de des o port cea pe care o detin momentan, da, la mine e necesitate. Pai si daca am una de ce mai vreau alta? Umm, pentru ca e alta croiala si e mai lunga si mai mulata si...Ia gata, ce atatea intrebari? Imi trebuie si cu asta basta!
Tot din seria cu blogerri mi-au facut-o, geanta rosie! O stiti, ati balit si voi la ea, nu spuneti ca nu! Eu sunt atat de basic si plictisitoare cand vine vorba de genti incat un pic de condiment in tinutele de zi cu zi nu mi-ar strica. Si cum am zis ca o las mai moale cu gentile oversized ca spatele ma cam cearta, asta ar pica la fix!



Cu usurinta wishlist-ul asta putea avea titlul "Pofte vestimentare cauzate de consumul excesiv de bloguri"! Dar era cam lung si nu suna chiar catchy! Stiti ca v-am zis mai sus ceva de evenimente si mai formale si mai semiformale! Nu ma prind daca rochia transformer s-ar preta la vreunul din planurile noastre, nici daca as reusi sa ii gasesc o invarteala de bretele care sa nu arate cat de nedotata sunt in partea superioara a corpului. Stiu doar ca imi place croiala, imi place ca e jucausa si mi-ar placea sa ii dau o sansa!

Phew! A durat mai mult decat ma asteptam! Voi cu ce pofte ati inceput 2016?

P.S: Seceta de articole e pe trecute, o data cu intoarcerea la un program relativ uman sper sa apuc si eu sa postez mai des de o data la doua saptamani. Hope I don't jinx it again!

Share:

4 comentarii

  1. Imi plac si mie fusta aia roz maxi si cea de piele neagra. :)
    iti doresc sa ti le achizitionezi pe toate! :)
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere
  2. Prima bluza si fustita cu flori imi plac enorm! Si gentuta rosie :)
    Eu inca nu am pofte, dar sunt sigura ca daca as vizita vreun site sau magazin, mi-ar iesi muuulte pofte :))

    kadsdiary.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Fusta ca un cort și geanta îmi plac maxim!
    Eu de când a venit frigul nu mai am deloc chef de shopping de haine, nu știu ce-i cu mine. Cred că mi se trage de la spațiul mult prea limitat... deși la cosmetice n-am griji din astea, realizez doar când trebuie să le găsesc loc de depozitat că nu prea mai am. :))

    RăspundețiȘtergere