Benefit Party Poppers set preview

Hai ca nici n-a trecut aproape o luna de la Craciun, dar eu vreau sa va arat azi unul din cele mai misto cadouri ever. Prietena mea cea mai buna (hello there Madi) imi face mereu surprize din astea de proportii magice, starnind exclamatii si topaieli. Cu atat mai mult cu cat ea e very basic cand vine vorba de machiaj, fata asta ma uimeste de fiecare data!

De Craciun m-a surprins cu unul din gift set-urile Benefit, Party Poppers. Din cate stiu a existat si pe piata din Romania, sau cel putin asa am vazut pe pagina lor de Facebook. Al meu a calatorit din afara tarii, dar asta oricum nu mai e relevant. Fiind editie de sarbatori oricum cred ca nu mai sunt sanse sa dati de el. 


Ce e cu minunata cutie veti intreba? Minunata cutie gazduieste un calendar tip Advent pentru "twelve days of Christmas". Pe langa ambalajul simpatic care iti fura privirile, acest set e condimentat cu inca un detaliu inedit. Cand am deschis cutia m-a lovit muzica...12 days of Christmas cu versurile modificate pentru a se potrivi cu o beauty obsedata de produse Benefit! Versurile amuzante maxim toate! Delicios, jur! Desi trec printr-o faza minimalista in care nu prea pastrez in casa lucruri inutile, cutia asta inca nu ma indur sa o arunc.

Sub fiecare ferestruica am gasit cate un produs deluxe size Benefit. Cele mai populare produse ale lor se regasesc in combinatie si trebuie sa va spun ca entuziasmul a atins cote maxime. Mi se pare ca in fiecare produs e o cantitate suficienta ca sa te dumiresti daca ai vrea sau nu sa il ai full size. Foarte buna afacere imi par kiturile astea ale lor, va jur.


Le-am bagat pe toate in teste si veti auzi despre ele prin diverse articole, avand in vedere ca produsele luate separat se pot gasi de cumparat. Chiar daca relevanta setului nu mai exista dupa sarbatori, micile comori din el banuiesc ca va cam intereseaza. Le-am pus pe toate la treaba si sunt incantata de majoritatea asa ca abia astept sa va impartasesc opiniile mele despre ele.


Ce ati vrea sa vedeti mai repede pe aici? Ce produse Benefit ati incercat sau ati vrea sa incercati neaparat? Eu trebuie sa marturisesc ca e posibil sa devin fan si buzunarul meu e un picut trist la auzul acestei vesti.

Share:

16 comentarii

  1. Ce frumos!Wowww!Asa prietena sa tot ai:)Sa le folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarul e ca sunt 100 de motive pentru care e o super prietena! Asta cu cadourile misto e unul destul de nesemnificativ!:)) Multumesc, le voi folosi cu mare placere!

      Ștergere
  2. Odihneasca-se in pace trist si gol buzunarul tau! :))
    Sa le folosesti cu drag pe toate si astept detalii despre chestii trestii socoteli! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca buzunarul meu e constient ca am inceput sa il agresez tot mai rar dar cu sume tot mai consistente. Asa e cand te apuca figurile si nu iti mai priesc rujurile de 1 dolar! If u know what I mean!:))

      Ștergere
  3. Să le folosești cu drag!
    Despre Highbeam sunt curioasă să citesc, într-o vreme aveam pata pusă pe el, dar am văzut prea multe păreri împărțite și am renunțat, dar nu mi-a trecut de tot. :))
    Porefessional mie-mi place și mi se pare că se consumă super greu, eu am o variantă foarte mică, un fel de mostră, dar mi-a ajuns de o grămadă de folosiri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Miha! Da, eram si eu maxim curioasa de Highbeam. Deja l-am folosit de cateva ori si sa stii ca eu sunt in tabara celor care zic NIIIICEEE! Acum na, n-o sa spun ca iti trebuie neaparat, dar...intelegi tu!
      Porefessional inca nu l-am incercat, dar urmeaza curand.

      Ștergere
  4. Foarte frumos din partea prietenei tale! Mi se pare un cadou foarte original si dragut :)
    Sa le folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am apreciat gestul, ma stie prea bine fata asta!:)

      Ștergere
  5. Cat de tare e! <3
    Sa le folosesti cu placere pe toate :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ti-am spus-o si "pe viu". Aceasta bijuterie/comoara mi se pare geniala si daca n-ai fost in prejma sa tot timpul... zau ca ti-as fi furat-o. :)))
    Sa te bucuri de toate jucariile din interiorul sau!
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa deci! Te cheama omul la el in casa, te pune la el la masa...si tu vrei sa il furi! HUOOOOOOOOOOO!:)) Cu drag te astept la testat oricand ai chef, stii deja ca sharing is caring in cazul nostru, da?:*

      Ștergere
  7. Arata extraordinar! Sa te bucuri de produse si asteptam impresii! :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Georgia, o sa strecor impresii pe ici pe colo in diverse articole!:)

      Ștergere
  8. N-am folosit multe produse Benefit pana acum, doar un blush, si a fost foarte bun, mi-a placut mult. Periuta de la blush s-a dvedit si ea a fi foarte buna, incat dupa ce s-a consumat blushul, am pastrat periuta pentru a-l folosi la alte blush-uri. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. eu am cautat sa iau si eu la finele anului un asemenea beauty calendar, dar n-am mai gasit pe nicaieri. Cred ca m-am trezit prea tarziu :D

    RăspundețiȘtergere