marți, 1 martie 2016

February Empties

Nu are rost sa imi spuneti ca februarie e luna scurta si de asta a trecut asa repede. A fost una din cele mai ciudate luni pe care mi le amintesc eu si sper sa nu mai am parte prea curand de alta la fel! Bine ca s-a terminat, ca e 1 martie si ca lucrurile incep sa devina relativ normale pe aici. Cu accent pe "relativ" ca deh, e viata, nu scenariu de film!

Cert e ca luna asta am fost o harnica albina si am dat gata produs dupa produs, fapt ce s-a soldat cu un deficit la buzunar ca fara chestii de baza chiar nu se poate sta. Oricum sunt cam mandra de mine, asa un pic! Am ajuns in situatia in care va trebui curand sa cumpar niste makeup pentru ca se termina eyeliner-ul, mascara, fondul de ten uman. Yeah baby!

La skincare am facut mare gaura!


Demachiantul Bioten  nu mai are nevoie de nici un review, stiti deja ca imi place si il tot cumpar. Mai am cat sa ma demachiez diseara dar nu avea sens sa il mai tin o luna. Sa vad ce imi cumpar acum. Parca as vrea sa il mai schimb, dar asa zic de fiecare data si tot la el ajung.

Gelul pentru curatare Neutrogena a avut parte aici de un articol detaliat. A fost a doua sticla cumparata, I love it si nu exclud sa il mai iau si pe viitor. Ma enerveaza doar ca e numai online, daca exista in magazinele fizice nici nu stateam pe ganduri si il inhatam.

Marcelle Ideal Skin Perfector a fost un soi de serum/lotiune pentru ten orimita de la prietena mea din Canada. Marcelle e un brand fainut si relativ accesibil de la ei si am fost tare incantata sa pot testat ceva. Numai ca va marturisesc, nu ne-am putut iubi. Mai am ceva produs inauntru, nu prea mult ca asa sunt eu incapatanata. L-am tot folosit sperand sa vad ceva efecte, dar mnup. Se aplica inainte de crema hidratanta, dimineata si seara. Dupa ce am incercat sa il aplic si dimineata, am renuntat rapid. Mi se parea ca imi incarcam enorm tenul. Nici seara nu muream dupa senzatia cu care ramaneam, dar era mai tolerabil. Nu as putea exact sa va spun ce nu mi-a placut la el, dar tenul meu nu a fost impresionat in nici un fel.

Fluidul hidratant Olay a fost dragostea mea multi ani de zile. Problema lui e una singura din punctul meu de vedere. SPF-ul 15, care mda...e mic! Pana acum ceva vreme nu ma ingrijora acest amanunt, but I'm not getting any younger si poate ar fi momentul sa las prostelile si sa am mai multa grije de acest lucru. Pentru o vreme ne-am despartit, testez ceva cu spf 50 si inca nu sunt hotarata daca imi place sau nu.

Crema de ochi Yves Rocher a fost sub reflectoare in articolul asta. Am primit si al doilea tub cadou la o comanda si l-am folosit. Nu ma da pe spate. E foarte basic din punctul meu de vedere. Nu stiu daca chiar face ceva. Adevarul e ca in afara de una bucata crema Clinique de care m-am indragostit candva, eu nu am gasit crema de ochi la care sa vad diferente.

Mostra serum Yves Rocher care m-a surprins maxim. Am zis ca nici nu are rost sa o folosesc ca ce sa vad intr-o utilizare. Ei bine, l-am aplicat intr-o seara si eram cu gura cascata. Mi-a netezit tenul, porii erau mai mici, obrajii mei erau moi ca un fund de bebe. Hmmm, nu exclud sa ne intalnim vreodata ca prima impresie a fost mai mult decat favorabila.

Chestii de imbaiat si cremuit!


Spuma Minnie cu capsunei folosita la baile divei. Spuma de baie. Atat! Nimic in plus! If it makes bubbles it's enough.

Gel de dus Gingerbread de la Ziaja primit de Katia de la Mos Nicolae. Pfaa cum mirosea! Imi venea sa o rontai dupa ce o spalam. A fost bland si cremos, textura mi-a amintit de cel cu vanilie pe care il folosim deja de vreun an in mod constant. DA! Un mare da!

Lotiunea Victoria's Secret despre care va spuneam aici ca imi place s-a dus. Am varsat o lacrima doua. Vanilla Lace pe numele ei a fost o desfatare pentru simturi si va veni o zi cand se va odihni iar pe rafturile mele. O fi Victorita cam fita, dar jur ca face niste lotiuni dumnezeiesti!

Gelul de dus Tesori d'Oriente cu vanilie si ghimbir de care ziceam tot in articolul mentionat mai sus, a fost vis. M-a facut curioasa sa mai incerc si alte cele de la acest brand pentru ca pe langa mirosul minunat avea si efecte bune. Pielea nu ramanea doar curata dar era si fina fina. Nu mi-a uscat in mod groaznic nici macar pielea de crocodil de pe gambe, asa ca pentru mine ia nota mare!

Sampon Garnier Ultra Doux cu ulei de argan si camelie a fost meh. Daca as gasi parfum sa miroasa asa, l-as cumpara fara sa stau pe ganduri, dar cam atat. Scalpul meu nu a fost cel mai fericit cu el din pacate, dar de fapt scalpul meu e fericit prea putin in ultimele luni. Chestia asta ma dispera pentru ca eu eram omul care si daca se spala cu sampon de urzica la 2 lei nu aveam nici pe naiba! Sad sad days are coming!

Randomness!


Niste Wax Melts din alea cu menta luate de la Hello Free Z. Foarte misto sunt, vi le recomand cu caldura, numai ca eu de la o vreme am cam rarit-o si cu lumanarile si cu wax melt-urile asa ca nu sufar ca nu le pot cumapara din nou acum.

Sapunul cu lapte de capra a fost mentionat fugitiv in articolul cu kit-ul de epilat. Acum va pot spune ca m-a surprins in mod placut. Nu are miros, arata ca un sapun de casa si in prima faza am zis ca o sa se spele barbatu-meu cu el, ca eu oricum nu prea sunt fan sapun solid. Ei bine, l-am testat si mi-a cam placut. Initial senzatia aia de squeaky clean pe piele m-a cam speriat. Zic "stai sa vezi" cand ies din dus ce Desertul Sahara o sa fie pielea mea. NUP! Era ok. Chiar ok. Avand in vedere ca laptele de capra e mult laudat pentru proprietatile lui de-a dreptul magice in tratamente de infrumusetare, ma bucur ca am testat acest produs.

Uleiul de cocos Solaris nu cred ca necesita prezentari. V-am innebunit cu el, dar dintr-un motiv intemeiat. E minunat! Am bineinteles si acum in uz doua borcane proaspete: unul in bucatarie pentru halit, unul in baie pentru ingrijit.

Crema Bubchen pentru funduri de bebelusi e fantastica atat pentru scopul ei initial cat si pentru iritatiile de la epilat. Continutul ridicat de oxid de zinc o face candidatul perfect pentru ingrijirea zonelor care au avut de suferit dupa vreo sesiune mai intensa de ceara de epilat. Nu stiu de ce n-am mai dat de ea in varianta asta in Dm, as fi cumparat inca vreo 3-4.

Bad Gal Lash Mascara de la Benefit mi-a placut mult de tot. Periuta e una clasica, cu peri naturali cum prefer eu in general. Dadea volum, imi facea genele sa arate senzational, nu le lipea. Fiind insa deluxe size s-a uscat repejor, in nici doua luni de la deschidere. Banuiesc ca un full size nu ar avea aceasta problema, dar nu sunt dispusa la a plati aproape 100 de lei ca sa aflu. Call me cheap, dar cata vreme gasesc mascara de 30 de lei care isi face treaba nu am intentii sinucigase la portofel!

Creionul de buze de la Seventeen a fost bun cat a fost. Din pacate devenise extrem de casant si abia mai puteam sa il aplic uniform. Am decis ca e mai intelept sa renunt la el, desi mai aveam cam un sfert. Nu sunt dispusa la herpes de dragul lui!

Si-am incalecat pe-o sa si am umplut cosul de gunoi asa! PHEW! Scriu de aproape o ora si jumatate la monstruozitatea asta de articol, asa ca banuiesc ca e nitelus lung. Felicitari daca ati ajuns pana la sfarsit cu el!


6 comentarii:

  1. Stii faza aia din Titanic cand Rose ii spune lui Jack ca barbatii se vor aduna acum intr-un nor de fum si se vor lauda cu averile lor?
    Asa suntem noi. Goliciunile lunii sunt articolele alea unde fetele se strang si se felicita una pe alta pentru harnicia de care au dat dovada. :))
    Deci, felicitari, doamna! Ai dat gata o multime de treburi. Abia astept sa scap si eu de pungoiul meu diseara. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. La Hello Free Z am văzut gelul ăla de curățare Neutrogena, dacă bine-mi amintesc - adică sigur e unul, dar nu sunt în totalitate convinsă că e exact ăsta.
    Bravo pentru consumate! Eu m-aș speria de mine dacă aș ajunge vreodată în punctul în care să mi se termine și ultimul produs dintr-o categorie, mai ales la makeup. :)) Dar nici nu vreau asta, ce-i drept.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am intrat in dimineata aceasta pe blogul tau din obisnuita pentru ca verific destul de des daca au aparut articole noi si cand am vazut articolul de empties m-am bucurat tare mult :) Demachiantul de la Bioten l-am folosit si eu ani de zile dar mi se pare cam gras. eu folosesc regulat demachiantul de la Farmec cu argan, e ieftin si bun in jur de 8 lei si ceva la oferta. Oricum eu folosesc demachiantul decat pentru zona ochilor iar pentru ten folosesc direct gelul de curatare cu un buretel de celuloza. Uleiul de cocos vreau sa il incerc si eu neaparat pentru par. Sunt foarte curioasa ce efecte va avea pe parul meu cret si destul de uscat. Eu am terminat 25 de produse in luna februarie si sunt tare mandra de mine :) Sa ai o primavara minunata, pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici pentru altii nu a fost o luna stralucita februarie asta... bine ca a trecut!
    Daca zici ca gelul de dus de la Tesori a fost de vis, tre' sa mi-l iau si eu ca raman fara zilele astea si vreau ceva deliciouz. ;)) Of, ce bine te inteleg in privinta parului capricios! Mie nu mi-a placut deloc samponul asta de la Garnier, mi-a facut parul ca sarma! A fost groaznic... dar daca ma gandesc mai bine, nimic nu-mi multumeste parul in ultima perioada si e grav... ;))
    De cand tot zic ca imi iau si eu uleiul de cocos de la Solaris... trebuie sa pun mana pe el, ma gandesc ca e super. :)
    Felicitari pentru gramada de empties! Te-am pupat

    RăspundețiȘtergere
  5. E bine ca macar nu ai stoc e produse!
    Te pup!

    http://strumfette.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  6. Crema de ochi de la YR am avut-o si eu, tot in 2 exemplare, tot cadou la comenzi, tot nu m-a incantat in mod spectaculos.

    RăspundețiȘtergere