February Favourites

Da da stiuuu ca am intarziat aproape o saptamana cu postarea asta, dar have mercy!!!Luna trecuta am fost intr-o frenezie de "consumare" a unor chestii pline pe jumatate, sfert sau de-a dreptul "pe moarte". Sa explic. Am o manie tampita. Folosesc o chestie. Imi place. Descopar alt produs. Il uit pe precedentul si il las sa zaaaacaaaaa. Ei bine, am decis ca desi nu ma pot tine de un Project Pan onorabil si cinstit pot macar sa "scap" de unele chestii care sunt chiar ok dar pe care le-am tot ignorat lately. Asadar mi-am facut o cutie (patetica de carton:))) pe care o tin la vedere si in care am tnspe "condamnate". Am avut ceva spor si voi continua cu aceasta actiune!!In februarie nu prea am achizitii si descoperiri noi si fabuloase, dar va asigur ca martie o sa fie o luna plina de noutati. Am hauluit ceva:P si inca mai am comenzi pe drum(uri).

Poza de grup cu frumuselele lunii:P(Am realizat ca am uitat sa includ crema de maini Alexandra de la Hofigal-foarte buna pe care am folosit-o in disperare. Locul ei a fost acum preluat de crema de maini de la Cosmetic Plant. Dar despre asta in alta postare) Nu va fie cu suparare ca nu mai numesc fiecare produs in parte. Daca va intereseaza ceva just ask.



Lots of hugs and yawns from me:)))

Share:

3 comentarii

  1. la multi ani, mamico!! sper ca ai avut parte de o zi frumoasa!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am blush-ul ala de la Avon. E tare fain, pacat ca nu se mai gaseste.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Anca!!:*:*

    Anda culmea e ca mie mi se pare mult prea sclipi sclipi, dar il folosesc intens cat fac play makeup in casa, ca il am de ceva vreme si vreau sa il consum. Parca afara nu as folosi decat nuantele deschise ca highlighter.

    RăspundețiȘtergere