joi, 3 martie 2011

Quick update


Scriu la limita somnului, incercand sa fiu cat de cat coerenta!!Imi cer scuze pentru absenta prelungita dar am o perioada foarte foarte incarcata. Am fost mai mult pe drumuri, cu bagaje si toate cele. Am ajuns ieri acasa si m-am pus pe treaba. Un drum cu pitica inseamna nspe haine de spalat calcat in bulk, frigider de organizat, aprovizionari de facut...ture repetate de curatenie. Schimbat pice de 6347853245 ori pe zi, cantat, adormit, dat chestii de ros in scopuri caritabile ca sa nu miaune de durere de gingiute..U get the point!!!

Vreau in primul rand sa imi cer scuze celor de la Cosmetic Plant. Ei au fost atat de draguti iar eu am fost o vaca incaltata!!!:(Coletul a ajuns cu bine la destinatie exact cand trebuia, produsele m-au asteptat in Bucuresti si am pus mana pe ele duminica asta. Deja le-am pus la testat si imi place ce vad...Urmeaza cat de curand (probabil maine...daca nu intervine iar neprevazutul) o postare generala despre ce si cum. Reviews mai incolo cand o sa am o parere avizata dupa mai multe utilizari.

Am o gramaaaadaaaa de chestii de scris, povestit, "recenzat". OMG OMG!!!Iar sunt intr-o pasa din aia gen "nu sunt destule ore in zi". I am on a roll, numai ca ma rupe oboseala la sfarsitul zilei.Faptul ca piticania "s-a facut mare" si sta in popou (vorba vine sta ca pica rapid in bot) nu imi e de mare ajutor. Am intrat in era "cu ochii pe ea ca pe butelie":D Nici faptul ca mi-am deschis restaurant bebelusesc cu 354362 feluri de piureuri, supe pasate, carnite mixate si branze calcice cu diverse minuni pe langa nu imi e de folos. Gata...nu va mai plictisesc cu povesti bebelusesti, nu asta intentionam, dar neuronul obosit nu poate sa pastreze o idee pana la capat. Sunt mega rambley (is that even a word???) la ora asta!!!Uffff...mai bine ma duc sa beau un ceai si sa ma culc ca mi se da trezirea pe la 5 jumate:D

Kisses and tea.Ne auzim maine cu detalii...:P

P.S:Am citit printre picaturi blogurile , am descoperit si altele pe care trebuie sa le bag in blogroll, am vazut concursuri si giveaway-uri tentante, am citit fugitiv si pe Facebook, dar...n-am avut timp DE NIMIC!!:)))Nimic de genul asta I mean...Iertare iertare, de trei ori iertare!!!

Aaaaa da si pentru ca am absentat de 1 martie va ofer acum niste floricele virtuale si cu o buburuza mica. Nu a mea. Ca a mea are 8 kile, nu e asa firava ca bubu aia din imagine:P:P

Un comentariu:

  1. haha mereu imi place sa te citesc..scrii asa funny:p mai ales despre bebe:))
    m-am vazut si eu prin blogroll-ul tau,multumesc frumos:d

    RăspundețiȘtergere