luni, 14 noiembrie 2011

Atrix Intensive Schutzcreme -review

Dupa cum probabil va amintiti m-am plans nu o data de probleme cu pielea uscata de pe maini. Nu e de mirare pana la urma pentru ca le "agresez" zdravan zi de zi, e un dezavantaj al "jobului full time de mamica":P.

Spalat de vase, spalat diverse cu detergenti nu tocmai blanzi "uitand" de manusi (stiu ca o sa sune dubios dar nu pot efectiv sa fac nimic cu manusi-in afara de spalatul aragazului cu chestia aia toxica), spalat pe maini de foarte multe ori oentru ca am un copil mic si sunt si un pic germaphobe. Rezultat maini crapate si aspre, uneori chiar rani care ustura ca naiba.

Ca "bonus" in ultima vreme nu mi-am baut cantitatea necesara de apa (de fapt n-am baut mai deloc) din motive care ma depasesc. De obicei cand vine frigul nu mai pot sa ma conving ca imi trebuie apa. Si sufera tot organismul. Frigul de afara e zdravan, manusi nu pot purta non stop nici afara pentru ca nu pot manui tot ce trebuie pentru plimbarea piticei. Si uite asa..

Stiti ca am povestit despre o crema de maini HG si am ramas convinsa ca e cea mai buna incercata vreodata. Singura problema e ca eu daca primesc ceva nou clar trebuie sa testez. Asa se face ca dupa ce am terminat crema de maini cu pricina am trecut prin diverse alte tuburi si cutiute de care n-am fost convinsa. Ultima "sansa" i-am dat-o acestei creme.






M-am lasat atrasa de "Intensive" si am zis ca daca face macar pe jumatate treaba tot e bine. Ei bine, ghiciti!!Nu face.

Textura e una groasa, "inchegata" care da impresia de gras si extrem de hranitor. Nu e asa. Crema intra repede in piele si lasa in urma ceea ce mie imi seamana cu o pelicula de silicon. Sau glicerina. In fine..senzatia aia dupa ce te dai cu primer. Senzatia de hidratare pentru mine nu exista aproape deloc. Am incercat sa pun mai multa crema, tot degeaba. E posibil ca pentru niste maini mai putin chinuite sa functioneze. Avand in vedere ca al doilea ingredient e Cetyl Alchool nu ma mir foarte tare ca nu hidrateaza si regenereaza asa cum promite.

Mirosul e unul placut, nimic deranjant, nimic persistent. Mirosul ala de "crema" pe care il aveau cam toate cremele copilariei noastre. Ei scriu pe cutie ca ar contine extract de musetele. Posibil, nu sunt eu in masura sa spun daca este sau nu asa.

Cantitatea e generoasa, 150 ml pentru vreo...12-13 lei.Pe mine insa nu m-a convins deloc si chiar daca m-am incapatanat sa o folosesc cred ca o sa abandonez. Azi am zis ca nu se mai poate asa si mi-am recumparat crema care mi-a salvat mainile si iarna trecuta: crema cu ulei de catina si masline de la Cosmetic Plant. M-am dat doar o data cu ea azi si va jur ca incepe sa se simta diferenta.




Desi e o imagine neplacuta o sa va arat cum se prezinta mainile mele in momentul de fata. Si daca o sa obtin rezultatele dorite cu Cosmetic Plant din nou promit sa va pun si o poza "after".






Din punctul meu de vedere crema Atrix nu ia nici 2 puncte din 10. Sorry!!

3 comentarii:

  1. Mainile tale arata la fel ca ale mele :(. Si mie tot crema de la Cosmetic Plant mi le-a salvat, o iubesc cu patima si ma dau de 5 ori pe zi cred!
    Am incercat eu si mamica cremelor si tot asta cu 7 lei m-a ajutat :))!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vrut si eu sa cumpar mai demult crema aceea Atrix dar am zis ca ambalajul nu e unul practic, in conditiile in care eu port crema in geanta peste tot.
    Se pare ca bine am facut ca nu am luat-o.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. rau ai facut ca nu ai luat-o! nu vei afla ce ai pierdut!

      Ștergere