sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Punct si de la capat

In curand se implinesc doi ani de la prima mea postare pe blog. De atunci s-au schimbat extrem de multe lucruri in viata mea iar eu am pierdut "contactul" cu ce mi-am dorit initial de la acest spatiu virtual ingradit pentru sufletelul meu si obsesiile mele cosmetice.

Cand am inceput sa scriu aveam ceva mai mult timp sa experimentez cu culorile si ceva mai mult chef de "joaca". Aveam ambitia de a descoperi eu lucruri noi si a le impartasi cu voi: CITITORII. Nu stiu de ce dar am impresia ca n-am mai facut asta cu adevarat! Am incercat de multe ori sa "trag de timp", sa ma scuz, sa "postez ceva sa scap". It's not about that!

Tonul ultra glumet e al meu in viata de zi cu ziu, dar de la o vreme imi citesc postarile si parca nu pare prea "de aici". Trebuie sa accept schimbarile si sa nu mai incerc sa fortez nota. Sper sa intelegeti si sa ma vizitati in continuare chiar daca n-o sa va mai amuz atat de tare. Vreau sa fac din blogul asta ceea ce trebuia sa fie. Un blog despre frumusete (nu doar makeup si ingrijire) in toate formele ei, despre tot ce mi se pare mie ca e important in momentul de fata, despre dileme si provocari legate de stil personal si altele asemenea.

Nu o sa mai promit nimic "353" postari pe saptamana sau altele asemenea. Nu. O sa sper sa ramaneti in zona si sa vedeti ce se intampla pe mai departe. Va multumesc tuturor care continua sa ma urmareasca cu toata lipsa de postari si devierea de la subiect din ultima (destul de lunga perioada). O sa incerc pe cat posibil sa va ofer ceea ce mi-e si mie drag cand citesc blogurile preferate: informatie, idei, relaxare.

Luni dam drumul giveaway-ului chiar daca nu am atins inca "un prag psihologic" de GFC followers!

Astept cu mare drag orice fel de sugestie aveti sa imi faceti pe adresa de mail makeup.dream@yahoo.com. Cereri de rubrici, de machiaje, fie ce o fi! Si da, sper ca la un moment dat sa ma ocup si de aspectul blogului pentru ca e mare nevoie.

4 comentarii:

  1. LA multi ani! :)
    Si cred ca trebuie sa dscrii despre ce vrei si despre ce simti tu ca ar trebui, nu ceea ce vor ceilalti, ca doar e blogul tau, nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper sa pastrezi tonul ultra glumet,e farmecul tau :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Diana, eu spun sa-ti pastezi stilul, pentru ca asta te defineste la urma urmei. Cand ti-am descoperit blogul(si a fost printre primele descoperite de mine) m-ai amuzat si mi-ai parut tonica si vesela. E adevarat ca eu rezonez la stiul tau, dar cred ca exact acest lucru e farmecul blogului si farmecul tau personal.
    Nuincerca o "maturizare fortata", te vei plictisi la un moment dat si ori te vei intoarce la stilul tau, ori vei renunta la blog. Si a doua varianta chiar nu vreau sa se intample!

    RăspundețiȘtergere
  4. la multi ani inainte si la cat mai multe postari! :*

    RăspundețiȘtergere