Presents

Internetul e un lucru minunat, dupa cum toate care stati prin zona stiti!!:) De cand activez pe diverse forumuri mai mult sau mai putin beauty related si de cand sunt si eu o mica parte a blogosferei beauty de la noi am avut ocazia sa interactionez cu multe fete. Ba mai mult cu ele am legat ceva prietenii, cu unele din ele am stat frecvent de povesti pe messenger sau la telefon, cu altele am iesit la cafele, sucuri si prajituri, cu unele am impartit chiar mai multe povesti. Cert e ca partea asta mi se pare foarte simpatica.

Siiiii se pare ca uneori si eu oi fi simpatica, nu de alta, dar in ultima saptamana si jumatate doua fete cucuiete s-au gandit sa imi faca bucurii, asa, fara nici un motiv. Si asa am primit eu doua colete care imi extind colectia de oje.

Alinami-a trimis una din ojele cumparate la Romexpo. Ii spusesem ca o invidiez si ca vaaai ce frumoase sunt. Si ea mi-a zis ca si asa are prea multe chestii sclipicioase(how can that be??) si ca una va deveni a mea. Numai caaaa mi-a facut o si mai mare surpriza adaugand in pachetel si una din ojele Kleancolor Chunky Holo la care salivasem pe blogul ei. I am sooooo happy!!




Joice a decis ca trebuie sa inmultesc sticlutele. Sau asa cred, ca altfel nu imi explic:)) O rugasem eu sa imi ia din Sephora (ca in Sibiu nu posedam), nuanta Diving in Malaysia, care e dupe-ul perfect pentru Chanel Peridot. Numai ca ea a zis ca n-ajunge atat. Si a pus acolo sa fie. Look at the blue prettieness!!:D Si s-a gandit ea ca ar fi cazul sa ma initieze si pe mine cineva in lumea nail-artului si mi-a pus sa fie si batoane de fimo si nail decals si si....placuuuuteee cu modele!!Aici recunosc ca sunt un pic bagata in sperieti. Am incercat deja sa fac ceva cu ele...si n-a iesit NIMIC!!Perseverez si daca obtin rezultate va arat!!



Multumesc din inima fetelor pentru cadouri!! Chiar mi-ati umplut zilele de zambete cand am desfacut coletele!

Si asa de final...a peek into the madness!! Mdeah...si am mai scapat de vreo cateva care chiar nu erau iubite deloc...Comparativ cu alte fete stiu ca sunt pui, dar uneori ma uit la cutia asta si ma intreb :"frate ce fac cu atatea oje??" Apoi vad o nuanta draguta in magazin si uit de intrebare:))Mereu ma bucur la oja ca un copil la bomboane!! Voi cum stati cu numaratoarea??



Polish crazed Deena

Share:

13 comentarii

  1. Cand vad ojele albastre/bleo de la Golden Rose parca vad un cer senin plin cu norisori :X.

    www.iuliabadita.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. ai o gramada si mai ales vad essence :X?

    RăspundețiȘtergere
  3. Iulia si mie imi amintesc de cer senin. Numai bine sa ma scoata din depresii de vreme nasoala!

    Miu Miu, da, am ceva "zestre". Si vreo 14 "pui" Essence. Au niste nuante taaareee frumoase si daca am avut cum sa pun mana pe ele n-am zis nu!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai,cat de frumoase sunt...toate,fara exceptie.
    AM si eu vreo 60 dar la mine sunt ieftinica majoritatea.Gen Golden Rose si multe cu Rose.
    Imi pare rau ca acum nu ma mai fac asa cu orice culoare in timpul facultatii,ti-am mai povestit eu.
    Sa le folosesti sanatoasa si sa ni le arati cat de mult poti tu pe unghii.
    Pupici pentru buburuza si pentru mamica.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa le folosesti cu placere :D La placute e de experimentat, dar sigur ai tu ceva oje opace care merg cu matricele. Ideea e sa iei modelul pe stampila cat mai repede, ca sa nu se usuce in matrice :)

    Eu la numaratoarea ojelor am ramas in urma, si ma mananca palma la colectia Beetlejuice de nu-ti inchipui. Incerc sa rabd, sa mai vad swatches, sa vad daca merita :D

    RăspundețiȘtergere
  6. ce de oje...si eu am la fel...si tot imi mai trebuiesc :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. sa le folosesti cu placere!

    am facut postul despre fdt si ti-am multumit si oficial! esti o dragutza:)

    http://alinaluibrumarel.blogspot.com/2011/11/fdt-maybelline-affinitone-un-fel-de.html

    RăspundețiȘtergere
  8. Whisper, la mine high end sunt un OPI si un China Glaze.. Restul Flormar, Golden Rose, Coral, d-astea...si Essence-ul. Asa ca stai linistita. La oje chiar e pe principiul sa fie eftine si frumoase:))

    Joice, :*:*Problema e ca nici o oja cu care a incercat nu sta in model. Cand dau cu "placuta" se ia cu totul. Nu mai am ce sa pun pe stampiluta. I may be doing it wrong. O sa mai incerc:)

    Pinkie, Deia:*:*:*

    Coco, I know the feeling. Ma consolez ca se poate si mai grav. Plus ca aseara al meu a vazut cutia si zice:"numai atatea?aveam impresia ca sunt mai multe:))" Cand i-am zis cate sunt a zis: mdea...cred ca totusi sunt destule, nu?:))

    Alina merci!! Ma bucur ca iti e ok fdt-ul, nu era nevoie de nici o multumire oficiala, stai linistita!!Baaai trebuie sa updatez blogroll-ul ala si sa te pun acolo..

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce multe ai! Ai incercat si gelurile UV? Noi avem un giveaway!

    http://softnailsro.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Aaaaaaaaaa vacuta de mine! Ma rog, vaca, da' cica sunt o lady, deci sa zicem ca sunt vacuta. Vezi scrijeleste cu ceva suprafata placutei. Sunt acoperite cu o folie protectoare incredibil de invizibila.
    Eu am facut niste crize de toata frumusetea :)) Dadeam cu lama foarte violent la un moment dat, ca aveam lama metalica, pana cand lama a agatat un colt de folie si am avut un moment de DUHHHH =))

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu prea stau bine cu numaratoarea...Am peste 120 . Nu stiu unde o sa ajung in ritmul asta :)))

    Iar ojele tale, imi par f. f . f. frumoase! Sa le stpanesti sanatoasa. Pupici

    RăspundețiȘtergere