My nails used to look like this

Am avut vreo doua saptamani in care unghiile mele au sfidat vasele spalate si alte treburi casnice si nu s-au rupt. Si au aratat gigea si eu le-am pictat cu drag dupa cum va arat in pozele astea. Din pacate totul a luat sfarsit si nu doar ca am fost nevoita sa le tai miiici dar efectiv arata ciudat. Oh well, o sa va arat poze cu ele si in stadiul actual. In zilele urmatoare.

For now what I felt were pretty manis. In apararea mea precizez ca am curatat unghiile pe margine, in toate cazurile..numai ca am facut asta dupa ce le-am pozat. De ce??Simplu..am vrut sa ma asigur ca mai am ce poza pentru ca nu o data m-am trezit cu o pitica dornica sa imi pipaie unghiile colorate compromitand orice sansa de prettiness!!:)

Flormar Miracle Color


Innoxa fara topcoat matifiant. Culoarea e superba, dar mi se pare foarte foarte sheer. Am dat 3 straturi si tot se mai vedea albul unghiei:(


Si cu topcoat


Madonna. Sau cum o oja de 2 lei poate sa arate foarte dragut. Si sa reziste mai mult decat OPI=))In cazul meu fireste.


Trendy.Nu am reusit sa surprind deloc culoarea. E ceva intre bleumarin si mov..Arata minunat in realitate.


Flormar Miracle Colors...The famous u33:X:X


Nu foarte interesant, dar am zis sa "decongestionez" folderul cu poze de manichiuri restante:) Inca mai am oje netestate cu duiumul asa ca o sa imi mai vedeti gherutele.

Voi ce culori purtati toamna asta??

Share:

6 comentarii

  1. Ale tale unghiute sunt superbe,ale mele sunt infiorator de mici si par neingrijite oricat le-as bibili :((
    Eu port cele mai turbate culori,numai de toamna nu :))
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm, departe de superbe. Imi detest cuticulele pentru ca oricat le-as ingriji tot nu se domolesc. Si chiar nu vreau sa le mai tai. Iar in perioadele cand n-am grija se usuca oribil si ma fac sa arat ca o tarancuta... Sa stii ca si eu sunt tentata de rozuri si albastru deschis si nu imi explic de ce. Probabil ca sa contracarez vremea :P

    RăspundețiȘtergere
  3. uuuuuuuu

    f interesant :)

    eu sunt in pauza de oja pt ca doar ce mi-am dat jos gelul si nu e funny deloc :( :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma simt bine cand citesc ca si altora nu le rezista ojele Opi ... :D
    www.iuliabadita.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. Flormar Miracle Color :X o am si eu...am vrut sa ii fac poze sa postez dar nu am surprins culoarea cum trebuie si mi-a fost lene pe urma:))

    RăspundețiȘtergere