duminică, 13 noiembrie 2011

Mini giveaway

Am decis sa dau azi startul mini giveaway-ului. Dupa cum vedeti nu e nimic extraordinar, dar m-am gandit ca in ultima perioada v-am tot povestit despre pasiunea mea pentru oje si poate ar fi o idee buna sa va imbogatesc si voua colectia.



Ciudat e ca in momentul de fata eu nu mai detin lacuri de unghii de la Farmec, dar le-am incercat in trecut si mi-au placut chiar foarte mult. De asemenea am auzit multe persoane multumite de ele. Asa ca m-am gandit sa va ofer posibilitatea de a le testa si a ne spune apoi prin intermediul blogului meu ce parere aveti.(daca veti dori asta..) Am ales nuante pe care le-as fi luat si pentru mine: nuanta 04 e pasiunea Andreei si o sa o incerc si eu curand- un fel de cafea cu lapte care in poza n-a iesit cum trebuie, 20 un roz "guma de mestecat" soft si dulce si 312 un roz pal cu sclipicei care imi amintesc de zapada (stiti ca sunt in faza sparkly a existentei mele asa ca nu va va mira alegerea).

Ce trebuie sa faceti voi pentru a le putea castiga? Simplu:
1. Sa fiti follower prin gfc al blogului meu
2.Sa dati like paginii de Facebook a blogului
3. Sa imi spuneti care e oja de care "abuzati" de cand a inceput toamna. Sunt foarte curioasa sa stiu.
4. Comentariul vostru trebuie sa cuprinda numele cu care ati dat follow prin gfc si pe FB

O sa va anunt cine castiga cele trei sticlute in data de 20.11, adica duminica viitoare. Inca nu m-am decis daca o sa extrag cu random sau o sa aleg o metoda mai traditionala-gen extras cu biletele:)

Stiu ca e un giveaway micut dar e facut cu drag si m-am gandit sa incep sa va ofer mai des cate ceva micut pentru ca eu una stiu ca ma bucur de orice chestiuta daca are legatura cu "domeniul" beauty.

23 de comentarii:

  1. Si pt ca e un giveaway cu drag, vreau sa fiu printre primii inscrisi :)

    1. Sunt follower. Ba chiar esti in lista mea de bloguri;
    2.Am dat like paginii de Facebook a blogului
    3. Am abuzat de oja de la Maybelline - MiniColorama- Sugar Crystals
    4. NumeGFC: Simona
    Nume Facebook: Mariana Simona Lui Mariana Simona îi place makeup.dream.

    RăspundețiȘtergere
  2. E foarte dragut din partea ta si ojele sunt foarte frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu detin putine oje si doar una e inchisa(neagra).Deci pentru perioada asta am folosit-o mereu.Imi plac nuantele de visiniu,mov,negru dar parca m-am cam plictisit de ele.
    Imi plac mult nuantele care le-ai ales.Multumim de sansa>:D<.
    GFC:dark_fantasy_love_misteru
    FB:Ducky Ari

    RăspundețiȘtergere
  4. ce frumoase sunt nuantele ojelor:X.
    Gfc:madalinasuescu
    fb:mada madalina
    Am abuzat de o nuanta de la Orkide in ultima vreme.un fel de pruna cred.ceva spre visiniu.o gasesti al fav lunii trecute si la un notd recent;)).si folosesc mult crackle.i love it.
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ador ojele Farmec :) Pana acum am avut 2, 04 fiind primit tot de la Andreea. Ghici pe care am abuzat-o toata toamna? Da, pe 04! :)) Imi place ca pot sa ma imbrac cu orice fara sa-mi fac griji ca unghiile nu se potrivesc.

    GFC: Anca
    FB: Anca Buruiana

    La multi ani blogului, nu am apucat sa zic la postarea anterioara :)

    RăspundețiȘtergere
  6. ah ce mandra ma simt ca inund blogosfera cu Farmec nr 4 :)) Succes tuturor fetelor si, Deena, te pup! Tare mi-e dor de budget-shopping-ul nostru

    RăspundețiȘtergere
  7. GFC: Niiic

    Like: Nicoleta Alexandra

    Am abuzat de oja de la Sparitual nuanta Revere.

    RăspundețiȘtergere
  8. GFC: bella
    Fb: Bianca Elena Arama
    abuzez de 2 oje: Kallos nr 54 si oriflame nail shield e culoare foarte frumoasa..

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna!
    GFC: ilda76
    FB: Ilie Ioana-felicia
    Oja la care am tot revenit in aceasta toamna este o oja Miss Sporty - 345 e nr nuantei, un violet bordeaux...
    Multumim pentru giveaway!:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna, mi-am achizitionat in vara nuanta 04 si aproape am terminat sticluta :)

    GFC: Mihaela
    FB: Mihaela Tudor
    in ultima vreme am abuzat de cateva nuante pale si de la maybelline- minicolorama - sugar crystals

    RăspundețiȘtergere
  11. GFC: Ciubotaru Alina
    FB: Alina Andreea Ciubotaru
    Pai in perioada asta am abuzat de o oja de la Giordanni Gold nuanta Trender Pink. Imi place ca e foarte discreta si are si niste reflexe frumoase. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. 1. Sunt follower.
    2.Am dat like paginii de Facebook al blogului
    3. Am abuzat de ojele de la Ulta - Mov si portocaliu
    4. Nume Facebook: mihaela pojogu

    RăspundețiȘtergere
  13. GFC:mircbella
    Like pe FB:Mirabela Vilcea
    Lacul de unghii cu uscare rapida de la Avon, in nuanta Twilight Blue :)

    RăspundețiȘtergere
  14. GFC mariana
    Like paginii de Facebook a blogului cu nymele de Mariana Faur
    Am abuzat in ultimul timp de oja Byx nuanta Gold
    Imi plac si ojele Farmec
    Multumesc pentru Giveway

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna :)
    Eu n-am una favorita pt mult timp :P Tot timpul gasesc una faina printre cele peste 100 detinute si aia e favorita pt moment . Insa daca ar fi sa aleg acum pt toamna as alege una din cele 2 nude-uri de la Golden Rose 34 si 109 :D

    GFC: Laura D.
    FB: Laura Deac

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna!
    1.Te urmaresc prin GFC cu numele de aureliaeftene.
    2.Am dat Like cu numele de Eftene Tamara.
    3.Oja de care am cam abuzat este Lacul de unghii Gabrini Multivitamin pentru ca am dorit sa le protejez mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  17. Pe prima si pe ultima le am. Prima imi place mult, am purtat-o de curand, iar a doua e aproape alba pe unghiile mele si nu m-a cucerit iremediabil. Eu am multe oje Farmec!

    RăspundețiȘtergere
  18. Fb like:Adina Cristina
    gfc:Adina!
    In ultimul timp ador o oja visinie!Cred ca s-a plictisit de mine deja:)))

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna!
    GFC: Mad@
    Fb: Madalina Alexandra Vicol
    Am abuzat de doua oje: Golden Rose 115 - e un rol pal, foarte usor de purtat si delicat si Orkide 303 - un violet spre mov.
    Sunt superbe cele de la Farmec :X

    RăspundețiȘtergere
  20. Hai sa imi incerc si eu norocul!
    gfc Alina Ioana
    fb Alina lui Brumarel

    E probabil ciudat, dar eu abuzez de Farmasi, numarul 35, un portocaliu puternic de care nu ma mai satur

    RăspundețiȘtergere
  21. GFC: Marianna
    FB: Mariana Dumitru
    Am abuzat de o oja de la OPI, nuanta Dulce de Leche

    RăspundețiȘtergere
  22. buna
    gfc LiLi
    fb Diamond Dust
    abuzez de leidy 286:)

    RăspundețiȘtergere
  23. GFC: Madutza.
    Like: Marin Elena.
    Ojele mele preferate lately sunt Flormar U30, pe care ne-ai prezentat-o si tu (e cea mai apropiata chestie de kaki pe care am gasit-o!), precum si un indigo sclipicios, de la Farmasi.
    Multumim, sweetie, pupici! :)

    RăspundețiȘtergere