miercuri, 16 noiembrie 2011

Night time eyeshadow kit-Jane Iredale

M-am gandit sa va prezint astazi paleta asta Jane Iredale pentru ca am vazut ca este disponibila si pe strawberry impreuna cu alte produse de la aceasta firma.

First of all, Jane Iredale este (spune ea) prima care a introdus pigmentii minerali in farduri. Produsele acestei firme sunt exclusiv bazate pe pigmenti minerali si vin in sprijinul celor care cauta "artificii beauty" care sa nu le puna in pericol tenul. Imi place ideea lor "the skin care makeup", mi se pare o gaselnita de limbaj interesanta pentru promovare.

Puteti vizualiza pe pagina lor oficiala Jane Iredale mai multe detalii si puteti sa va "clatiti ochii" cu toata gama de "minuni" pe care o au de oferit. Eu una cred ca au ceva diversitate si imi place modul de prezentare al produselor.

Daca cititi blogul asta de ceva vreme veti stii ca nu sunt genul care sa puna mare pret pe cosmeticele naturale. Da, ma bucur ca exista asa ceva, ca au aparut alternative mai putin nocive, dar tot imi folosesc cu drag si spor fardurile pline de ciudatenii. Posibil sa regret la un moment dat in viata, dar hey, mereu exista riscuri, nu? Am mai avut de-a face cu pigmenti minerali, am si acum cateva borcanele de EDM si pungute cu mostre TANF. Culori frumoase, nimic de spus, dar prea messy pentru mine.

Ei bine, trusa asta...e minerala si contine farduri pressed:D Asa ca da, am fost destul de incantata cand am primit-o cadou. Acum muuuulta vreme. Asa cum fac in general am folosit-o de cateva ori la inceput si apoi am dat-o uitarii in cufarul pierzaniei -the beauty case. Mi-am amintit de ea si am scos-o de la naftalina.

V-am pozat-o si swatchuit-o, dar din pacate culorile nu sunt chiar cum trebuie. Daca vreti o imagine care sa prezinte mai fidel realitatea uitati-va aici sau aici





Swatchurile sunt jalnice, lumina a fost praf:( Urasc cand si ziua zici ca e tot noapte. Still daca tot am swatchuit pun o poza..cat de cat. Precizez ca am facut swatchurile fara primer tocmai ca sa se vada ca sunt pigmentate, Am luat un swipe pe deget si am aplicat.




Paleta contine 5 "pastile" de fard de dimensiuni destul de generoase. Nu gasesc exact o dimensiune de comparat, dar sunt mai mari clar decat o pastila de fard MAC. Primele 4 culori sunt sidefate (eu as spune de fapt ca prima nuanta din trusa-cea presupusa a fi de higlight e doar satinata...) iar ultima este mata. Color payoff-great! Si fara primer se vad foarte frumos si se aplica chiar ok. Nu am reusit sa le fac ever sa fie patchy si daca m-am grabit cu machiajul.

Eu care folosesc frecvent soft smokey (sau chiar hard smokey) si in timpul zilei spun ca nu e doar o paleta de night time looks, dar cu siguranta puteti sa o folositi si pentru un look dramatic. Partea interesanta e ca nuantele nu sunt chiar cum par. De exemplu prima nuanta de roz inchis spre plum:P are irizatii maronii cand o aplici. Kaki-ul iti fura ochii cu sclipiri aurii o data ce il ai pe pleoapa. Iar movul se transforma intr-un taupe gri. That's kinda cool. Ca orice fard mat, cel visniu e un pic prafos, dar nu prezinta probleme mari cu un pic de blending mai viguros. Fardul ala de highlight pentru gusturile mele e prea alb cu reflexe rozalii, dar that's just my opinion. Aaaa sa nu uit, imi plac mult denumirile fardurilor (Kiss, Supernova, Khaki-asta nu e prea cool, Dusk si Merlot)

Pensulica, hhmmm e cam inutila. Cel putin pentru aplicat farduri. E facuta din peri naturali (habar nu am de la ce animal provin perii aia) dar e destul de stiff si un piiic cam aspra pentru gusturile mele. In schimb am folosit-o cu succes pentru a umple conturul buzelor cu ruj.

Overall, eu ii dau un 8 din 10 cred. E o paleta faina, dar va spun sincer ca nu stiu daca as plati pretul de pe strawberry, 158 de Ron pentru ea. Pret care de altfel vad ca e ok pentru ca si in afara paleta se invarte pe la 40 de euro. Probabil pentru cineva care e into mineral makeup ar fi o varianta demna de luat in considerare, dar eu daca ar fi sa dau atatia bani m-as orienta spre altceva.

Sunt curioasa. Detineti vreun produs Jane Iredale?Ce parere aveti despre el? Daca nu aveti nimic de la ei, v-ati achizitiona ceva??Ce anume??

P.S:O sa incerc in curand sa va arat si niste machiaje facute cu ea, mai ales ca "swatchul" din postarea asta e cam gluma proasta. Sper sa pot sa ma tin de cuvant, mai ales ca in ultima vreme un pic de eyeliner, ruj sau gloss si mascara sunt look-ul meu cel mai "complicat".

2 comentarii:

  1. super review-ul tau. Paleta arata grozav si culorile par foarte versatile. Astept cu nerabdare machiaje cu paleta aceasta.

    RăspundețiȘtergere