Beauty Bucket List

Am vazut o postare interesanta la Alina si mi-am permis sa o iau. E genul de tag pe care sar imediat ce imi pica ochii pe el!:)) 1. Ce produs de makeup”high-end” (produs de lux) ai dori să-ți cumperi?

De foarte multa vreme visez la Amber Diamonds de la Dior si la un Rouge Volupte de la YSL. I'll have to dream for a while!


2. Ce produs de makeup din categoria “low-end” ai vrea să-ți cumperi?

Aici lista e mare. Am in vizor niste rujuri de la Seventeen, niste paletute de la Wet'n Wild si Sleek...Ehhh, o sa incerc sa revin la wishlistul de miercuri pentru ca am muuulteee pofte cosmetice.



3. Care este acel produs pe care îl deții, dar ai vrea să cumperi mai multe?

Topcoatul pentru uscare rapida de la Kallos. Jur ca e the bomb pentru mine. Nu mai stau stresata ca imi fac praf manichiura la 5 minute dupa ce am pictat unghiutele. Sunt cam la jumatate cu sticluta pe care o am acum si sper sa nu raman vreodata fara el!


4. Care este produsul pe care ți-l dorești, dar pe care niciodată nu-l vei avea? Hmmm...De ce sa gandim negativist?:)) Visez cu ochii deschisi ca intr-o buna zi cineva o sa imi daruiasca unul din parfumurile Creed pe care mi s-a pus pata: Love in White sau Vanisia. Eu una nu cred ca o sa detin finante prea curand sa dau aproape 700 de lei pe un parfum. Si nu sunt sigura ca as da 700 de lei pe un parfum si daca mi l-as permite!Stiti deja ca sunt zgarcita!


5. Care este produsul pe care ai de gând să-l cumperi/ți-l dorești datorită influenței unui beauty guru?

Let's face it: cam toate dorintele mele (si nu numai) in materie de beauty sunt influentate de beauty gurus. In top pe lista sunt paletele Wet'n Wild Comfort Zone si Petal Pusher, Iluminatorul Sleek Peach si Blush-ul Sleek Rose Gold! Nu ma apuc sa va spun si de oje ca s-a vazut din postarea anterioara ca am o "mica" problema!

Share:

5 comentarii

  1. "In top pe lista sunt paletele Wet'n Wild Comfort Zone si Petal Pusher, Iluminatorul Sleek Peach si Blush-ul Sleek Rose Gold!" - le am pe toate si pot afirma ca sunt "must have"!!! :D
    Sa stii ca rujurile wnw sunt cwele mai bune din catergoria drugstore. Sau imi plac mie in mod deosebit. Planuiesc sa le achizitionez pe toate :)).

    www.iuliabadita.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, am vazut ca ai vrea sa incerci paleta wet'n wild, iti recomand sa citesti un review interesant, poate iti schimbi parerea :)
    http://rox-russiangirl.blogspot.com/2012/04/wetnwild-swatch-uri-si-prime-impresii.html

    RăspundețiȘtergere
  3. fain, fain! ma bucur ca l-ai facut :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Iulia tu esti principala vinovata!Nu singura dar principala. Cand termin 5 pan-ul macar vreo doua chestiute tot o sa iau. Nu ma voi putea abtine la nesfarsit!:))

    Aiyana o sa ma uit, iti multumesc de recomandare.

    Alina:*:*U inspired me!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Iulia tu esti principala vinovata!Nu singura dar principala. Cand termin 5 pan-ul macar vreo doua chestiute tot o sa iau. Nu ma voi putea abtine la nesfarsit!:))

    Aiyana o sa ma uit, iti multumesc de recomandare.

    Alina:*:*U inspired me!!

    RăspundețiȘtergere