joi, 12 aprilie 2012

E vorba de autocontrol-Project 5 pan.

Dupa cum stiti de-a lungul vremii am tot incercat diverse "programe de reabilitare" in ceea ce priveste cumpararea de cosmeticale. Sa fim sincere (I am not politically correct fiindca am reale indoieli ca e pe aici vreun baiat..), toate pasionatele de frumos sunt intr-un stadiu mai mult sau mai putin avansat de hoarding:)). Eu una stiu ca am mult mai multe produse decat ar folosi un om normal in cativa ani de zile dar cu siguranta am mai putine decat multe alte fete impatimite!

Avand in vedere ca mereu poftesc la cate ceva si urla in mintea mea vreeeaaau vreaaau am decis ca nu mai merge cu "hai ca mai consum ceva si imi iau altceva" Nope. E nevoie de o pauza. Si de o reconsiderare a prioritatilor.

Pentru ca un 10 pan ar fi fost prea mult in acest moment al vietii mele:)) am zis sa fac un 5 pan. Dar sa il fac cum trebuie. Am inceput cu vreo 2-3 produse aproape intregi. Ca sa dureze ceva vreme. Am decis ca voi include numai produse de makeup pentru ca la mine sa includ chestii de ingrijire ar insemna sa trisez (consum destul de repede geluri de dus, creme si alte cele..). The usual rules, am voie sa cumpar strictul necesar daca raman fara rezerve. Atat. No wants allowed. Just needs.

Deja sunt in cura asta de vreo doua luni. Si am ceva rezultate.:) O sa mai termin si alte chestii decat cele puse pe lista dar asta se pune ca bonus. N-am de gand sa "schimb" produsele din lista cu unele care s-au terminat mai repede numai ca sa scap. Deja am un rimel terminat care nu era in grafic. Sa ii fie tarana usoara:))

Produsele cu care ma lupt in lupta dreapta sunt: Rujul Essence All About Cupcake, Gloss-ul Duo Malu Wilz, Pudra Sunkissed de la Elf (asta e un cosmar-desi aveam deja gaura in ea parca nu vrea sa dispara), Fardul Mono Miss Sporty-nuanta Guess Who si creionul de ochi negru de la Yves Rocher-care era mai mult de 3 sferturi cand l-am bagat la consumat. Glossul l-am terminat (ambele capete), iar restul produselor se prezinta cum le vedeti). Estimez ca mai dureaza cel putin o luna jumatate daca nu mai mult, dar hei, I can do it!!:D



Un aspect super enervant la pudra si la fard: cu cat ramane mai putin produs mi se imprastie prin ambalaj de arata infect non stop. Efectiv zboara particule de fard/pudra prin ambalaj si tare mi-e ca in curand o sa se faramiteze de tot:( Vedeti si voi cum arata capacelele. Si credeti-ma ca nu sunt necuratate de jumatate de secol..desi asa arata!:(

Am decis ca dupa ce termin sa imi acord doua luni de cumparaturi (cumpatate) dupa care o iau de la capat. Suna suicidal, nu-i asa??Ei bine, cred ca e singura cale sa nu mai intrec masura!!Pentru ca obiectiv vorbind nu mai am timpul si cheful de acum cativa ani pentru machiaj. Recunosc ca e damn hard si chiar zilele astea eram pe punctul de a da "finalizare comanda" pentru niste minuni care stiu ca sunt stoc limitat. Mi le doresc de nu stiu cand si a fost nevoie de muulta putere de autoconvingere ca sa nu le iau. (O sa va arat ce si cum intr-un wishlist...:P)

Partea pozitiva (sau poate nu..) e ca am redescoperit alte minuni ale lumii: hainele, pantofii, zdranganelele:)).

5 comentarii:

  1. te sustin cu acest "proiect"..eu am inceput sa ma infig in fondurile de ten pe care nu le-am mai atins de mult timp...acum ma chinui sa termin un fond de ten de la lush care e ideal pentru folosirea de zi cu zi...

    RăspundețiȘtergere
  2. He heeee, eu nu am mai postat, dar nici nu am mai cumparat :D. Am terminat un rimel, 2 gloss-uri, un fard...dar sa stii ca asa e, jur ca pudra de la Elf nu mai moare, si eu am hit pan de un secol si tot acolo e, mama ei de nenorocita!!! Nu ca nu mi-ar place, dar efectiv sta Dior Ambre Diamond nefolosit ca trebuie sa o termin pe asta.
    Si ma calca pe nervi deja :|!

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow, rujul ala nu rezista la mine nici 1 luna daca il aveam :)) E fix nuanta pe care o folosesc zilnic, probabil as fi abuzat for real de el :)) You go girl, mai ai putin si le termini :*

    RăspundețiȘtergere
  4. greu cu project pan, unele produse sunt de genul "cornul abundentei" :)) cel putin asa patesc eu :))

    RăspundețiȘtergere
  5. doamneee..cum o sa faci ? si eu tot promit...si promit...poate reusesti tu !

    RăspundețiȘtergere