vineri, 27 aprilie 2012

Elf Natural Radiance Blusher -Glow

O gama de produse care nu m-a prea preocupat pana la un moment dat?Cu siguranta nu vedeam motivul de a detine mai mult de un blush, hai treaca de la mine doua.(Intre noi fie vorba chiar nu e nevoie de foarte multe astfel de produse intr-o colectie, dar stim toate ca a vrea e mai puternic decat a avea nevoie).

Vreo 3 ani de zile am detinut un singur blush Seventeen 40, the perfect peachy coral. Stiu ca e socant dar blushul ala mergea la orice machiaj. Si l-am consumat. TOT. Si am vrut sa imi mai cumpar unul. Si n-am mai gasit. (acum l-am zarit din nou dar spun pass). Cam in perioada in care deplangeam sfarsitul tragic al blushului vietii mele m-am intalnit face to face co Moony. Si ne-am tot intalnit si am schimbat impresii si produse ca doua nebune dupa makeup ce suntem. I-am povestit despre drama vietii mele si ea mi-a promis ca o rezolva. And so she did!

Isi cumparase de la Elf un blush in nuanta Glow. Ii placea dar nu i se potrivea atat de bine incat sa devina Holy Grail. A decis ca mai bine ma cadoriseste pe mine cu el. De atunci mi-am mai luat vreo cateva blushuri dar am zis ca e cazul sa va povestesc un pic despre cel mai apropiat concurent pentru blushul meu ideal!


Ambalajul e plastic transparent si se zgarie si se murdareste rapid. Avand in vedere ca e un produs accesibil evident ca nu e cazul sa ne asteptam la nu stiu ce ambalaj. Stim bine ca ar fi costat mai mult de 8 lei daca era mai pretty on the outside! Sistemul de inchidere/deschidere e putin enervant. Se deschide prin glisarea capacului pe cutiuta. Adicatelea impingi cu dejtu de capac si o ia in sus. Inconvenientul e ca nu o data l-am deschis prea repejor si i-a zburat capacul. Cand te machiezi contracronometru e cam enervat sa pui capacele la loc pe sina lor de glisare.

Cantitatea e rezonabila, suficienta cat sa il folosesti intens, suficienta cat sa nu te plictisesti de el.


Now comes the fun part. Culoarea e un peachy coral cu un sclipicel fiiiin auriu. Se vede mult mai discret pe piele decat in cutiuta si chiar da o stralucire aparte tenului. Being the shiny whoe that I am=)) eu obisnuiesc sa mai dau si niste pudra iluminatoare pe langa dar sunt sigura ca alte persoane ar considera excesiv acest artificiu. Sclipiciul nu e in your face dar se vede. Pentru amatoarele de blush mat nu recomand.


Inconvenientul e ca produsul e putin cam prafos. Chiar si cand esti convinsa ca ai luat foarte putin pe pensula s-ar putea sa fie cazul sa scuturi excesul sau sa aaplici cu o mana foarte usoara. Eu prefer sa scutur pensula si daca nu sunt multumita de intensitatea culorii reaplic. Prefer sa adaug culoare, e mai simplu asa decat sa sterg niste obrajori de clovn si sa o iau de la capat.


Eu spun ca pentru 8 lei cat costa e un blush decent. E genul de nuanta care ma incanta pe mine, care ma scoate din paloarea mortii de iarna si imi accentueaza putinul bronz de vara. Il folosesc cu drag si spor dar nu cred ca il voi recumpara. Sunt prea multe tentatii out there si acest produs nu e atat de bun incat sa fie musai sa il am tot tiimpul in trusa! Cred ca e genul de produs potrivit pentru cineva care nu are o colectie de makeup foarte mare si care incepe abia acum sa experimenteze cu nuantele.

2 comentarii:

  1. Eram chiar curioasa de aspectul pielii dupa aplicarea blushului.
    Ma tot gandeam daca sa il comand sau nu, acum ca am vazut ma cam tenteaza :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Uuu, likey! Il am si eu, l-am luat pentru ca cica e dupa dupa Coralista, dar n-au nicio treaba unul cu altul :))!
    In schimb asta merge beton combinat cu cu Suede de la Sleek ( eu cam amestec blush-urile :))!

    RăspundețiȘtergere