miercuri, 11 aprilie 2012

Spring Pastels-and a whole lot of randomness

Vremea capricioasa mi-a pus capac. Ba e toamna, ba e primavara. Make up your mind already!!

Din nefericire schimbarile de vreme au determinat si niste schimbari dubioase de comportament la fiinta micuta si cretofolina care ma striga insistent mama. E foarte moody, maraie intruna si sta suita pe mine cu acelasi drag cu care se suie si pe calutul cu arc din parculet.

Nu ca m-as plange neaparat de lipiceala ei, dar sincer, dupa niste zile de genul presarate cu o suma de corvezi in batatura proprie numai chef de blogareala nu mai am. Citesc, oftez gandindu-ma cate chestii noi am si despre cate as vrea sa scriu, contemplu perspectiva de a scrie 30 de minute sau a ma uita in gol 30 de minute. Ati ghicit..castiga uitatul in gol!!:))

Daaar azi va arat ceva dragut.Zic eu. In speranta ca macar de data asta nu imi mai iau teapa sa ma trezesc cu vreo ploaia din aia mocaneasca declar ca a venit primavara. Pe gherutele mele. Mi-era dor de un skittle mani, mi-era dor de culori pastelate si iacata ce a iesit.



Va anunt pe aceasta cale ca pentru prima data in viata mea am pus mana pe un dotting tool. Teoretic stiam ce se face cu el, practic se pare ca sunt clueless si mai am cale lunga pana sa fac manichiurile imbulinate delicioase la care salivez pe diverse site-uri. Dar nu ma laaaas!!Sa zicem ca pentru prima incercare a unei persoane cu 3 maini stangi e o treaba relativ decenta. Sa zicem.



In ordinea numerelor de pe tricou: Flormar Supershine 29, Essence You Belong To Me, Essence No more Drama, Rimmel (jade something, nu se mai vede nuanta pe sticluta..), Seventeen Supreme 31.

Urmeaza pentru mine zilele de alergatura traditionala ca o gaina cu capul taiat: inca o tura de smotru, vopsit oua, gatit ceva acolo sa nu zic ca n-am gatit, plimbari si activitati educationale (yeah right, who am I kidding???-inghetata pe centru, plimbare cu poneiul si alergat mingea in parc...)

Talk to you all later, pastel Deena:P

4 comentarii:

  1. Ha ha, si a mea pufosenie sta numai lipita de mine zilele astea...o fi ceva in aer :?
    Trecand la subiect...imi plaaaaaaaaaaaaac bulinele tale :D. I mean I really like them, sunt atat de cute :X. Ma duc sa caut o scobitoare, ca dotting tool nema, sa imi fac si eu ;)!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tre' sa fac si eu o smecherie din asta ca tare frumos se mai vede!

    RăspundețiȘtergere