Elf Studio Mono-Amethyst

Astazi m-am gandit sa va povestesc cate ceva despre fardul ELF Studio in nuanta Amethyst. Si daca tot va povestesc despre el o sa va arat si look-ul de ieri, realizat folosind acest fard. M-am reindragostit de purtat smokey eyes (da daaa si ziua, so what if I am a pitzi girl??)

In primul rand, iata-l in toata splendoarea. Frumoasa nuanta, nu??MNEA...dar sa nu anticipam.


Ambalajul gamei Studio reflecta faptul ca produsele sunt "mai smechere" decat cele din gama clasica. Si mai scumpe. Stim deja ca la blush-uri Elf a incercat sa redea carcasa mult ravnitelor blushuri NARS. Zice-se ca lumea ar prefera carcasa Elf pentru ca e lucioasa, nu cauciucata ca cea de la Nars care tinde sa adune praf de produs si multe alte minuni "atragatoare". Imi place la fard "gemuletul" de deasupra pentru ca poti sa vezi repede nuanta daca ai avea mai multe farduri de acelasi fel intr-un sertar.

Cantitatea e destul de generoasa: 2.5 grame.(Puteti vedea cum arata langa un blush Studio...Hmmm in postarea despre blush-ul studio o sa pun o unitate de masura concludenta ca sa va dati seama exact de dimensiune)


Pret 18 lei, ceea ce nu e chiar ieftin, mai ales pentru ce primesti(mai pui un pic si iei un mono Seventeen-care mi se pare mult mai ok calitativ) Cam atat de bine.

Din pacate eu nu ma inteleg prea ok cu fardul asta. Stiu persoane care au fost multumite de mono-urile Studio. Eu il detin doar pe acesta si nu am de gand sa imi mai cumpar altul din motive multiple:

-Ce vezi in cutie e total diferit de ce swatchuiesti si pui pe pleoapa. Vezi un eggplant purple si cand il pui pe pleoapa te trezesti cu un maroniu visiniu cu vagi tente de mov. Nu zic ca e urata culoarea. Dar eu mi-am luat MOV si vreau MOV.



-Textura nu e neaparat cea mai fericita. Mi se pare nu prafos dar...tare. Efectiv trebuie sa frec pensula de suprafata produsului ca sa vad si eu ceva acolo cat de cat.

-Cu tot cu primer aplicarea e foarte patchy. Trebuie sa pui mai multe straturi ca sa se acopere petele pe care le face. Am incercat sa il aplic cu pensule diferite prin metode diferite. No luck, tot asa arata. Fara primer am incercat o singura data si m-am demachiat urgent pentru ca efectiv aratam murdara la ochi.

-Se blenduie mult mai greu decat alte farduri pe care le am si trebuie insistat foarte mult daca nu vrei sa ai portiuni care sa arate neingrijit.
De rezistat rezista ok, dar sincer mie imi rezista cu primer si fardurile cele mai amarate. Asa ca nu sunt gata sa jur ca e el rezistent. Repet, fara primer nu am avut taria sa il testez.

L-am folosit de putine ori de cand il am si totusi ma incapatanez sa il pastrez in colectie!!I am so stupid sometimes.

Bottom line. Nu imi place, am fost dezamagita de el si degeaba citesc ca unele nuante sunt mai cremoase, nu mai risc sa dau inca 18 lei pentru o noua teapa. La banii astia se gasesc multe farduri care fac treaba mai buna.

Ieri l-am pus la treaba. N-am fost ingretosata de rezultat. Am primit chiar cateva compliment. Cu toate astea cred ca puteti vedea si voi ca arata cam inegal in anumite portiuni.

Nu dati cu rosii, tehnica mea pentru altceva decat neutral makeup a ruginit. But I am working on it!
Voi aveti vreun fard mono Elf Studio??Ati avut experiente mai ok cu ele??Is it me??Or is it them??:))

Share:

4 comentarii

  1. Pacat ca nu se vede la fel si pe pleoape. As fi trecut peste celelalte hibe daca era nuanta asa cum trebuia si aplicata!:(

    RăspundețiȘtergere
  2. Salutare, iti urmaresc blogul de ceva timp, in ultima vreme mai rar, dar am grija sa recuperez tot ce am pierdut :), dar de incumetat sa scriu...chiar deloc. Nici nu as avea ceva interesant de comentat, imi plac machiajele...dar nu pe mine, din pacate(ale tale in special pentru ca din muuulte altele de care e plina blogosfera, nu lasa impresia de fake, si da, ma amuza stilul in care sunt scrise, la modul cel mai pozitiv cu putinta)

    Tot traiesc cu impresia ca machiajele(mai ales cele proprii) ma fac sa arat ca un clovn... Dar mi-am luat inima'n dinti si cer si eu cateva sfaturi. Am programate ceva concerte rock vara asta, si as incerca ceva diferit fata de fond de ten+creion negru+balsam de buze. Partea complicata de acuma incepe, in ciuda faptului ca e plin netul de asa ceva. Pentru ca am un ten buculcas: gras daca e necuratat bine, uscat daca e prea curatat, plus ceva puncte negre si cosuri, nu la modul tragic, dar orisicat, departe de idealul ten neted-neted si luminos. Iar un machiaj ostentativ pe un ten cu imperfectiuni mi se pare cam tragic. Si mi-as dori ceva sfaturi(poate incerci de-a dreptul cu tine, cu pozutele de rigoare, ar fi de-a dreptul iuhuuu).

    Ce as vrea eu suna cam asa: un machiaj care sa reziste de dimineata pana noaptea, ma rog, cu eventualele reimprospatari cred, simplut si aerisit, dar totusi axat pe stilul rock, care sa nu se "sperie" de caldura, praful, transpiratia & zbuciumul de rigoare...si care sa mi se si potriveasca :) Nu foarte dramatic, pt ca sunt micuta de statura si am impresia ca nu ma avantajeaza de nici o culoare ceva foarte pronuntat. Parul il am ceva in genul nisipiu, iar ochii, gri-albastrui, mai mult gri decat albastrui. Cu rugamintile de rigoare, ce se poate face pt mine ? Sau e o utopie asemenea machiaj la care visez ? Multam fain, fie si numai pt ca ai avut rabdarea sa citesti asa ceva !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. O sa incerc cat de curand sa realizez un machiaj care cred ca s-ar putea apropia de ceea ce cauti tu.

    Dupa cum s-a vazut de multe ori pe blog (pentru ca nu ma pricep la editat poze:))) nici eu n-am un ten perfect. Acum e ok, dar crede-ma ca am avut perioade cand era tragic de-a dreptul. Eu cred ca e important sa incerci sa descoperi problemele principale si sa incepi sa le tratezi putin cate putin. Sa gasesti produsele potrivite tie si o rutina care sa te aduca cat mai aproape de tenul pe care ti-l doresti. Pana atunci eu zic sa perseverezi la experimentat cu machiajul si sa nu bagi in seama parerile binevoitoare despre machiajul clovn:P Tu cam cum crezi ca ma privesc alte mamici la locul de joaca cand ies cu smokey eyes??:)) Si de aia nu mai ploua!!:))

    Te pup si multumesc pentru increderea de a cere sfaturi de la mine!:*

    RăspundețiȘtergere