vineri, 27 aprilie 2012

E simplu sa ma inveselesti

Cu siguranta nu sunt eu caz unic. Orice articol cat de mic care imi hraneste vanitatea si iubirea pentru lucruri superficiale (:P) e binevenit. Am vrut sa va arat dovada ca nu e nevoie de mare lucru si cu siguranta nu e nevoie sa intri in faliment ca sa bucuri o femeie!
Captura mea de ieri:)


Pudra a venit in pachetul de la mama. Inca nu am incercat-o, mai am din Stay Matte. Cu siguranta dupa ce intra in test drive o sa va povestesc despre ea. Ojele..:))S-au facut 82 cu astea cumparate acum. Iar "fundalul" e o bluzita Atmosphere de voal, usoara ca un fulg. De abia astept sa se incalzeasca suficient ca sa o pot purta! Voi ce achizitii marunte care v-au lipit un zambet pe fata ati facut zilele astea??

4 comentarii:

  1. 82...and keep counting... :)))
    nu am mai luat nimic interesant de curand,astept s plasez comanda la avon saptamana viitoate,si cred ca o sa fie ceva interesant...o sa postez pe blog dupa ce o sa-mi vina! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa vina Coco!!

    Gina astept sa vad ce iti iei. Eu cu Avon-ul nici nu mai stiu de cand n-am mai avut treaba. Cam de cand a aparut Dm-ul. Ca de la Avon ajunsesem sa iau numai gel de dus.

    RăspundețiȘtergere
  3. eu mi am luat un gel de dus de la balea cu 6 lei si miroase divin a zmeura:X

    RăspundețiȘtergere