luni, 7 mai 2012

Golden Olives Drenched In Chocolate

Fiti blande cu mine. Nu am mai postat un look mai de Doamne ajuta de secole. De fapt nu doar ca n-am postat dar nu am mai facut nimic interesant. I play it safe. Machiaj de 10 minute facut la 7 dimineata inainte de trezirea piticei.

Dar no more! Constat cu tristete ca tehnica in makeup nu e ca mersul pe bicicleta. O data ce nu am mai exersat, o data ce am incetat cu "experimentele" o mare parte din skill-ul ala putin cat il dobandisem s-a dus pe apa sambetei. O sa vedeti pentru inceput niste machiaje messy si neinteresante. Totusi stiu bine ca practice makes perfect asa ca daca nu ma machiez nu am sanse sa imi revin si sa mai invat cate ceva. O sa supun privirilor voastre critice cate ceva.

Stiu ca titlul e hilarious dar la fel ca si cu machiatul, pusul de nume machiajelor rugineste in timp:))

Am vaga impresie ca v-am mai aratat un astfel de look pe blog candva dar nu sunt foarte sigura. E destul de safe si usor de facut si cu toate astea tot e cam sloppy facut. Cu toate astea mi-a placut destul de mult ce a iesit. Mi se pare ca imi evidentiaza ochii si asta e o treaba buna!!:))

Picture overload!!







Asadar ce parere aveti?Va place?De data viitoare o sa va arat si produsele folosite in caz ca vrea cineva sa incerce ceva asemanator.

6 comentarii:

  1. Foarte dragut machiajul!Imi place mult verdele :X Pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Yuhuu! Bine ai revenit cu machiajele! Iti sta superb asa,pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Este foarte frumos machiajul si te prinde de minune!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place machiajul realizat.
    Ar trebui sa spui si ce produse ai folosit :)
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  5. Andreea, Oana, Iris va multumesc. Iris, de data viitoare promit sa arat si ce produse am folosit pentru realizarea machiajelor. Nu va promit tutoriale inca pentru ca nu fac ceva prea interesant si chiar nu as gasi timp pentru o astfel de postare. Poate la un moment dat ajung si acolo!:)

    RăspundețiȘtergere