Repararea unui mini dezastru

Sunt absolut convinsa ca pentru marea majoritate a cititoarelor mele postarea asta va parea cam inutila. E un no brainer si e plin internetul de asa ceva. Dar uite ca eu tot vin sa va bay la cap pentru ca e a doua oara in viata cand fac treaba asta si ma bucur ca exista remedii pentru prostia omeneasca (ma refer la a mea aici).

Asadar, sa purcedem! Sper din inima ca nu sunt singura care a patit asa ceva. Ruj gigea. Eventual suficient de nou cat sa fie jucarie stralucitoare. Exces de zel in aplicare. Snap. S-a rupt in doua si tu iti frangi manutele de disperare. Varianta 2. Ruj bagat in geanta. Caldura mare mon cher. Ruj topit dubios. Repetati frangerea de manute!

Si acum ce facem??Aruncam bunatate de ruj la gunoi??Ne ducem si luam altul. In mod normal asa as face dar uite asa de ambitie am zis ca nu, il repar!Doar am mai facut treaba asta si altadata.


Avem aici victima. Rujul Essence In the Nude pe care il folosisem de maxim 10 ori pana sa pateasca lucruri despre care nu vreau nici macar sa imi amintesc. Arata rau. Ca dupa un razboi crunt. Ca dupa o noapte de betie si dans. Nu e o imagine draguta.



Se ia victima plus una bucata borcanel plastic. Borcanelul meu e cam borcanoi dar altul nu posed. Si acum cu drag si spor ne apucam sa adunam tot produsul pe care il putem aduna. Pe langa faptul ca am pus in borcan bucata "de deasupra" am decis ca e cazul sa scobesc si in interiorul ambalajului. Cred ca stiti deja ca acolo e produs suficient cat sa mai folositi o luna. Arata foarte apetisant, nu??NOT!!



Acum vine partea complicata:)) Luam recipientul si il varam la microunde. Si dam drumul masinariei in cauza. Pana se topeste rujul. Si se face un fel de lichid pe care ai putea inclusiv sa il bei. Dar eu nu va recomand.

Cu griiiijaaa sa nu dati pe peretii borcanului (cum am facut eu) fiindca nu o sa fie prea estetic apoi luati borcanelul si il puneti la frigider. Preferabil intr-un loc unde sa nu il darame alti membrii ai familiei cand cauta strict necesare pentru preparat o gustare!Si il lasati cam o ora.

Aveti un nou ruj la borcanel ready to use.




Lasand gluma la o parte metoda e foarte ok. Consistenta si nuanta produsului nu au de suferit absolut deloc de pe urma procedeului. Singurul inconvenient din punctul meu de vedere e ca nu mai puteti folosi produsul decat cu o pensula. Sau cu degetul dar nu e deloc igienic. Mi-e teama ca o sa il folosesc mult mai rar decat as fi facut-o daca era in tub..Dar macar nu l-am trimis la cos aproape nou.

O alta varianta pe care o puteti incerca e sa amestecati o nuanta de ruj care nu va place cu putina vaselina cosmetica si veti avea propriul tinted lip balm in no time!:) Cred ca o sa incerc curand si varianta aceasta!

Share:

4 comentarii

  1. Eu vazusem la Michelle Phan o varianta mai ok, in sensul ca il pastra tot sub forma de baton. Trebuia sa-l bagi la congelator si apoi sa-l "arzi putin cu bricheta" :)
    http://www.youtube.com/watch?v=AwmIRVJNiqY
    Oricum, e ok si cum ai procedat tu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am patit si eu o chestie cu un ruj pe care il aveam de vreo 3 zile, s-a topit in genta si cand sa-l folosesc s-a rupt de la baza. Doar ca eu l-amluat si l-am impins la loc, in baza lui deja topita, l-am fixat si l-am bagat la frigider si chiar a mers

    RăspundețiȘtergere
  3. eu fac la fel ca si tine cu o singura diferenta. vars consistenta aia lichida inapoi in tubul rujului(cu el inchis si numai daca este acoperit la baza pentru a nu curge in capatul rujului). Il pun apoi la frigider, iar cand il scot, are forma de baton..

    asa:http://www.youtube.com/watch?v=QAx_1_RCcNw, doar ca nu am un recipient special, il folosesc pe cel al rujului.
    Uf. nu stiu sa explic mai bine...

    RăspundețiȘtergere