sâmbătă, 5 mai 2012

Mi se frange sufletelul!!

De curand Alexandra m-a pus pe ganduri cu articolulacesta. Initial am zis ca mi-am facut curat in cosmeticale si am mai donat cate ceva si clar nu as avea ce sa arunc. Apoi m-am gandit mai bine si au inceput sa rasara niste semne de intrebare in capsorul meu saten roscat:P

O sa fiu sincera cu mine insami in primul rand. I own way to much shit. Si cu toate astea mereu vreau jucarii noi. Si uit de jucariile vechi. Si mai zic de fii-mea ca nu se joaca foarte mult cu nimic. Mdeah. Wonder where she gets that from??Problema e ca omeneste e imposibil ca o singura persoana sa consume o asemenea cantitate de makeup pe ea insasi intr-o perioada determinata de timp destul de scurta.

In general sunt ok la rujuri, glossuri (din astea chiar am putine), fond de ten stiti ca folosesc unul singur pana il termin, pudra la fel. The issue is: my eyeshadow attachement!

Nu o sa fiu fatarnica. Poate sa imi spuna cine vrea ca o paleta Sleek expira dupa 12 luni. Nu o sa cred asta. De ce??Pentru ca un ruj Flormar are termen 36 de luni de la desigilare. Really??Un produs cremos care se contamineaza mult mai usor cu bacterii are o durata de viata de 3 ori mai mare decat niste farduri??Pe bune??Nu, nimeni nu ma va face sa arunc fardurile dupa 1 an. Nici dupa 2. Hell, am folosit aceeasi paleta Ruby Rose in liceu si vreo doi ani de facultate. That makes it...6 ani, nu??Si da, stiu ca nu e ok, dar nu, nu mi-a crescut nimic pe nicaieri. Asta nu inseamna ca va incurajez sa faceti asa ceva!!No way in hell!!

Dar acum stiu mai bine. Si da, pot sa justific sa pastrez si sa folosesc 2-3 ani niste farduri.(dati cu pietre if you will) Insa nici macar eu nu ma pot convinge in zilele noastre ca niste farduri din era mezozoica =)) sunt ok. Imi ocupa loc in case si faptul ca le folosesc nu denota foarte multa inteligenta din partea mea.


Am facut un calcul rapid de cand am mono-urile Be-yu (cel maro nu era Be-yu dar nici nu mai am habar ce firma era. Mi-l adusese matusa-mea din Germania o data cu minunile Be-yu de care nici mutul n-auzise la noi pe vremea aia!). Era sa lesin de ras cand am realizat!!Da, au fost superbe. Inca sunt superbe in containerul de gunoi. Textura, nuante, ce vreti voi!!Dar erau VECHI VECHI VECHI.Probelma e ca si acum cand ma uit la poza cu el suspin dupa ct de frumoase erau. Si ma gandesc ca daca nu ma traznea ideea sa le duc direct in containerul din spatele blocului la ora asta as fi fost langa galeata de gunoi incercand sa le recuperez dintre cojile de cartofi folositi la tocana!:))Cred ca a fost o miscare desteapta sa le duc direct la pierzanie, ma cunosc prea bine!!



Eyelinerul Farmasi nu a fost dureros de aruncat. O sa imi iau altul si aia e. Va spun sincer ca dupa 3-4 luni de folosire nu ma mai ating de el pentru ca am impresia ca i se modifica textura. Am avut vreo 3 pana acum si cu toate s-a intamplat acelasi lucru.

Eyelinerul Innoxa l-am folosit doar de cateva ori. Era un mov dragut dar nu m-am impacat deloc cu aplicatorul si mi se parea prea complicat sa bag pensula in tubulet sa scot produs. To messy of a job for me! Cand am incercat sa vad ce mai e cu el am descoperit ca s-a separat si arata dubios. Avea cam un an cred!

Gel linerul in nuanta Skyline (ala de il gasiti sub eticheta coastal scents si alte cele, ebay material mai pe romaneste). L-am folosit de vreo 5-6 ori.S-a uscat de l-a luat mama supararii. Era batranel bine.

Cele doua creioane Seventeen ummm, cum sa va spun eu?? Ala auriu l-am luat pentru nunta mea. Care a fost acum 4 ani. Aha!!V-ati prins!!Cel gri are cu cateva luni mai mult. Un lucru e cert. O sa dau fuguta sa mai iau creioane Seventeen pentru ca imi plac extrem de mult. Sunt cremoase si totusi rezistente, au culori intense si pret ok. Si culmea dar creioane de ochi colorate eu nu mai detin in clipa asta decat 2.




Acum vine partea dureroasa. Trio-ul asta Be-Yu a fost cel mai bun prieten al meu. Pe langa trusa Ruby Rose astea erau fardurile mele. Dap, v-ati prins. E din aceeasi era. Pot sa va spun doar ca am terminat liceul de ceva ani. Mdeah! Uluitor e ca fardurile alea si azi cand au ajuns la cos erau la fel ca in prima zi. Si imi venea sa plang de ciuda. Atat de mult mi-a placut trio-ul asta incat si cand am inceput sa am muulte farduri tot cu el plecam in deplasari de 3-4 zile. Cu el si atat!! U served me well my faithfull friend!!(Daca cei de la Be-yu ar mai avea trio-ul asta l-as cumpara rapid!!dupa ce mai consum din ce am!!)

Blush-ul mozaic de la Avon a avut multe sanse de la mine. Intr-o vreme chiar mi-a placut. L-am abandonat de cateva ori iar acum am decis ca ocaziile lui de a ma convinge au expirat...de vreo 2-3 ani probabil!!

Dupa "curatenia" asta mai am cateva chestiute in termen pe care vreau sa le dau pentru ca nu mi se potrivesc. Si o sa sap in fardurile mai vechi de 2 ani.:)) Siii..am invatat o lectie importanta. Project pan-ul ala e o idee al naibii de buna. De fapt as avea nevoie de o perioada luuuunga de abtinere. Nu glumesc!!

Now go clean up your beauty stash. Ca sa nu ma mai simt numai eu naspa!!

7 comentarii:

  1. Nici eu nu arunc fardurile la un an de la cumparare. Oare o face cineva?? :)
    Ce de bunatati ai aruncat si mie mi s-ar "rupe sufletul", dar lasa, ca te-au "slujit" destul, o sa-ti iei altele noi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Alina no way!!Vreau sa ma consum din ce am si pe urma. Poate o sa iau niste fardulete mai incolo dar chiar vreau sa ma controlez ca deja e nebunie curata!

    Dorina adevarul e ca unele din ele chiar le-am folosit mult. Si cel maro de exemplu, ala mono imi era total nepotrivit. Pe pleoape se vedea caramiziu si ma facea sa arat batuta in orice combinatie l-as fi incercat. Si dupa atatia ani i-am zis bye bye. Deocamdata spun pas la luat altele:)

    RăspundețiȘtergere
  3. aoleu ! am și eu niște creioane seventeen de pe vremea când eram la liceu (între timp am terminat și masterul,ca să îți dai seama ce bătrână sunt și cât de vechi sunt alea ha ha) !
    Și mai am și tușul Masterpiece de la Maybelline, nu îl mai folosesc, dar îl țin acolo :))

    Fardurile mono de la BeYu mai există și în ziua de azi , culorile mă refer, că ambalajul s-a modernizat :))

    Trio-ul ăla nu l-am văzut. Azi am aflat de site-ul online BeYu http://www.be-yu.ro/fard-ochi/39009-beyu_cosmetics_gmbh_beyu_catwalk_star_eyeshadow_355_02.html
    poate găsești acolo ceva drăguț :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai da..si eu am terminat facultatea de niste vreme. Asa ca e grava situatia!!O sa ma uit pe site!!

    La mono-uri eu am ajuns la concluzia ca nu merita investitia daca le folosesti doar pe tine. Numai in cazul in care e o nuanta pe care o sa o folosesti foarte foarte des. Altfel te uiti la ele ca le-ai luat de frumoase ce sunt, apuci sa le folosesti de 5 ori pe fiecare si pe urma kaboom sunt expirate!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Geniala postarea. M-am regasit in ea si am apreciat sinceritatea :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Orjen!!U know me...uneori sunt exagerat de sincera!:))

    RăspundețiȘtergere