miercuri, 9 mai 2012

Wishing For

Chiar daca sunt inca in project pan si nu o sa imi satisfac vreo dorinta cosmetica prea curand (chestiile necesare nu se pun, dar vorbesc serios chiar necesare nu chestii de care "am nevoie") eu tot am de gand sa va prezint listele mele de "pofte". Mai ales ca tot timpul mi-au placut genul asta de liste la alte bloggerite. Sunt o sursa de idei noi si ma incanta sa vad ce ispite au alte fete cu acelasi pitic pe creier:))

Fara sa ma lungesc prea mult va arat produsele care sunt in topul preferintelor in momentul de fata. Cele dupa care tanjesc cel mai tare.

1.Paleta Wet'N Wild Comfort Zone . Nu e vorba ca nu as mai avea palete neutral dar asta mi se pare deosebita. De cand am vazut-o prima data mi-a luat-o inima la trap. De cand detin si un trio de la aceasta firma si m-am convins de calitatea fardurilor pot spune ca a vrea paleta asta a devenit o adevarata obsesie. Initial eram sigura ca vreau si Petal Pusher dar adevarul e ca dupa ce am mai facut niste research si am mai vazut niste swatchuri nu cred ca o mai vreau. Nu e my thing!


2.Paleta Sleek Storm. Din seria "niciodata suficiente farduri potolite" si aceasta ma striga cu glasul ei de sirena!:))Sincer va spun ca o sa raman client fidel Sleek pentru ca paletele lor chiar fac toti banii (si ceva mai multi daca ma intrebati pe mine). Stiu ca as folosi cu spor nuantele din ea, sunt exact my cup of tea.


3.Paleta Sleek Bad Girl. Cam de cand va spun ca o vreau??Oh well..inca nu m-am razgandit si asta e semn ca trebuie sa fie a mea la un moment dat. Ma stiti pe mine cu smokey-ul. Ce as putea sa cer mai mult??Stiu...sa mai scoata din nuantele de albastru si sa fie mai multe de mov, dar ehh...merge si asa:))


4.Blush Sleek nuanta Rose Gold. Pe asta il visez deja de prea multa vreme. Daca mai vad multe swatchuri la superbitatea asta o sa ma imbolnavesc de inima rea!:))Mi-am promis ca daca consum un blush din cele pe care le am il iau pe asta. Sa vedem daca o sa rezist atata vreme..:)))


5.Iluminatorul Sleek Glo Peach Shimmer. Eu de felul meu sunt cotofana.Adica am o slabiciune pentru tot ce straluceste si trebuie sa fie al meu.:)) Probabil de aceea mereu ma uit la produse care promit sa dea un glow frumos tenului. Nu e vorba ca nu mai am vreo doua chestiute destinate acestui scop dar iluminatorul acesta e totaaal diferit. FIRESTE!!'


6.Sleek Luminaire Highliting Concealer. Eu n-am folosit concealer decat de vreo trei ori in toata viata mea. Sunt una din norocoasele care si dupa saptamani de nesomn isi poate ascunde "cearcanele" cu fond de ten si atat. Cu toate astea am inceput sa ma uit luuung la produsul asta pentru ca efectul de iluminare pe care promite sa il ofere e mai mult decat tentant.



Sa nu credeti ca DOAR atatea visez!Noooo waaaay!!Dar incerc sa le pun oarecum pe categorii ca sa nu cumva sa ma zapacesc si sa va zapacesc:))

Voi ce produse de makeup va doriti zilele astea??

4 comentarii:

  1. Spor la visat! :))
    Eu acum ma gandesc la oje si alte nebunii de genul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ohooo sa vezi si wishlistul de oje ai fugi in lume!!!Am zis sa nu fac "liste" mai lungi de 5-6 produse. Asa va pot bombarda saptamanal cu pofte:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Paleta wetnwild imi place si mie la nebunie, verdele probabil l-as folosi rar de tot, in rest toate culorile sunt pe gustul meu. Mi-as mai dori si blush-ul ala, fix ala, mai ales ca nu am niciunul piersiciu, dat na', si eu sunt tot in project pan...

    RăspundețiȘtergere
  4. Probabil nici eu nu as folosi verdele foarte des, dar restul nuantelor sunt dementiale!!Eu mai am blushuri piersicii dar asta efectiv imi bantuie visele:)) Spor la project pan. La mine merge bine, trebuie sa fac curand o postare:D

    RăspundețiȘtergere