Shop Your Stash Sunday

Chiar daca in ultimele saptamani nu am mai facut postari de genul acesta ma bucur ca am mentinut obiceiul bun de a alege cateva produse pe care sa le folosesc in saptamana care urmeaza. Regula e cea pe care am stabilit-o si ultima data: pe langa produsele "staple" pe care le folosesc mereu adaug farduri, blushuri, rujuri diverse pe care cred ca ar fi treaba sa le pun la munca!:) Am descoperit destul de multe "comori uitate" in modul asta!

Saptamana aceasta o sa ma bazez pe urmatoarele produse!

Am observat ca inca simt nevoia de smokey si de neutrals asa ca am ales fardurile in concordanta cu aceasta "chemare". Promit ca de saptamana viitoare o sa incep sa port culori in ton cu primavara/vara.



Pentru buze am zis sa asigur posibilele necesitati de completat machiajul ochilor asa ca avem doua rujuri nude (unul cream finish si unul sidefat), un roz si un corai.


Nu am nevoie de foarte multe optiuni de blush. These will do. Eyeliner and cream shadows wise, ar fi cazul sa incerc sa mai pun mana pe cate ceva ca m-am lenevit raaau de tot!



Am decis sa incep sa imi folosesc si mostrele. Nu de alta dar s-au adunat cateva. De la The All Natural Face am un snop de pliculete de care nici nu m-am atins asa ca ar cam fi cazul zic eu. Consumatul mostrelor nu cred ca imi va oferi mari satisfactii pentru ca nu adun altele in loc avand in vedere ca nu mai cumpar reviste de vreo doi ani (mai iau cate una cand e un cadou de nerefuzat!)


Share:

4 comentarii

  1. Mult spor si poate mai postezi lookuri :D.

    Iulia Badita

    RăspundețiȘtergere
  2. Iulia I sure will. Desi am ruginit de tot si mi se pare ca fac niste machiaje nasoale rau o sa reincep sa le postez. Poate asa ma automotives sa mai testesz si eu cate ceva si sa fac chestii mai interesante!!:)

    Urmeaza un look chiar asa de inceput de saptamana. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. cum se numeste rujul din dreapta de tot? <3 e nice

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este de la Margaret Astor dar din pacate nu il mai am si nu stiu sa iti spun ce numar avea. Nici nu stiu daca mai au ambalajele astea pentru ca era primit si recunosc ca in general nu am prea avut contact cu produsele acestei firme.

      Ștergere