vineri, 4 mai 2012

Favoritele lunii aprilie

Sincer nici nu imi amintesc de cand nu am mai facut o astfel de postare. Habar nu am de ce! Probabil de lene ca de obicei. Avand in vedere ca imi place la nebunie sa vad ce au mai folosit cu drag alte bloggerite am zis ca ar fi cazul sa reiau si eu bunele obiceiuri. Incep timid cu o poza de grup a bunatatilor care m-au incantat in mod special luna trecuta!

In dezordinea numerelor de pe tricou:))



Sampon Torture Tonic Fudge-Nu stiu exact daca mi-a imbunatatit cu ceva starea parului dar am impresia ca da. Parca de cand il folosesc imi straluceste parul mai frumos. Si cum balsamul si masca sunt aceleasi de cateva luni bune ma gandesc ca de la sampon trebuie sa fie. In plus miroase atat de delicios incat l-as pune la favorite numai pentru treaba asta!:))

Fluid hidratant Olay cu spf 15-L-am avut si in varianta care e pe piata romaneasca. Pe acesta am pus mana prin bunavointa unei prietene plecate in UK. I swear by Olay!! De cand am inceput sa folosesc cremele lor tenul meu e intr-o stare foarte buna. Mi se par niste produse super pentru banii pe care ii dai! De cand au dat caldurile am trecut la cel cu spf 30, procurat tot prin bunavointa prietenei sus numite:)

Trio Seventeen Tequila Sunrise-Mi-am dorit extrem de mult acest trio si l-am primit cadou de ziua mea de la cea mai buna prietena...acum ceva vreme. Fardurile sunt ok, nu am de gand sa il trimit la plimbare. Problema e ca avand atatea farduri l-am folosit cu entuziasm la inceput si apoi am cam uitat de el. In aprilie l-am redescoperit si l-am folosit pentru machiajele rapide din zilele agitate (majoritatea zilelor adica)

Blush mineral Milani Rose D'Oro-De vreun an si ceva daca nu mai mult ma tot uitam la blushurile minerale Milani in diverse clipulete pe youtube si pe diverse bloguri. Suspinam a paguba si aia era. Cand m-a sunat mama sa ma intrebe acum vreo luna-doua (o fi mai mult??) daca am auzit de firma Milani ca e la un targ la Dalles am stiut exact ce sa cer. Si nu imi pare rau. Blush-ul asta e superb!!O sa ii fac un review cat de curand!

Rujul P2 Place de la Concorde- Love love love it!Textura, culoare-perfection!!!Avand in vedere ca am tot purtat smokey eyes rujurile "potolite" erau un must!

Rujul Farmasi Maxi Rouge 04-Un nude sidefat dragutel. Nu ma omor dupa textura dar cu un pic de gloss peste se rezolva micile inconveniente.

Lipgloss Alverde Nude Toffee-De cand am cumparat in iarna gloss-ul asta l-am folosit frecvent. Si aici am niste mici nemultumiri legate de miros de aceasta data, dar nu-i mare problema! Imi place ca e destul de opac incat sa il pot folosi si fara ruj. Voi ce produse ati folosit intens luna trecuta?

6 comentarii:

  1. Trio-ul de la Seventeen cred ca e fav meu de la ei :D.

    Iulia Badita

    RăspundețiȘtergere
  2. Iulia, crede-ma, tu si Koko sunteti vinovate ca am vrut trio-ul asta!!:))

    RăspundețiȘtergere
  3. pudra aceea Milani imi face cu ochiul muulltt..de unde ai luat-o?

    RăspundețiȘtergere
  4. Alexandra e luata de mama de la o expozitie din Bucuresti daaaar ideea e ca unici importatori Milani in Romania sunt cei de la Cosmetica Verde. Sectiunea de produse Milani e inca goala dar au zis ca o sa le incarce in curand...cat de curand nu stiu ca a trecut ceva vreme. Daca nu le gasesti pe cherryculture si beautyjoint daca ti-e ok sa dai comanda de acolo.

    RăspundețiȘtergere
  5. parcă gândim la fel :)) Deci și eu mă gândeam azi că nu am mai făcut de mult Favoritele lunii .... și nu știu de ce. Și chiar mă gândeam să reiau tipul ăsta de postare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Igua, pai si ce mai astepti!!Hai ca e o postare numai buna pentru weekend!! Eu de abia astept sa mai vad postari de genul!!I love them!!

    RăspundețiȘtergere