Weekend recap

Fiindca am avut o zi de luni plina am intarziat ceva cu postarea asta dar nu as vrea sa sar peste ea.

-Weekend-ul asta a inceput mai devreme avand in vedere ca mama a venit in vizita de joi seara. Ceea ce a insemnat ca lipitoarea umana numita Katia a decis sa se suie pe ea si asa sa stea pana duminica la pranz cand bunica a plecat!:)))
-M-am distrat maxim auzind picea cum ii spune bunica-sii "Goghi" (teoretic de la buni, practic naiba stie!). Oricum a fost deliciu sa aud urlete de GOOOOGHIIIIII timp de 3 zile.


-Am facut in coproductie cu mama un nou tort de Pampers. De data asta pentru un baietel. Imi plac la nebunieee!!Am facut cateva cu mama pentru diversi si am primit si eu unul supeeerb la baby shower. Mi se pare un cadou original, util, haios si pana acum am auzit numai oh si ahh de incantare de la parintii care au primit asa ceva.

-Am facut tura obisnuita prin Dm....
-Am cautat un costum de baie din doua piese in care sa nu arat ca o balena esuata. Si chiar cand imi pierdusem speranta am gasit EXACT ce imi doream la Jolidon, la reducere. Acum ma rog la cer si pamant ca prima saptamana din septembrie cand vrem sa mergem la mare sa fie frumoasa!

-I-am injurat pe astia de la ING ca au numai Self Bank si nema casierie pentru handicapatii ca mine care isi prind urechile in stiinta, n-au cont la ei dar au banuti de depus in vreun cont...pentru vreo comanda....sau ceva.Zic si eu..:)))
-Am mancat mult si bine (sau ma rog...prost ca am baga ca nesimtita) due to the fact ca eu n-am gatit si na, mancarea dupa odihna e mai buna!:))

-Am salivat pe un blog fain si am decis ca si daca o sa fie o mini petrecere picea tot va avea petrecere cu tematica obsedanta a momentului. Inca imi e greu sa accept ca peste o luna si un pic pitica face 2 ani!!Seems unreal!
-M-am hotarat sa iau lucrurile cum vin si sa ma bucur de ele. Nu de alta dar m-am plans toata primavara de racoare, toata vara ca e prea cald si acum dupa 3 zile de racoare si vant iar ma plang de racoare. Vine toamna mai iute??Bring it on!! Nu mai plecam la mare si gata. Si am gasit idei de inseninat zilele de toamna tot pe blogul ala fain de care ziceam.

-M-am ofticat ca nu am gasit o pereche de incaltari sport dragute pentru midget.
-Am crezut ca am murit si am ajuns in Rai cand am intrat in London Shop-ul de langa magazinul Dumbrava. Am langa casa unul cu haine la "kil" si de multe ori am gasit chestii mega misto. Ei, in asta de la Dumbrava hainele sunt la bucata si cam scumpicele but GOD, magazinul e HUGEE si au chestii mortale. Problema e ca nu am putut sa stau sa analizez nimic ca midgetul avea un meltdown si maica-mii ii piuia geanta din motive necunoscute si neidentificate un weekend intreg=))) But I am def going back. Si majoritatea or fi ele second dar a naibii sa fiu daca nu arata mai bine decat multe haine noi vazute lately de mine:))


-M-am umplut de nervi cand am incercat sa ne relaxam la o terasa. Am asteptat un suc, o limonada si un frappe mai bine de juma de ora. Scuza:"Frappeul a durat ca il face barmanul si inauntru e plin".Sa mori tu ca restaurantul era gol si terasa asa cam mediu plina!!!Oh well, romanisme. Frappe-ul asa si asa, s-a dus in jos cu ghiogalturi. Fii-mea dupa ce a asteptat limonada juma de ora a baut-o in 5 minute si gata relaxarea=)))


-Am admirat Harley-urile care si-au facut aparitia prin oras zilele astea o data cu rock fans veniti pe aici!

-Mi-am lins dejtele mancand o prajitura yummy a carei poza v-o prezint pentru exemplificare si salivare
-Am cochetat cu ideea de a transforma blogul asa cum am simtit si acum ceva vreme dar nu am avut curaj: sa ii schimb tematica exclusiv beauty si sa fie mai anything related. Cu siguranta ma voi axa in continuare pe beauty dar daca imi tuna sa va arat torturi de Pampers si saluri tricotate as vrea sa o pot face cu inima impacata.




Share:

1 comentarii

  1. Cat de dragut este tortul de pampersi! Cand o fi sa am prunci, si eu vreau unul din asta!
    Eu zic sa schimbi tematica linistita, la felul in care povestesti, nu cred ca vor fi postarile acelea mai putin interesante! ;)

    RăspundețiȘtergere