joi, 26 septembrie 2013

Farmasi Lip Maximizer Lipsticks - Review


M-am gandit sa revin in forta azi cu un review. O sa va povestesc despre niste rujuri fainute si ieftine. Pentru ca, nu-i asa, ce altceva sa vrem de la niste rujuri?:))

In the spotlight today: Farmasi Lip Maximizer Lipsticks, nuantele 01 si 06. 



Incepem cu ceea ce e evident: ambalajul. Pentru niste rujuri care costa 9-10 lei eu sunt de parere ca ambalajul de plastic negru lucios nu arata a ieftin deloc. Nu pot sa le compar nici cu vreun brand super pricopsit dar mi se par ok. Imi place ca nu se deschid aiurea prin geanta cum am patit eu la un moment dat cu niste rujuri mai "smechere". Si apreciez foarte tare ca dupa ceva timp de cand le am nu s-a sters scrisul de pe ele. Stiu ca asta e o "falsa problema" dar pe mine ma scoate din minti sa vad sferturi de litere pe ambalajul produselor mele de makeup. Si nici nu se zgarie inestetic. Le am de ceva vreme si dupa cum vedeti sunt in stare foarte buna! Numarul nuantei e scris pe un sticker rotund pe partea de jos a rujului si that's it!

Now let's see the inside, shall we? 

Am incercat sa fac swatchuri si pe buze dar n-am reusit neam...Mi-au iesit miscate si dubioase!:( Totusi in pozele de mai jos nuantele au iesit fidele realitatii asa ca sper sa fie ok.



  • Nuanta 01 mie imi pare ca bate mai mult inspre lila dar multe persoane jura ca ar fi de fapt un baby pink cu subton lila. Fiecare cu parerea lui. Adevarul este ca imediat dupa ce il aplic pe buze e lila in toata legea iar dupa ce se estompeaza pe buze chiar  si eu as putea sa il vad rozuliu!:))
  • Se aplica usor si uniform pe buze si este destul de opac. De obicei eu trec de doua ori cu rujul peste buze daca vreau sa obtin nuanta din tub. Problema e ca nuanta ca atare nu mi se potriveste chiar foarte bine asa ca tind sa folosesc un strat subtire sau sa aplic un gloss cu tenta roz deasupra.
  • Miroase superb a vanilie sau ceva de genul (si let me tell you, mirosul e aproape acelasi ca cel al rujurilor MAC) si e mentolat. Banuiesc ca de aici numele de Lip Maximizer. Ar trebui sa "umfle buzele". Ei bine, nu o face. Intr-adevar racoreste si gadila buzele pentru scurt timp dar nu ma transform in Angelina Jolie dupa ce ma dau cu el. Too bad!:)) Oricum eu nu aveam astfel de asteptari!
  • Nuanta aceasta are pentru mine o hiba. Dupa o ora, doua incepe sa se stranga in santurile buzelor. Adevarul este ca asta se intampla in general la mine cu majoritatea rujurilor in nuante deschjise, indiferent de brand. Exceptie fac cele foarte cremoase. Si aici ajung la cel de al doilea punct care tine de textura. Desi nu usuca buzele, mi-ar fi placut sa fie ceva mai cremos si cu finish mai glossy!



  • Nuanta 06 e o mare mare mare dragoste pentru mine. As putea spune ca e my perfect red si n-as exagera deloc. Iar ceea ce nu reuseste nuanta 01 sa faca, aceasta face pe deplin. 
  • E de asemenea opac, lucru excelent cand ai de-a face cu un ruj intr-o nuanta puternica. Nu cred ca vrea nimeni sa umble cu pensula de buze in geanta ca sa retuseze rujul pe parcursul zilei. Se aplica fara "pete", uniform. Si nu, acesta nu se aduna. Cand incepe sa dispara de pe buze, se duce frumos, fara sa lase urme ciudate. Imi place ca pot sa il folosesc si "discret", tapotand cu degetul pe buze pentru o nuanta mai potolita.
  • Nuanta 06 e cremoasa si glossy spre deosebire de 01. Cand spun glossy nu va asteptati la stralucire similara unui gloss. Dar cu siguranta un pic de luciu o sa vedeti. 

Din punctul meu de vedere, pentru pretul lor, rujurile din gama asta sunt super ok. Chiar daca relatia mea cu nuanta 01 nu e cea mai buna asta nu inseamna ca n-as mai incerca si alte nuante in speranta ca o sa se comporte bine. Poate daca 01 mi s-ar fi potrivit mai bine din punct de vedere cromatic as fi avut alte pareri si despre textura sa! 

In concluzie: Va recomand aceasta gama de rujuri? DA! Si urmeaza saptamana viitoare sa va povestesc si despre niste rujuri True Color Farmasi. In caz ca nu ati observat imi plac produsele acestui brand. Am avut eu si experiente mai putin placute dar sincer sunt nesemnificative fata de cele pozitive!



Nu in ultimul rand va invit sa dati un click sa vedeti ofertele pe care Romwe ni le-a pregatit in zilele ce urmeaza!:)

 Super slim price flash sale! Only 48 hours!

Fashionable best sellers! $14.99 up!

Don’t miss, girls!

Go: http://www.romwe.com/manage_activity/Best-Sellers-Flash-Sale/?makeup.dream



19 comentarii:

  1. frumoase culorile...am si eu nuanta 08 de la Farmasi

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb cel rosu! Uite ca noi suntem tocmai invers, la mine cele foarte colorate se strang mai mult. Din ce spui tu aici, se pare ca miroase cam ca Mia Moore al meu. Cred ca le-as incerca. Stai numa' sa dau de un stand Farmasi si fac ravagii si pe acolo. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place la nebunie cel rosu!:)
    N-am nici macar un ruj Farmasi, shame on me!:P

    Pup!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  4. Off topic: Asa, cu ce sa incep eu? A, da, te iubeeesc! Zau. Iti citesc absolut fiecare postare, fie ca imi ajuta la ceva sau nu pentru simplul fapt ca stilul tau ma amuza si imi da un boom de energie (de ce, nu stiu). Also, cand ai luat tu pauza aia luuunga si nesuferita prin iarna, cred (ultimul post era cel cu review-ul la un rimel Yves Rocher, parca) ti-am citit toate postarile care au vazut lumina blogului intr-o maniera de eu ajunsesem sa zic de mine ca-s vreun soi de stalker. Te admir foarte mult, in special pentru faptul ca esti o mamica tanara si frumoasa, nu una care dupa ce a nascut a cazut intr-o stare de hai-sa-mi-prind-paru-cu-clame-urate-si-sa-ma-neglijez-ca-sa-arat-a-femeie-de-casa asa cum, din pacate, fac multe doamne.

    Acum, revenind la subiect, si mie in swatch-ul de pe mana mi se pare ca e un babypink cu subton lila :)) Si pe cel rosu il ador <3 Pacat ca la mine in oras nu se gasesc standuri Farmasi :(

    Kisses, R
    Beauty&bargains
    http://beautyandbargainsbyr.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. Cel rosu e wow. Abia astept sa citesc despre cele True Color, presimt ca ma convingi sa dau fuga la stand :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place foarte mult nuanta primului ruj. O sa il caut si eu. Chiar imi place mult. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. M-ai convins!
    Vreau si eu. ;))
    Am zis!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Cel de culoare rosie arata demential! Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  9. Of, ce-mi faci tu mie, mamico sexy?
    Acum le-am trecut pe wishlist pe ambele! :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce rujulete frumoase! Am noroc ca la capitolul asta reusesc totusi sa rezist tentatiei :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Nici nu stiu care imi place mai tare :X adorabile ambele nuante, dar cred ca a doua e totusi si mai tare :D

    Pupici

    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  12. sunt faine! tot planuiesc sa dau si eu iama prin produse Farmasi, sper sa reusesc soon!

    http://colorspiritattitude.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere