luni, 16 septembrie 2013

Weekend-ul asta - Guest post by.....

Hey girls! Eu sunt Joice si de obicei scriu pe The Makeup Freak, dar astazi am marea placere sa va oripilez cu weekendul meu versus placerea de a citi ce face Deena constructiv :)) A, da, si este prima oara cand fac asa ceva so please be gentle!

     Sambata dimineata m-am trezit cu o priveliste absolut minunata: peticul de cer care se vede de la geam era gri si pe afara batea vantul. Sunt nascuta in mijlocul verii, vremea urata imi doboara orice stare de bine. Am inceput ziua cu micul dejun: un cocktail de magneziu si calciu efervescent (mmm, medicamente!) si doua pastile, sa fie acolo, ca sa nu crap. Am si documentat totul si am trecut pozele prin diverse variatiuni de Instagram, ca sa para mai interesant :))



     O idee mai tarziu, cand savuram mancare adevarata, primesc mesaj de la za boyfriend, daca vreau gogosi. Ce intrebare, bineinteles ca vreau! Ce alt semn iti trebuie ca este the one, cand vine dimineata cu gogosi proaspete, pentru ca asa i-ai spus tu (in gluma) ? Unde mai pui ca pana a ajuns la mine a inceput si ploaia! A facut cele mai adorabile mini gogosele, le-am savurat impreuna cu o maaare cana de cafea, pe care eu n-am mai baut-o ca n-am nevoie de combustibil pentru palpitatii. 

     Mai tarziu m-am dus cuminte la stomatolog, sa se uite domnul ortodont la coltisorii mei si sa imi spuna daca e ceva de facut. Din punctul meu de vedere am primit vesti bune. Adica, bineinteles ca se pot rezolva cateva chestii cu aparatul dentar, dar nu este nimic grav si, all in all, nu cred ca imi pun.

     Singurul lucru semi-productiv din zi a fost o manichiura noua. Pe care am reusit sa o dau in bara. Am ales cea mai proasta combinatie de oje si acum unghiile mele arata de parca m-am dat cu sclipici si carmin. Good look!


     Restul zilei a decurs foarte plictisitor. Am facut piata. Am baut niste supa (inca nu pot sa mestec, este santier la masele). Am facut foamea. Au facut vecinii paranghelie si mi-au ucis o buna parte din neuroni. Spre seara am adormit cu greu, ca asa patesc cand imi urla copiii altora si sunt supusa la violente sonore (manele).

     Duminica, in loc sa am o lazy Sunday, m-am trezit cu niste dureri cumplite de gingie. Soc, cand dormi agitat ai tendinta sa strangi din dinti. Si cand in partea de jos nu prea mai ai dinti, iti nenorocesti gingiile, URA! Noroc ca exista pastile pentru asta. Am ajuns intr-o luna mai rau ca bunica. La mine in camera exista un raft mic dedicat multelor cutii de medicamente. Din pacate, pastile pentru cap nu mi-a dat nimeni, cica nebunia nu se vindeca.

     Micul dejun a fost aceeasi combinatie de calciu+magneziu+inca niste pastile. Dupa asta am facut un drum pana la farmacie, pentru ca mi s-a parut ca nu avem destule pastile in casa. Deja dieta de iaurt si supa si-a facut simtita prezenta, n-am mai suportat si am mancat o cutie intreaga de branzica de casa, impartita pe multe felii de paine. Mai mult am inghitit ca pelicanul decat am mestecat, dar macar o ora am avut si eu burtica plina :))

     Dupa amiaza am avut o vizita foarte placuta. Am stat cu prietena mea sa barfim mult si bine. Concluziile la care am ajuns dupa 3 ore: unii oameni e prosti; femeile e parasute; barbatii e porci; si noi suntem fabulous si noroc de altii ca ii onoram cu prezenta :)) Ea este clienta #1 la sertarul de oje si nu am putut sa o refuz nici de data asta. Acum are pe unghii o combinatie foarte frumoasa: verde cu sclipici bronz+turcoaz deasupra. So lovely! Pacat ca nu i-am facut poza.

     Si cam asta a fost weekendul meu. Imi pare rau ca nu sunt mai fun. In apararea mea, nici sanatatea nici vremea nu au tinut cu mine. Deena e model pentru mine, cand vad cate face intr-un weekend ma uit asa in jurul meu si parca incep sa ma deprim. Si pe urma ma bag la o sesiune de gaming si uit ca sunt deprimata :))


P.S: Sper ca v-a placut surpriza de azi. Pentru ca tot ziceati ca vreti inapoi postarea despre weekend!:) De saptamana viitoare o sa revin in forta cu ele dar azi am lasat-o pe Joice sa ma suplineasca. Si pe blogul ei puteti citi azi un articol scris de mine cu tips and tricks and all that jazz despre cum sa consumam chestii in project pan!:) Ne auzim si acolo!:)

3 comentarii:

  1. Deeennnaaaa, unde eee Deennaaa1 :))
    Esti mortala! :))
    Daca gasesti pastilele "acelea" pentru cap ia-mi si mie cel putin una. :)))
    Ne-a placut surpriza, sper sa ne mai surprindeti .:)

    RăspundețiȘtergere
  2. vreme proasta, da...la mine numai sambata a plouat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi pare rau pentru probleme de sanatate, sper ca esti ok acum :)

    RăspundețiȘtergere