marți, 17 septembrie 2013

Soft fall

In general cand plec sa imi cumpar blugi e o intreaga epopee. Rar nimeresc repede unii care sa imi placa si sa imi vina si cum vreau eu. Asa ca in viata mea nu mi-as fi imaginat ca eu o sa imi cumpar blugi online. Ei bine, I did it!

Cand am dat comanda pe Kurtmann, am pus ochii pe perechea asta si mi-am zis sa incerc totusi. De cum a venit curierul am sfartecat ambalajul si am tras blugii pe mine. I loved them...dar erau putin maricei. Ei partea buna e ca la un mail distanta am facut retur la schimb si dupa o zi aveam perechea de blugi in marimea perfecta. Just for the record, eu am luat marimea 34 (am cam 49 de kg si 1.62). Pot sa va spun cu mana pe inima ca nici daca umblam doua zile prin magazine dupa ei nu eram asa incantata. Materialul e destul de plin, sunt elastici si exact croiala care imi place mie. Skinny jeans!:D Faptul ca sunt putin "uzati" ii face si mai faini in viziunea mea!

In weekend am apelat din nou la fotograful de serviciu:P si am decis sa vi-i arat si voua. Pentru ca in general ma caracterizeaza stilul feminin am decis sa ii port cu o bluzita diafana. Si cu tocuri ca nu eram singura in alergare dupa copil! Vremea a fost cam ciudata, ba frig bine, ba soare care imi schimba complet nuanta parului:)) but I enjoyed it! Hope you will too!


Bluza Atmosphere
Botine Sara Conte
Geaca Pimkie
  
P.S: I love those shoes!:)) Daca o sa va mai arat outfits sigur o sa le tot vedeti pentru ca practic refuz sa port altceva in sezonul asta! Si ca bonus sunt si foarte comode. Mai putin pe piatra cubica din centrul Sibiului pe unde am tras fotoshutingu' artistic!:P Daca eu sunt prea dubioasa puteti sa va delectati cu fundalul! Chiar spuneam ca la cat de frumos e orasul asta ar trebui sa fiu in stare sa fac poze mai faine in el!:)) But I am getting better! Nu m-am mai crispat decat de vreo 20 de ori si nu m-a mai umflat rasul de mai multe de 15 ori. Si nici n-am mai facut mini atacuri de panica in clipa cand lumea se uita un piiic ciudat cand trecea pe langa noi! Mai ales ca am avut-o pe Katia sa ma incurajeze de pe margine!

26 de comentarii:

  1. Imi place geaca ta.
    Produsele si serviciile celor de la Kurtmann sunt pe placul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar sunt foarte frumosi blugii si iti vin tare bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Oh wowwww1 Super!
    Imi place foarte mult tinuta, locatia iar tu esti foarte tare mami. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere

  4. uuuuuu,priiitii didi...
    ihim, ihim, frumos vede!


    :)
    alde mine

    RăspundețiȘtergere
  5. ce frumoasa e tinuta si bluza e magnifica :) I know si eu abia ma obisnuiesc sa ma pozez si sa se uite toata lumea la mine :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ha ha, cred ca e a 2 a oara cand vad locatia astazi.. si-mi place foarte mult!
    Iti stau foarte bine jeansii, sunt foarte incantata de Kurtmann, mai ales la categoria pantaloni, stau foarte bine!

    http://diana.doubleweb.ro/last-summerish-outfit/

    RăspundețiȘtergere
  7. Esti suuuperba!Sa nu te deochi!Asa mamica mi-as dori si eu sa fiu :))
    Outfit-ul este genial!

    RăspundețiȘtergere
  8. Woooow, ce bine-ti sta! Sunt super blugii!

    RăspundețiȘtergere
  9. Deci iubesc totul la tine si la tinuta asta, no joke!

    RăspundețiȘtergere
  10. Arati foarte bine mamico, de fapt nici nu spui ca ai o fetita frumoasa foc. Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte draguta tinuta, blugii iti vin tare bine :)

    RăspundețiȘtergere
  12. As vrea si eu sa port marimea 34, din nou, acum nici 32 nu imi sta prea bine. Avem aceeasi inaltime. hihi Imi place cum se vede bluza la spate cu funda de la centura <3

    RăspundețiȘtergere
  13. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  14. Superba ca de obicei :) Talia cum este? Inalta, joasa?

    RăspundețiȘtergere
  15. Stii ce mi-a venit in minte uitandu-ma la poze?
    "Imi place la tine tot!" - tii minte melodia Corinei? :)) Nu-s o fana a ei, dar asta mi-a rasarit in capsor.
    Imi place tare, tare mult tinuta, iar tu esti o hot mammy! :D
    Pupicei

    RăspundețiȘtergere
  16. Esti o mamica/sotie/doamna faina! Imi plac hainele si separat si impreuna!!
    Deja cedez cu Kurtmann-ul. :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Misto outfitul! Mor dupa botinele alea! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Thumbs up pt outfitul asta, imi place la nebunie cum le-ai asortat si cum iti vin!

    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  19. Foarte draguta intreaga tinuta, dar botinele, botinele de unde le-ai luat? :D

    RăspundețiȘtergere
  20. I really like this whole look. Especially the shoes!

    Deedee
    http://madeupgirl-madeupgirl.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  21. Ti-a spus cineva ca semeni cu Simona ( VintageLook ) ? :) Sau ea cu tine ? Nu stiu care e prima :P

    RăspundețiȘtergere