vineri, 6 septembrie 2013

OOTD- Confused!

In general noua femeilor ni se aprind rapid beculetele cand auzim de haine frumoase si ieftine. Asa s-a intamplat si cu mine cand am descoperit site-ul Kurtmann. Am dat fuguta si mi-am ales niste hainute noi, am ramas surprinsa cand dupa nici o zi le primeam deja si am decis sa fac ceva de negandit pentru mine: sa va arat outfituri pe blog! Am zis ca asa ceva nu o sa fac pentru ca sunt depaaarte de a fi o "fesanista" (nu ca nu mi-ar placea sa devin una cand ma fac eu mare:P) si in general ma imbrac plictisitor si practic. Si ar mai fi un aspect. Cand vine vorba de pus ceva in valoare habar nu am sa pozez si ma simt incomod si stupid!

Mi-am invins oarecum tracul, am luat de o aripa sotul din dotare (care nu e deloc pasionat de facut poze) si da-i si lupta. Dupa circa 100 de poze bune de rebut in care e evident ca: nu stiu ce sa fac cu picioarele, nu stiu ce sa fac cu mainile, ma umfla rasul..am reusit sa aleg cateva prezentabile in societate.







Iarba era uda!! Nu stiu ce mi-a trebuit mie dar fie!:))




Fiti blande ca sunt incepatoare!:)) So, v-am explicat partial titlul postarii!:)) A doua explicatie e ca vremea asta ma deruteaza complet! Habar nu am cum sa ma imbrac. Ba mor de frig,ba mor de cald!

Ce vedeti voi in poza este unul din outfiturile mele de vara preferate, peste care am pus repejor noul cardigan Pimkie, luat de pe site-ul Kurtmann. Va spun cu mana pe inima ca nu ma asteptam sa fie asa fain. E moale moale si materialul e plinut si calitativ. Si tine de cald. La ora la care ma pozam eu erau 8 grade (daaaa daaa, suferim pentru arta) si totusi nu am degerat datorita lui. Sunt sigura ca o sa il port pana o sa se scamoseze :)) fiindca e genul de piesa pe care o poti imbraca in nenumarate combinatii si care te scoate din impas cand e "prea cald pentru geaca si prea frig pentru brate golase". In caz ca va face cu ochiul va anunt ca e croit un pic largut. La astfel de puloverase eu de obicei imi iau marimea M dar la acesta am fost inspirata sa comand un S si vine foarte bine. Acum mi-e ciuda ca n-am avut inspiratia sa desfac cureaua sa il vedeti mai bine. Oh well, data viitoare!:))

Deci?? Va mai arat si alte tentative de outfit sau mai bine ma las de meserie?:)))

Si un bonus, doua poze cu mine facand moacele tip "e un picut cam rece sau mi se pare mie?"



61 de comentarii:

  1. Esti simpatica, tuu! Si chiar imi place tinuta, sa mai faci :D

    RăspundețiȘtergere
  2. ce picioare subtiri si sexy ai mamica ;))
    esti ca copila :*...imi place naturaletea si starea ta de bine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fara sa ma dau modesta...mereu mi-au placut picioarele mele!:)))
      Si mai stiu eu o mamica to ca o copila!:P

      Ștergere
  3. nu trebuie sa fii percfectionista, cu timpul o sa iti dai seama cum sa stai la poze ca sa iasa totul bine....mie imi plac pozele si outfitul , mai ales cele din acel camp :)...multa bafta in continuare :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc!:) Sper sa devina mai putin ciudat sa fac poze la hainute!:))

      Ștergere
  4. Imi place mult, mult, mult de tot!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Toate bloggeritele frumoase sunt casatorite?
    Arati foarte bine si da, pui excelent hainutele in valoare. Asteptam cat mai multe outfit-uri, succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))Nu stiu ce sa raspund la aceasta intrebare!:))Dar apreciez complimentul!O sa i-l arat si sotului!:P O sa incerc sa va mai arat si altadata outfituri!:)

      Ștergere
  6. Si mie imi place! Ai picioruse foarte sexy, sa stii! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumoasa tinuta, feminina si delicata :) Eu zic sa mai faci outfit-uri :)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu fac de mult poze de dragul tinutelor, si nici acum nu stiu ce sa fac cu mainile si stau "intepata" sau cocosata, facand 100 ca sa iasa una aproximativ ok. :) Dar nu ma las, iubesc prea mult hainele. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu recunosc ca nu prea sunt cu hainutele. As umbla dezbracata atata timp cat am bani de farduri!:))La tine e de inteles. Alcatuiesti tinute superbe si esti si tu frumoasa de pici!:)

      Ștergere
  9. E super dragut cardiganul si pozele sunt tare dragute :)
    Pentru prima oara e mai multe decat bine :)

    RăspundețiȘtergere
  10. biiiine, Deeenaaa!! u go, sexy mama! :))

    (acu' pe bune; avand in vedere hlizeala generala la care am participat cu ocazia fotoşutingului din Bucuresti, pozele au iesit nu doar bine, ci excelent!)
    kudos to the Mister Husband and to the hot model!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. =)))Daaa sa stii ca tot cam asa ma hlizeam si acum dar m-am abtinut ca era si frig ca naiba si Mihai morocanos ca il supun la astfel de cazne!:))

      Ștergere
  11. Pozele sunt foarte dragute,pentru ca tu ai o naturalete si o frumusete aparte si nu trebuie sa fii model ca pozele sa arate bine.Pe viitor asteptam mai multe OOTD.Eu inca nu m-am incumetat sa postez unul din aceleasi motive.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru complimente!:) Poate te incumeti si tu in cele din urma!:)

      Ștergere
  12. Ai luat decizia buna! Iti inteleg indoielile si ezitarile pentru ca le cunosc din proprie experienta!:) Dar arati foarte bine si e pacat sa nu depasesti niste limite de confort atata vreme cat merita! Ma duc sa ma uit si eu dupa acel Pimkie!:))

    Frumoasa tinuta, frumoasa tu!
    Cred ca noi doua avem, cumva, conformatii asemanatoare!

    Pupicei, Deena!:)
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc Ilda si da...si eu am impresia ca semanam mult la conformatie!:) Uite-te dar nu mai e!:))Cardiganul ala...e asa pufoooos!:)

      Ștergere
  13. Imi place foarte mult :D si imi place ca esti finuta si naturala

    RăspundețiȘtergere
  14. Esti asa de draguta!De unde ai camasa?Dar fustita?Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Camasuta e luata dintr-un outlet iar fustita e Atmosphere, pescuita cu 6 lei dintr-un second!:))

      Ștergere
  15. Ce imi place de tine! Esti foarte simpatica, iar outfitul este superb :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Esti atat de dulce, ptiu, ptiu, ptiu sa nu te deochi! :P

    RăspundețiȘtergere
  17. Cat de draguta eeeeesti!!!! <3
    Sa mai faci ootd-uri, esti fotogenica!
    Iar tinuta este foarte frumoasa <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc din suflet!O sa incerc sa prind curaj sa mai fac!:)

      Ștergere
  18. Vai, nu mi-a venit sa cred ca esti married... arati ca o copilita mica mica :D Esti foarte simpatica! Asa trebuie sa pozezi, ai fost foarte simpatica si naturala! Crezi ca altii au stiut cand s-au apucat? :P
    Bun, hai sa o luam cu inceputul... imi place camasa foarte mult, denim denim, deci esti in trend, camasa din denim este o piesa must have a toamnei! Fain cardiganul, culoare placuta, am nevoie si eu de unul... si-mi plac balerinii foarte mult, sa ne spui ficare de unde sunt, asa suntem noi mai curioase :D

    Te astept si pe blog la mine, ultima postare tot despre Kurtmann: http://diana.doubleweb.ro/need-kurtmann/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))Da stiu, inca mi se intampla sa se uite lumea foaaarte neincrezatoare la mine cand imi afla varsta. Si inca patesc sa mi se dea cu vreo 8 ani mai putin si sa fiu chestionata de babe pe strada in legatura cu varsta la care am facut copilul!:))
      Despre fustita si camasa am scris mai sus putin ce si cum. Balerinii sunt luati de la un targ din asta sezonier si nu stiu zau sa iti spun pe unde si cum se gasesc. Expo Tricotex ii spune "expozitiei" si banuiesc ca mai merg si prin alte parti!

      Imediat iti fac o vizita pe blog!:)

      Ștergere
  19. Imi plac piesele vestimentare alese...si separat, si impreuna. Si pantofiorii cu fundite sunt dragalasi. Si ai pozat frumos, da??
    De cand tot zic ca-mi iau si eu o camasa de blugi. Dar n-am gasit pana acum niciuna sa-mi vina fain, ce-i drept, n-am probat prea multe.
    A ta e numai buna!
    Pacat ca nu mai e cardiganul pe stoc ca il si insfacam! Ce ai mai cumparat de pe Kurtmann?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-am mai luat o pereche de blugi si inca un cardigan gri mai lungut, cu cordon. What can I say??I live in cardigans!:)) O sa vi le arat curand pe blog.

      Camasa aia a fost cea mai cea achizitie a anului trecut. Dintr-un outlet micut si obscur in care nici nu stiu cum am nimerit. A fost 30 de lei si dantela de pe umeri e superbaa.Si e lunguta bine, trece de fund deci pe timp de vara arata interesant si cu pantaloni scurti.:D

      Ștergere
  20. Arată drăguț în combinația asta! Îmi place mult.
    Te-am adăugat în blogroll.
    Lavinia
    www.girlsteenspirit.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Si pentru commment si pentru adaugarea in blogroll!:)

      Ștergere
  21. Imi place combinatia si toate elementele tinutei. Fain cardiganul ciocolatiu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)Multumesc! Cardiganul e calduros si moaleee!:)

      Ștergere
  22. Răspunsuri
    1. =)))Nici nu m-ai vazut in ziua aia imbracata fix asa!:))

      Ștergere
  23. Ești super simpatică , iar pozele arată bine toate. Nu fi bleguță! :*
    Cămașa de blugi e super , mi-am luat și eu una asemănătoare zilele trecute.

    RăspundețiȘtergere
  24. Esti o simpatica si o scumpa! :D
    Imi place cardiganul si ce se vede pe sub (camasa si fustita) arata tare, tare bine.
    Neaparat mai vrem outfituri! :D
    Imi plac pozele!
    Sa vezi cand fac eu poze cu iubitul din dotare.. face 5 proaste si gata, pentru el sunt bune.. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ale!:) Mihai are boala sa iasa clare pozele. macar atat. dar nu le are pe alea cu simtul artistic. Sunt executate corect dar daca eu ma stramb el ma pozeaza stramba!:))

      Ștergere
  25. Esti tare dulce in poze,so...don't be shy,women!

    RăspundețiȘtergere
  26. Pozele au iesit foarte bine, esti foarte naturala! Tinuta este super, iar eu chiar vreau sa mai vad astfel de postari! Thumbs up!!! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place ce a iesit!O sa mai comit sesiuni din astea foto!:))

      Ștergere
  27. Daca tu crezi ca te imbraci plictisitor, stai sa ma vezi pe mine. :)) Imi plac pozele, sunt artistice. :>

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crede-ma..asta a fost o tinuta foarte studiata pentru standardele mele!:))Nu stiu cat de artistice sunt pozele dar baremi decente!:P

      Ștergere

  28. sa-mi dau cu parerea. Dupa hai salut, fireste!
    tu arati bine. bine ca de 14-16 anisori, stim noi de ce.
    rochita aia e am bizara pentru mine. are volane. iti sade bine tie.
    te gadila vreun purice? esti foarte bine-dispusa...ori daca nu fuse pitica paharul ala de vin de la inceput se facu o damigeana?
    Galosii sunt foarte faini. Scris bolduit! Foarte faini. Te bat pe undeva sau se poate sa fie si mocozi?
    mai fa poze, mai pune si din cele de demult in care erai imbracata in negru. Stii tu, ultima sedinta foto, din liceu parca.
    io zic da, mai vreu.

    te hagui inoportun,
    io

    RăspundețiȘtergere
  29. si ce inseamna OOTD? si alte NOTD-uri si litere din soiul asta?

    merci

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))OOTD-outfit of the day, NOTD-nails of the day, EOTD-eyes of the day (adica makeup), LOTD-look of the day...te prinzi tu!:))

      Ștergere