I can be anything you want!

Fotograful meu de baza, the hubster, a muncit in ultimele saptamani ca un sclav pe plantatie si n-am mai avut timp deloc sa improvizam o sedinta foto rapida cu ultimul articol pe care mi l-am comandat data trecuta de pe Kurtmann. Uneori tot raul e spre bine pentru ca o prietena cu care in ultima vreme tot incercam sa ma revad mi-a propus sa ma pozeze ea. And she's good at it! Si ii place! Si nu zice dupa fiecare poza :"hai gata?":))

Ce a iesit vedeti mai jos. M-am simtit tare bine si cu siguranta o sa repetam experienta...nu de alta dar am deja in plan o noua comanda Kurtmann.

Scuze ca-s asa multe poze dar efectiv mai putin de atat n-am putut selecta!:)

 











Jerseul Stradivarius e fin, se muleaza frumos pe corp si desi pare foarte subtirel tine bine de cald! La acesta am intuit corect ca am nevoie de o marime ceva mai mare pentru ca este foarte form fitted. Asa ca am luat masura M si bine am facut!:)


In poze port:
Rochita H&M
Jerseu Stradivarius de pe Kurtmann.ro (din pacate nu mai este pe stoc)
Botinele mele dragi (am si alte incaltari, va jur!)
Cercei C&A
Dresuri de la chinezi:P

Share:

56 comentarii

  1. Răspunsuri
    1. Pentru o toamna blanda cum am avut sambata, ca deja la vremea de azi as fi murit congelata imbracata asa!:))

      Ștergere
  2. Wowwwwwwwwwwwwwwwww!
    Amazing!
    Dementiala postarea de azi!
    E preferata mea!!!!
    Woooaaaaaaaaaaa!
    Gata, ma opresc, bine?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maaaa....multumesc!:)) Ma bucur ca ti-a placut dar ti-am mai zis ca oricum noi ne iubim si daca suntem nasoale!:P

      Ștergere
  3. Esti superba! Si arati asa de bine!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!!Eee..arat bine ca am ales din 100 de poze fix pe alea in care eram prezentabila in societate!:))

      Ștergere
  4. Ce scumpica esti :P
    A doua fotografie e super, imi place nuanta, iti da un feeling placut despre toamna, desi nu e anotimpul meu preferat :D Imi plac botinele mult, stai linistita, si mie mi se intampla sa port o pereche de pantofi foarte des, pentru ca sunt foarte comozi si-mi plac si cum arata :D

    Heelp: http://diana.doubleweb.ro/blue-red-black-yellow/
    http://diana.doubleweb.ro/sheinside/

    Thanks!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Nici mie nu imi place toamna mereu dar uneori ma trezesc indragostita de ea!:)) Si da, asta e , botinele alea mi-au furat mintile. Le am de doi ani si totusi nu ma pot satura de ele!:)

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Multumesc!:))Iti spun sincer ca mi-a venit sa rad de nu se poate cand ti-am vazut comentariul. De ce?Pentru ca am deja un an de cand nu m-am mai vopsit, mi se vad radacinile oribiiiiiil si dupa pozele astea ma gandesc si mai serios ca ar fi cazul sa reincep sa ma vopsesc!:))Asa ca...da!:))

      Ștergere
  6. Se le iau pe rand, cu liniuta:
    -se vede ca te-a simtit bine la aceasta sedinta foto
    -iti vine fain rujul asta
    -botinele iti fac picioarele luuungi. Si e de bine!
    Deci ai o bila alba! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ne luam dupa liniute am deja trei bile albe!:P Da, m-am simtit foarte bine, rujul il adooor dar nu toata lumea e de acord cu mine (cough cough,....hubster), iar de botine nu mai zic nimic ca deja le-am ridicat statuie!Multumesc de aprecieri!

      Ștergere
  7. Foarte frumoasa tinuta rochita, da si imi plac si pozele! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!:) Ma bucur ca iti place postarea. Si outfit-ul!:)

      Ștergere
  8. Slabatura frumoasa ce esti , 18 ani iti dau :) hai maaaaaaxim 20. Imi place ultima poza si a 4;a de la coada ...faine tare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Slabatura??RIIIGHT!:)))Da, 18-20. Inca patesc asta!:)) Sa vedem cat mai tine. Uneori e amuzant sa vad guri cascate a uimire cand afla ca m-au "subestimat" cu vreo 6-8 ani dar uneori zau ca devine enervant!:))

      Ștergere
  9. Esti o scumpa, iar outfit-ul ti se potriveste de minune! Felicitari! PS: Mi-ar trebui si mie un jerseu din asta simpatic :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Eu am jersee din astea de le pierd numarul. Mi se pare ca efectiv le pot purta la orice.

      Ștergere
  10. Imi place mult tinuta!
    De poze ce sa mai spun, sunt foarte reusite si imi plac mult si locatiile :) . Daca ar fi sa aleg cea mai reusita poza , cred ca a 2-a sau ultima ar fi :) .

    http://valentinabucur.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Locatiile sunt faine si Sibiul per ansamblu e fain!Mereu sunt recunoscatoare ca am ajuns sa locuiesc aici!:) Si pozele...am o prietena priceputa, what can I say?:)

      Ștergere
  11. Răspunsuri
    1. Uhhh you make me blush!Saru-mana de apreciere!:)

      Ștergere
  12. Yuuhuuu! Asa am exclamat vazand pozele! Foarte frumoase fotografii, foarte frumoasa tinuta, foarte frumoasa protagonista!:) Lipsa de inspiratie dar stii tu bine ce vreau sa transmit!

    Iti vine foarte bine cardiganul si imi alunga o prejudecata: aceea ca noua, mignonelor, nu ne-ar veni bine jerseul lung!
    Felicitari, Diana! felicitari si prietenei tale, merita!

    Am si eu o postare recenta cu un top cu peplum comandat pe Kurtmann!
    Te invit pe la mine!:)

    Pupicei!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc multumesc multumesc!
      Eu am descoperit ca pe tocuri minionele se fac inalte si atunci pot purta chestii mai diversificate!:)) Din pacate rar imi permit sa umblu pe tocuri dar na, ne mai facem de cap uneori!:P O sa ii transmit Alexandrei felicitarile tale! E o martira sincer la cat m-am strambat si prostit!:))

      Am vazut postarea ta si n-am apucat sa comentez/. Acum ma duc acolo!:D

      Ștergere
  13. De unde ti-ai achizitionat botinele acelea superbe?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate pentru omenire sunt luate dintr-un magazin local acum vreo 2 ani. La reducere. Le-am prins pe la 180 de lei de la aproape 300.:D Suuoooy!:))

      Ștergere
  14. Foarte frumoase pozele, esti simpatica foc! :P

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce frumusica esti si iti sta foarte bine cu tinuta :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Haha, chiar m-am gandit cand ti-am vazut botinele ca spuneai intr-un articol precedent ca le porti numai pe ele. Ce-i drept sunt superbe.
    Imi place super mult jerseul, am si eu unul asemanator si l-as purta permanent :)) si rochita e tare frumoasa, dar ma mir ca nu ai degerat in ea.
    Ah, si era sa uit. Pozele 8, 11 si 14 sunt fenomenale!
    Kisses, R.
    Beauty and bargains
    http://beautyandbargainsbyr.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deja am dezvoltat o relatie nesanatoasa cu aceasta pereche de incaltari!:)) Jerseul asta o sa il port pana se face ate!Si n-am degerat pentru ca sambata au fost cam 21 de grade la ora la care faceam eu pozele astea. Si eu sunt de felul meu destul de calduroasa. Adica nu pot sa zic ca simt nevoia de muulte straturi decat sub 15 grade.
      Multumesc, ma bucur ca iti plac pozele mele!:)

      Ștergere
  17. frumoase pozele, asemenea si tinuta...imi plac botinele tale mult de tot! pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc din suflet!Botinele alea vad ca sunt preferatele tuturor, nu numai ale mele!:))

      Ștergere
  18. Deena, arati fabulos! Rujul ala iti sta fantastic! :) Si pozele sunt tare faine, se vede ca sunt facute cu mult drag si rabdare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet draga mea! Si mie imi place cum imi sta cu rujuri inchise desi nu toata lumea din jur e de acord cu aceasta preferinta!:)) Da, Alexandra a fost o adevarata martira, eu in locul ei cred ca dadeam cu pietre dupa mine!:P

      Ștergere
  19. Ce frumoase sunt botinele :X imi plac la nebuniiiie. de unde sunt??

    http://shoeper-women.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac dar dupa cum spuneam si mai sus sunt luate dintr-un magazin local acum vreo 2 ani la reduceri. Suoy!Dar sunt sigura ca gasesti ecva asemanator!

      Ștergere
  20. Wooow, e superba tinuta iar tu arati de milioane! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet dear!Ma bucur ca ne placi:pe tinuta si pe mine!:P

      Ștergere
  21. Nici nu stiu cu ce sa incep!
    Tu esti o frumoasa, o stii deja. Botinele - deja suspin! Jerseul e perfect!
    Imi place mult mult outfitul, iar rujul..demential! :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saru-mana de aprecieri!Zau ca o sa mi se suie la cap atatea laude!:P

      Ștergere
  22. marfa si pozele si outfitul si rujul. Mihai are talent sa stii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are are, mai ales ca pozele nu sunt facute de el!:)))
      Ma bucur ca iti plac!:)

      Ștergere