luni, 16 septembrie 2013

If I went shopping on Romwe today




Cred ca noi femeile suntem croite dupa un tipar dubios. Daca vedem undeva haine, accesorii, cosmeticale adunate gramada ne pierdem mintile. Si ce incepem sa facem??Hai sa spunem intr-un glas: WISHLIST!!:)) Ori ca ne luam ceva in curand, ori ca facem planuri pentru peste trei luni noi trebuie mereu sa pierdem minute din viata sapand pe astfel de site-uri, facandu-ne in minte combinatii. 

Fara exagerare pe Romwe am reusit sa stau si cate o ora si sa suspin dar pana acum tot nu m-am incumetat sa fac nici o comanda. Prevad insa ca in curand o sa las prevederea si teama de vamala deoparte si o sa o comit. Macar asa un pic! M-am gandit sa va arat astazi asa o lista miiiica cu ce mi-as lua si ieri daca mi-ar pica  vreo trei sute de dolarei de spart de voie de nevoie!:)) Norocul cu hainele de pe Romwe e ca majoritatea sunt destuuul de accesibile!

Bluza asta ma ucide cu zile. E feminina, are dantela, are tot ce ii trebuie si I need it in my life! E genul de bluza pe care as purta-o pana s-ar descompune in ate si atisoare!:))


Daca voi ati vazut vreodata o combinatie mai perfecta intre stil sport si detalii feminine va dau premiu. Eu nu detin haine sport nici cat sa trec strada dar pentru bluza asta as face o exceptie.

 Acest pulover imi sta pe creier din iarna anului trecut. E copie dupa un mult mediatizat pulover Wildfox care costa vreo 150 de dolari pare-mi-se. Yup!! Exact!! Si asa posibil sa ma faca barbatu-meu nesanatoasa la creier si daca dau 40 de dolari pe un "pulover rupt"!! Mi-e teama ca daca m-ar vedea bunica mi-ar plange de mila..sau si-ar face cruce. Dar zau ca imi foarte place!:)



 "Chestia asta" ca altfel nu ii pot spune e super faina in viziunea mea. E bluza, e pulover, e rochie, e toate la un loc si nici una din ele!:)) Puuuuuhhrrty!!:D

Pentru cine imi citeste blogul de ceva vreme sau pentru cine ma cunoaste irl a devenit evident de ceva vreme ca marea mea slabiciune vestimentara poarta un nume plin de feminitate: rochii. Le-as purta non stop daca as putea si in ciuda faptului ca nu prea am cum sa fac asta...tot le cumpar in disperare!:)) Asa ca va e clar, sectiunea cu rochii ma robeste de fiecare data. Si ce daca afara e vreme numai buna de pus trei straturi de toale pe tine?? Eu vreau rochii diafane pentru vara viitoare! Asta e exact stilul meu!!EXAAAAAAAAAAACT!

Unde s-a mai auzit de rochie de dantela, cu flori multicolore si care sa nu fie PERFECTA?:)) Mi se pare atat de frumoasa asta incat m-as imbraca cu ea si ca sa ma duc sa cumpar paine de la coltul blocului numai sa am unde sa o port!:))

 Trecand in alta nota recunosc ca iarna trebuie sa imi fie cald si bine. Altceva nu mai conteaza. Cand l-am vazut pe amicul asta simpatic de pe pulover am inceput sa zambesc instant gandindu-ma ce reactii de incantare are fii-mea de cate ori ma vede purtand vreun print simpatic. Nici nu se pune problema ca de fapt am gasit eu scuza ideala sa port bazaconii amuzante pe bluze!:))
 


Si sa incheiem apoteotic povestindu-va despre inca o mare obsesie de-a mea. Tot anul trecut prin iarna am facut o fixatie pentru orice haina cu inimioare. Imaginati-va: eu in X magazin (oricare) spotting a heart print. Jumping up and down si schelalaiala "inimioaaaraaa" in timp ce fii-mea ma imita. Inteleg de ce uneori sotul se preface ca nu e cu noi cand mergem la cumparaturi!:)) Asa ca e clar! I NEED IT!

Siii am pastrat pentru final vestea buna. In perioada aceasta pe site e in curs un sale pemtru puloverase asa ca go get some!:) Dati un click pe link si plimbati-va pe acolo ca sigur va atrage ceva atentia!:)




Romwe Hot Sale for Cardigans & Jumpers

Up to 50 %off

Valid dates: Sep17 to Sep19

Only 72 hours!!Don’t miss, girls!

Go : http://www.romwe.com/manage_activity/cardigan-flash-sale/?makeup.dream

And flash sale: http://www.romwe.com/manage_activity/best_seller_sale/?makeup.dream



So??ce va place din ce v-am aratat aici?Ce ati ochit voi pe site si e musai sa il aveti?

15 comentarii:

  1. Imi plac toate hainele alese de tine. Dar mai ales rochiile! Si prima bluza! Sunt TO DIE FOR!! Absolut superbe <33

    RăspundețiȘtergere
  2. Rochia din dantela e foarte frumoasa. :)
    Pupicei.

    Sper sa iti ei ceva din lista de mai sus, apoi sa ne arati si noua :)

    RăspundețiȘtergere
  3. toate hainutele alese de tine sunt frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  4. Prima bluzita e superba iar de rochite ce sa mai zic sunt asa frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
  5. E superba prima bluza iar rochiile sunt frumose rau de tot!

    RăspundețiȘtergere
  6. tare dragutele sunt alegerile tale :X cred ca ne-am potrivi la shopping :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Pulovarul ala rupt cu floricele imi sta si mie pe creier! Dar si mai tare imi sta pe creier asta:
    http://www.ebay.com/itm/Womens-Crochet-Rose-Hollow-Bat-Sleeve-Asymmetry-Loose-Jumpers-Sweaters-Coat-/290947906324?pt=AU_Womens_Clothing_2&var=590143700897&hash=item43bdd8bb14

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce simpatic e puloverul cu raton :D Super!

    http://diana.doubleweb.ro/last-summerish-outfit/

    RăspundețiȘtergere
  9. Rochita care e exact stilul tau e a mea si parca nu se aseaza bine pe mine. Ori nu-s obisnuita cu astea mai largute, dar ii dau eu de cap.
    Si prima bluzita e pe wishlistul meu, doar ca pe crem. :D
    Sa iti bifezi cat mai multe, draga mea!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. Hey dear! :) I just found your blog and I love it!
    I am following you for sure <3
    Would you like to follow me back?

    RăspundețiȘtergere