vineri, 27 septembrie 2013

Share the love

N-am mai facut de ceva vreme un astfel de articol si m-am gandit ca ar fi cazul. Mai ales ca asa pot sa va arat si alte laturi ale personalitatii mele, alte interese in afara de cele superficiale si glam!:P (glumesc doar partial) Pentru ca oricat de socant e inca pentru unii oameni, a fi beauty blogger nu e echivalent cu a avea numai "prostii" in cap!:)))

Asa ca astazi va servesc cu o selectie de articole cu care sa va incepeti weekend-ul in timp ce va beti cafeaua maine dimineata! Azi ma gandesc ca n-aveti timp ca sunteti in campul muncii.

  • Blogul Petalei Calatoare il citesc inca de cand a luat fiinta. Astazi ca pe o pasionata de carti si miros de biblioteca randurile acestea m-au miscat si m-au facut sa iau o decizie epocala: saptamana viitoare ma duc sa imi fac din nou abonament la biblioteca. N-am mai avut din studentie.:)
  • Timpul trece foarte repede! Ar trebui sa fim constienti de acest lucru. Saptamana asta pitica mea a implinit 3 ani. Nu stiu cand si cum s-a facut un omulet atat de mare. Si de aceea am simtit cum mi se umezesc ochii citind asta. Fiindca deja prevad clipele cand o sa imi lipseasca insiratul de papusi Barbie prin casa si jucariile de plus imbracate in printese...
  • Cand vine vorba de organizat petreceri, Natalie de la The Busy Budgeting Mama e inspiratia mea!:))Sper sa ajung intr-o zi la standardele ei. Pana atunci ma straduiesc cat pot. Dovada ca toata lumea a zis ca nu sunt zdravana la ce desfasurare de forte am facut cu party-ul picei. Daca vreti o postare cu detalii let me know. Altfel nu va plictisesc!:) Pana una alta daca vreti sa vedeti nebunie in curs de desfasurare check out this party post.
  • De cate ori cineva imi spune ca fac foarte multe chestii intr-un weekend sau intr-o zi normala o sa ii distribui linkul asta. Intrati pe blogul ei si apoi duceti-va sa ii citit guest post-ul despre "A day in the life.." O sa vreti sa intrati in pamant daca nu ati fost maxim de productive azi!:))
  • Pe Dana Rogoz o urmaresc nu doar pentru stilul ei vestimentar impecabil ci pentru ca efectiv o vad ca pe o femeie frumoasa din toate punctele de vedere. Aici includem si interiorul, ati inteles da? M-am bucurat extrem de tare cand am vazut aceasta postare! M-am bucurat ca si cum as fi primit aceasta veste de la o prietena buna!:)
  • Un articol bine scris de Printesa Urbana. De fapt stati..ce spun eu aici, mie imi place tot ce scrie Ioana. Dar de data asta m-a nimerit la fix pentru ca desi nu ma consider inumana m-am saturat sa nu pot sta sa imi beau cafeaua linistita pe o terasa, sa nu pot sa mananc un corn fara sa fiu facuta sa ma simt vinovata sau mai stiu eu ce bazaconii. Stiu ca sunt multi oameni amarati pe lume si nu ma bucura asta dar uneori trebuie sa intelegem ca nu poate sa ni se franga inima pentru fiecare lucru de pe lume pentru ca ar insemna sa ajungem sa traim vesnic deprimati si in tonuri de gri...
Saptamana asta dupa cum observati si voi va trimit spre articole care nu prea au treaba cu sfera de beauty and fashion. Nu ca n-as fi gasit postari faine berechet in domeniu. Pur si simplu azi am simtit nevoia de altceva. Saptamana viitoare promit sa va bombardez cu glossy stuff!

Sper sa gasiti macar una din recomandarile mele interesante. Voua ce articol v-a captat interesul in ultimele zile? Astept cu interes un link in comentarii. Pretty please fara chestii deprimante! Stiu ca exista dar nu vreau sa le bag in seama! I choose happiness these days!

Un comentariu:

  1. M-am bucurat si eu foarte tare sa aflu vestea cea mare de la Dana. Uimitor e ca a reusit sa o ascunda atat de bine.

    RăspundețiȘtergere