What I ate Wednesday

Stiu ca la ora asta o postare cu mancare e ultimul lcuru pe care vi-l doriti dar deh ce sa fac? Mai iute de atat nu am sanse sa ma asez la calculator seara! 

De cand a venit toamna:P ma simt secatuita de puteri si parca nu imi mai ajunge o zi sa fac tot ce ar trebui sa fac. Si ca bonus mi-e foame intruna! Azi am fost mai cuminte decat as fi simtit nevoia (daca ma lasam in voia instinctelor dadeam gata toata cutia de ciocolatele) dar uitandu-ma la poze realizez ca n-am prea mancat fructe si legume ca in alte zile. Oh well, whatever!

8.00 a.m. Fii-mea a inceput sa dea trezire tot mai iute. Nu e suficient ca ma trezesc la 6.30-7.00. Pana imi termin treburile e si ea sus si nu mai apuc sa imi beau cafeaua uneori. Azi a fost una din zilele alea. Triste!:)) Asa caaa am luat micul dejun impreuna. Omleta cu oregano pe care am impartit-o, castraveti si paine prajita (am mancat amandoua o singura felie, cealalta a ramas de suflet). Si la solicitarea expresa a domnisoarei am prestat doua limonade cu miere. Parca tot mergea o cafea...



10.30-11.00 a.m. Jur ca nu stiam cat e ceasul dar am dat gata fiecare cate un iaurt grecesc cu ceva musli din Lidl. Musli de care a doua oara sa nu mai aud. Not yummy. Cred ca o sa ma apuc sa fac granola de casa. Ca doar nu am destule de facut!:))

Imediat dupa, cand nu era Katia pe faza am devorat vreo 4 micute din astea. Nu imi bausem cafeaua, nu fiti dure cu mine!:))



13.30 p.m. La noi in casa singura faptura care mananca "resturi" sunt eu. Fii-mea si barbatu-meu nema. Asa caaaa eu sfarsesc prin a manca a doua zi mancarea din ziua precedenta!:)) Nu de fiecare data dar azi a fost o zi din aia. Fii-mea a halit mazare cu muschiulet din productie de azi. Eu supa crema de dovlecel, brocolli si cuperci cu niste resturi de carne de pui si niste crutoane. Toate de ieri. Si foarte gustoase!:))



16.30-17.00 p.m. Five o'clock tea cum ar veni!:)) De trei zile ma batea Katia la cap ca vrea sa facem prajituri cu morcovi ca iepurasul Pufulet din cartea ei. Oki kid! Azi le-am prestat si la gustarea asta ne-am bucurat de ele si de cate un ceai cald si aromat. Briosele sunt DEMENTIALE si ameninta titlul de glorie al muffinsilor cu branza care la noi in casa nu apuca nici sa se raceasca dupa ce ii scot din cuptor. And that says a lot!:))



19.00 p.m. Entuziasm si panica!! E saptamana mexicana la Lidl. Ma mananca pe mine sa iau niste lipii ca sa le umplem cu chestii. Am luat. Nu mai iau. Sunt dulci, se rup, nu stau rulate nici cu amenintari. N-au fost oribile dar nici delicioase. In schimb in combinatie cu ce am bagat in ele au fost ok. Portia mea si a picei in poza, a lui tati in burta!:)) Am pus dupa cum se vede: "sos" de iaurt cu usturoi, piept de pui la gratar, porumb, castraveti, ardei, rosii..Bun! Si satios bine! Trebuie sa gasesc niste lipii mai yum ca mai am niste combinatii in cap!


Mno...cam asa a fost cu haleala la noi in casa azi. La voi?:))


Share:

22 comentarii

  1. Deci sosul de iaurt cu usturoi noi mai avem putin si il mancam pe paine cand il fac :))
    Foi de tortilla nu mai vreau sa vad in casa, ca eu nu pun legume pe ele, pun CARNE si sunt asa bune ca nu ma pot opri din mancat :)) Am vrut o data sa fac cu ton si castraveti. Au fost super bune si sanatoase, therefore am mancat 3 =))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu tot asa sunt cu sosul cu iaurt si usturoi. L-as pune pe orice!:)) Mai si ale mele aveau si carne! Si exact cu ton si castravete vreau si eu sa fac!:))

      Ștergere
  2. ce m-o fi apucat sa citesc postari legate de mancare (btw totul arata yummy)la ora asta nu stiu... acum ma duc sa dau iama in frigider :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da stiu!!Nu e prea bine sa postez asa tarziu mancarea:)))

      Ștergere
  3. Pai mai fata draga, de-aia ai mereu de trebaluit, ca nu faci mancare pentru mai multe zile! :)) La mine se face (mama face, eu inca sunt copilul) pentru 2-3 chiar 4 zile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da stiuuu!:))Dar e prea tarziu. I-am invatat deja cu narav!

      Ștergere
  4. Mmm, am salivat putin! :))
    Eu iau lipii de la Carrefour sau Kaufland, sunt foarte bune, nu se rup, nu sunt dulci (alea de la Lidl chiar sunt dulci? Ciudat! :)) )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suoooy!:))Dap, astea chiar erau dulcege. Foarte dubios. O sa incerc si eu din Carrefour

      Ștergere
  5. Da, da, granola si eu! Asta dupa ce fac toate cele 845231 retete trecute pe toate cele 9127327 liste de "to do". Cand imi las tab-urile deschise e mai eficient, ma sacaie sa le vad zilnic, asa ca le fac si am dezlegare la bookmark-uit si inchis tab-ul. Does it make sense? Incerc sa-mi distrag atentia de la matzele cersetoare! Nu, nu pisici, ca n-am. Intestin in schimb, da.
    Revenind, very yum yum!!
    Eu iau lipii libaneze din Carrefour. Sunt ok-ish. Am fost prea atenta la continut ca sa le gasesc defecte. Stau rulate. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))))Si eu am jde-mii de bookmarks. Pacat ca nu am si timp si chef pe masura!:)))Mai astora din Lidl sigur le gaseai defecte. O sa iau clar din Carrefour data viitoare. Astea m-au tentat pt ca erau cu usturoi!:))

      Ștergere
  6. M-ai dat gata cu briosele alea. Iepurasul Pufulet is a bad bunny!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca tare bune au fost!!Nuuu...I am a bad bunny!!Iepurasul saracul numai a dat ideea copilului dar in practica eu am pus-o!:))

      Ștergere
  7. Ohhhh yuuuum: briose si cioco, briose si cioco. :))
    Sunt dezastru, stiu.;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna! pentru combinatii de genul asta iti recomand tortillas, nu lipii. Le ungi cu ff putin ulei de masline, le umpli cu ce vrei si apoi le pui fie pe un gratar, fie intr-o tigaie incinsa (fara ulei) 2-3 minute. sunt crocante in exterior, moi in interior :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, merci de recomandare. Astea tortilla erau dar nu au fost chiar ok. O sa incerc data viitoare si cum spui tu sa vedem ce iese!:)

      Ștergere
  9. Ajjj :) Very delicious!

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Noroc ca abia ce-am mancat o banana...Totusi, e imposibil sa nu mi se faca pofta cand vad oua si orice implica usturoi.

    RăspundețiȘtergere
  11. It looks tasty ;)

    http://www.closertotheedgeblog.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  12. Everything looks so yummy! Your blog is so lovely!You can check out the last post, where you can see the oufit I wore for Madrid fasahion week!
    Have a nice day!

    http://missflamingoatthecity.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere