Farmasi High Performance Foundation - Review


Ieri multe dintre voi au spus ca ar fi foarte interesate de fondul de ten Farmasi. Asa ca azi ma execut. 

O sa incep prin a mentiona un lucru. Am primit ceva produse pentru testare de la Farmasi in urma cu ceva timp. Vreau sa fiu complet transparenta si sa precizez acest fapt. Cele care ma citesc de ceva vreme stiu ca eu oricum am fost long time fan al produselor lor asa ca veti intelege sper ca nu cant osanale "doar pentru ca e primit gratis". Puteti fi mereu sigure de obiectivitatea review-urilor mele indiferent de sursa de provenienta a produselor.:)) Acum ca am clarificat acest aspect care le dadea batai de cap unora sa trecem la povestile despre fondul de ten High Performance.

Auzisem atatea despre el incat am fost mai mult decat fericita sa il pun si eu la incercare. Si pot sa spun cu mana pe inima ca tot ce am auzit e valabil.



Ambalajul mi-a placut din start. Sticla matuita, scris simplu, negru, pompita pentru dozat produsul. Pompitaaaa!!YES!! Take that Revlon Colorstay and Nearly Naked. Si pompita chiar isi face treaba. Imi place foarte mult ca pot sa apas numai "pe jumatate" si sa scot foaaarte putin. Daca apas pana jos pompita iese produs cam cat un bob de mazare si imi e suficient sa imi acopar toata fata. Cantitativ e ca orice fond de ten out there, 30 de ml. 



Ce stie sa faca? Se lauda cu full coverage si e pe aproape. Marturisesc ca mie personal chiar full coverage nu mi s-a parut nimic pana la momentul asta. Nici macar mult laudatul Revlon Colorstay (cu care eu ma inteleg ok dar nu fabulos). Acopera foaaaaarte bine DAR daca aveti ceva pete mai mari, urme de cosuri and co o sa se mai vada putintel sub stratul de fdt. Nimic care sa nu poata fi insa acoperit cu foarte putin concealer. Desi eu nu mi-am nimerit nuanta din pacate (am nuanta 05 si mi-e un picut cam inchisa) tot pot sa va spun ceva: se aplica de zici ca nu esti data cu nimic. Daca nuanta mi s-ar fi potrivit 100% nici eu n-as fi stiut ca port fond de ten. 

Tenul meu a luat-o razna grav de vreo doua luni incoace asa ca imi cer scuze pentru imaginea un pic terifianta pe care o veti vedea. :(

Before buhuuuuu

After cam in ceata dar va prindeti voi
In primul rand ca nu il simti pe fata. La Colorstay aveam mereu impresia ca imi astup porii si ca e cumva "greu si incomod" de purtat. In al doilea rand singurul efect pe care o sa il vada cineva este acela de ten neted. Nu arata deloc ca un strat de tencuiala cum se intampla la alte fonduri de ten cu acoperire mare.

E foarte usor de lucrat cu el, textura sa e cremoasa si se intinde frumos si uniform, fara dare. Finish-ul e perfect mat si la mine se mentine asa cateva ore bune. Vreo 4-5. Cu pudra mi-a tinut si 12 ore fara probleme. L.E: Pentru ca tot ma intreba cineva in comentarii mi-am dat seama ca nu am scris nimic despre rezistenta la transfer. Se ia pe telefon dar doar un picut. Nu as zice ca e glont-proof dar face treaba bunicica si la acest capitol. Si inca ceva. Tind sa cred ca acest fond de ten nu ar arata chiar ok pe un ten uscat. Avand finish perfect mat eu il vad mai degraba potrivit pentru persoanele cu ten mixt, gras si normal. Posibil sa ma insel. Daca aveti cumva ten uscat si l-ati folosit cu succes let me know! Eu banuiesc ca ar accentua zonele uscate.

Dupa fonduri de ten care ma trazneau cu mirosul lor acesta e o schimbare binevenita. Chiar daca e si el putin parfumat nu e deranjant deloc. Don't get me started cu mirosul de spirt al unor produse similare. 

Am facut o poza si cu ingredientele pentru ca as fi chiar curioasa sa imi spuna fetele priceput cat de ok e sau nu e din punct de vedere al formularii.


Sincer din toate fondurile de ten incercate de mine in ultimii ani acesta e singurul care m-a multumit aproape pe deplin. Pentru mine a batut la fundul gol Colorstay (direct de la partea cu ambalajul). Unde mai pui ca e si la jumatatea pretului Colorstay (High Performance-ul aici de fata costa 32 de lei pe site). Dovada ca sunt cu adevarat multumita de el e ca imediat ce prind un stand Farmasi (mai greu ca la noi in Cucuiata nu avem) o sa imi mai iau o sticla in nuanta perfecta. Pana atunci il combin cu spor cu un Colorstay deschis de care vreau sa scap.

In caz ca nu va e clar deja! Duceti-va dupa el!:))


Share:

29 comentarii

  1. arata foarte bine, natural fara sa incarce tenul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Femeie esti cu capul :)) Auzi, cica, terifianta :)) Asa arat eu dupa BB Cream =))
    Poza de dupa arata bine, chiar daca la tine n-a facut mari schimbari :D Foarte atractiv pretul, il pun in mental wishlist pentru cand o sa am iar nevoie de fond de ten

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma,stiu ce zic. Am avut perioade cand nu aveam NIMIC pe fata. Nu stiu ce se intampla exact dar e trist!:)) Pune-l ca la banii aia merita sa iei trei sticle!:))

      Ștergere
  3. nu stiu sa scriu nici un mesaj :) dar dupa trei incercari : voila ! recomanda-mi un fond de ten rezistent la transfer, a si faci o treaba foarte buna

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai linistita ca se inregistrasera toate!:)) Rezistent 100% la transfer marturisesc ca inca nu am gasit. Acesta e destul de ok si la fel si Colorstay-ul. Sunt cam cele mai rezistente din ce am testat eu pana acum.

      Ștergere
  4. Off, tot la Cucuiata locuiesc si eu! Dar gandeste-te cat de buna e Cucuiata ta fata de a mea!:)))
    Chiar as vrea sa-l incerc o data. Acum sunt indragostita de acel Natural Fix - Radiant (ii stii review-ul) dar, daca imi voi dori ceva mai usor de aplicat, acesta e o solutie!

    Multumim mult pentru review!
    Pupicei, Diana!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))Daaaa stiu review-ul celui de la Radiant. Asa bine il stiu ca il am pe lista de incercat imediat ce mai termin din stocuri!El, inca unul de la Flormar si unul dela Rimmel ma bantuie!:)) Dar zau ca si acesta e super fain!

      Pupicei back at you!

      Ștergere
  5. Ce-mi faci tu mie?
    Of...Chiar daca nu am nevoie de acoperire (parerea mea) acum simt ca trebuie sa il am. Am nevoie de el!
    Nu stiu de ce ai efectula asta asupra mea. De ceee?
    O sa il caut la noi in Cucuiata, poate am noroc. ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai let me know dar m-as mira!In mall nu e, in Dumbrava nu e..:( Si nu stiu de ce am efectul asta asupra ta! Si nu numai asupra ta!Deja ti-am zis ca toti prietenii lui Mihai evita sa mai vina cu prietenele si nevestele acasa la noi ca le bag in cheltuieli!:))

      Ștergere
  6. Aaaa...chiar nu esti buhuuhuuu before! Zau asa! Cred ca unele dintre noi (si eu...si tu!) avem o problema de perceptie asupra aspectului mufarinei propriei persoane! Noi sa fim sanatoase!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ok, nu oi fi chiar buhuuu dar stiu cat de bine a aratat tenul meu luni intregi pana acum vreo doua luni si e socant. N-am mai avut fata dubioasa de vreo doi ani.:(

      Ștergere
  7. perfect! chiar am si eu nevoie de un fond de ten ok, mai ales ca tenul meu arata ca dupa bombardament (foliculita, varicela, pe alocuri si niste cosuri)...o sa dau un search atat virtual cat si fizic sa vad cat costa, nuantele, etc. Foarte buna alegerea cu prezentatul fondului de ten, un review extrem de util. Thanks! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa ti se potriveasca si tie. Pretul l-am scris, este 32 de lei. Nuantele da, cred ca e mult mai ok daca le poti vedea live!:)

      Ștergere
  8. Off, bine ca am mai pus un fdt pe wishlist, stiam eu ca nu trebuie sa citesc articolul asta ...
    Stand in toata regula nu am nici eu aici, dar produse disparate se mai gasesc pe la diverse magazine. L-as lua online, dar mi-e cam teama de nuanta, eventual sa ma pun pe cautat swatch-uri.
    Nu stiu ce vezi tu la fata ta fara fdt, dar ma rog, fiecare avem piticii nostri :)
    Mie colorstay nu prea mi-a placut, tocmai pt ca il simteam pe ten, era greu, fix cum ai zis si tu.

    RăspundețiȘtergere
  9. Și uite așa am mai adăugat un fond de ten pe listă. :))
    Îmi place cum se vede, iar tenul tău nu e deloc „buhuuu”. :p

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce bine arata, e mat cum imi place mie :X :D Ce semeni cu fetita ta in pozele astea de aproape :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma bucur ca ai scris!! :) Imi place cum arata si suna foarte bine! Ma tenteaza ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu nu l-am folosit pana acum, dar arata destul de bine pe tenul tau! Tin sa te contrazic putin in legatura cu Revlon Colorstay, el chiar acopera absolut tot atata timp cat este aplicat corect pe ten :) Colorstay l-am folosit la cliente cu acnee destul de puternica si nu a trebuit sa revin in 2 straturi :)...parerea mea este ca Colorstay la ora actuala este unul din cele mai bune fonduri de ten tip drugstore :)...

    RăspundețiȘtergere
  13. Am si eu acest fond de ten si chiar e super ! <3

    RăspundețiȘtergere
  14. Decisions, decisions! Hard decisions!
    Ma retin 2 chestiuni: nuanta(am dat azi peste un stand si mi s-a parut relativ dificil sa ma prind ce-mi trebuie; macar de-as fi stiut care au subton roz, ca nu ma prind). Ingredientele: nu ma pricep eu asa bine, dar are al 9-lea ingredient-alcohol denat si ceva mai multi parabeni. Si mult silicon, cel putin asa banuiesc.
    Mai am timp sa ma perpelesc cu gandul la aceasta hotarare esentiala. :)))

    RăspundețiȘtergere
  15. Arata foarte bine si am vazut pareri bune despre acesta, poate cand o sa ajung in magazin ca sa vad in fata mea nuantele ca asa de pe site mi-e cam frica sa dau comanda ca sa nimeresc nuanta

    RăspundețiȘtergere
  16. Pare promitator, insa eu raman deocamdata la Colorstay <3

    RăspundețiȘtergere
  17. Un fond de ten numai bun pentru tenul meu mixt. Nu am incercat niciun fond de ten de la Farmasi pana acum, m-ai facut tare curioasa in privinta lui. Intrebare de 10 puncte: cum fac rost de unul (acum ca sunt plecata)? :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  18. sincer acest fond de ten de la farmasi este o dezamagire, l am cumparat pt ca multa lume il asemana cu colorstay, dar nu seamana deloc, cel de la farmasi nu se intinde frumos si lasa urme inestetice pe fata, am impresia ca ma dau cu faina, pe cand colorstay e superb nu am cuvinte isi merita toti banii, lipsa de pompita e singurului minus

    RăspundețiȘtergere
  19. Eu sunt una dintre ghinionistele care nu s-a impacat deloc, dar deloc, cu fondul asta de ten. Arata ca o masca, se "faina" cumva pe fata mea si se vedea de la o posta ca am ceva zgrunturos pe ten. Si cat m-am straduit sa-l impac, am pus mai putin, putin pana nu aveam ce intinde, si tot asa arata..am incercat cu baza cu silicon, fara baza, cu diverse creme de fata, peste crema cu protectie solara, fara ea..degeaba.
    L-am maritat. Si niste luni de zile mai tarziu mi-am luat alt fond de ten de la Farmasi, cel hidratant. Guess what. Am patit exact la fel. De unde m-am convins ca ceva din formula astora de la Farmasi nu mi se potriveste, soooooooo..buh buy fonduri de ten Farmasi.
    Dar sunt geloasa cand le aud laudate, pretul e excelent... uuoof. Te invidiez :D

    RăspundețiȘtergere
  20. cred ca ar tb sa ii dau si eu o sansa <3

    RăspundețiȘtergere
  21. E preferatul meu, eu sunt la al doilea tub. Trebuie sa scriu si review-ul, am tot uitat ca asteapta pozele cumintele. :))

    RăspundețiȘtergere