Beauty things I suck at - Tag

In clipa in care am vazut acest tag pe Youtube am decis ca e perfect pentru mine. Am ceva "probleme" la capitolul abilitati in infrumusetare si pentru ca sunt o draguta si vreau sa va fac sa va simtiti mai bine pentru ca probabil voi reusiti sa le faceti, iata, vin azi aici sa ma fac de ras in mod public! N-ar fi prima oara!:))


  • Rar de intampla sa nu imi fac macar o mazgalitura de rimel pe pleoapa. Indiferent ce mascara folosesc, indiferent de periuta, indiferent de cat stau fara sa clipesc. Nope!Cumva mereu sunt aia cu o pata de mascara peste fard. Nasol e ca de multe ori uit sa corectez eroarea si mai ies asa din casa! Cred ca e misto sa ma intalnesti intr-o zi din asta!:))
  • Nu pot sa imi conturez fata in mod "profesionist" to save my life. Adica da, teoretic stiu exact ce si cum. Am exersat, am incercat nspe metode, m-am uitat la clipulete...am. La naiba, mainile mele nu ma ajuta!:)) Inevitabil sfarsesc cu dungi de razboinic apas pe fata si cu vocabular de carutas beat pe buze!:)) Nu imi iese!!!NICICUM!

  • Nu am habar ce sa fac cu parul meu. Asta trebuie explicata pe larg. Mereu am iubit parul lung. Mi-a dat Doamne Doamne ditai claia si am crescut-o pana la sfarsitul facultatii cu drag si spor. Problema e ca nu faceam nimic cu ea. Eram mereu "laiata" cum zice mama, cu pletele in vant dar fara vreo forma, necoafata si vai lume. Naturala de tot. Da, frumos par dar la ce foloseste?:)) Si apucata de spume l-am tuns baieteste. Am fost fericita asa o vreme. Pana am vrut iar par lung. A aratat ca naiba si in perioada de crestere. Acum trece de umeri si intru iar in faza "Eu ce mama mia ii fac?" Am incercat de nenumarate ori sa imi fac chestii interesante. Zici ca am mainile intepenite. La mine orice impletitura sfarseste prin a arata de parca m-a smotocit o banda de salbatici. Un aspect nu chiar de dorit. Situatia se schimba cand pune maica-mea mana pe pletele mele si face opere de arta! Jur, femeia asta are suficiente talente incat sa o urati salbatic!:)) Si nu mi-a predat prin mostenire genetica nici unul din ele! Aaaa da!!!Nu detin placa si nici ondulator. Placa a folosit o data coafeza pe parul meu dar sincer nu prea am nevoie ca el sta drept de la natura. Ondulator am avut un prapadit care nu facea decat niste sarmale arse care se scurgeau dupa scurt timp. Mdeah!!!!Mor cand vad bucle lejere, freze cu volum, impletituri romantice! Si eu stau cu parul prins in coada de cal si zambesc a paguba!:(
  • Cuticulele mele sunt un dezastru ecologic. Sau biologic. Sau...in fine, sunt nasoale rau. Si nu e pentru ca nu ma straduiesc. Jur ca incerc din rasputeri sa le ingrijesc. Problema e ca ele au decis sa nu colaboreze. Nu vreau nici sa le mai tai cum faceam cu niste ani in urma pentru ca sunt foarte sensibiloasa si dupa fiecare sesiune de taiere curgea sange ca de la sacrificat de guitator! Si usturimi si porcarii si yack!Nu merci!! Le-am hidratat cu uleiuri, cu creme, cu potiuni si lotiuni! In afara de angajatul unei menajere nu cred sa existe scapare pentru ele!

  • I am never sandal ready! Sa explic. Da, imi fac pedichiura si ocazional ma dau cu o crema pe partile umblatoare ale picioarelor. Ca sa le spun labe suna urat! Dar cam atat! Aici se termina procesul de beautificare al acelei zone. Si se pare ca nu e suficient. Imi aminteste de asta pielea de pe calcaie care e cam nasolica, niscaiva bataturi galbioare si alte delicatese asemanatoare. Daca ati mancat si tocmai va vine sa dati totul la rate regret sincer! De fapt imaginea nu e chiar asa apocaliptica dar oricat ma straduiesc nu reusesc sa am piele de bebe pe acolo! 

Hai ca nici nu sunt asa de multe!:))Ma rog, banuiesc ca mai am ceva probleme dar astea sunt principalele!

Acum ia sa va aud pe voi! Si tin neaparat sa aflu secretele dubioase ale urmatoarelor fete:
Pisica Albastra , Moony, Anca, Iulia, Anda, Alice, Koko, Aurora, Andreea, Josephine, Gabriela, Dee,Iguanitza, Georgia.

Desigur invit pe oricine doreste si pofteste sa preia tagul si sa ma anunte si pe mine sa dau fuguta sa citesc!!A iar fetelor care nu au bloguri le las spatiu de desfasurare in comentarii.;) Make my day si spuneti-mi ca nu sunt singura cu dificultati!:))

Share:

30 comentarii

  1. Imi place...demonstreaza multe!:))
    Ma regasesc si pe alocuri...

    Cu permisiunea ta, il voi prelua...:D

    Sa ai un weekend asa cum iti doresti!:*
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, demonstreaza ca am probleme de coordonare si sufar de lene launele faze!:)) Ma bucur mult ca l-ai preluat!Si tu sa ai un weekend fain!:*

      Ștergere
  2. Si eu mi-am cam ignorat piciorusele (am fost finuta le-am alintat) in ultima perioada. Trebuie sa iau masuri urgente!
    Ma supun si il preiau si eu. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alinta-le, alinta-le ca ele ne duc zi de zi!:)) Eu si cand iau masuri urgente tot degeaba le iau! Mihai are picioarele mai fine ca ale mele de cand il stiu eu pe lume!:))
      Abia astept sa vad tu la ce esti varza!:))

      Ștergere
  3. nu esti singura :)) problema cu parul este problema mea numarul 1, incerc sa il cresc sa treaca de umeri si dau peste o coafeza "buna" si asa ma aleg eu de vreo 5 ani cu aceeeasi lungime la par sivesnic prinsintr-un coc "dragut" :)), macar eu am scapat la capitolul mascara dar cand vine vorba de tus chair devin un razboinic :)) ce m-amamuzat citind articolul, nu te supara pentru ca nu e in sensul rau :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu ma tund decat la gagica mea din Bucuresti (adica foaaarte rar) pentru ca stiu ca nu ma lasa cheala! Dar nu stiu sa il aranjez. Aia e problema mea!:))
      La tus vad ca eu am inceput sa ma descurc acceptabil. Mai am zile cand deraiez dar sunt rare. Ma bucur ca te-ai amuzat, ala e si scopul!:P Sincera sa fiu eu am ras singura de mine citind ce am scris!:)) E trist ca am ajuns sa rad la propriile glume!:P

      Ștergere
  4. woaaa! cel mai tare tag eeever! p-asta chiar il fac! promit! :)))

    si ca sa te fac sa te simti mai bine: fetelor cu pielea deschisa la culoare le e in general greu (read: impossible!) sa-si contureze fata. pur si simplu n-ai cum sa te dai cu un fard MARO pe fata si sa nu arati murdara. multe bloggerite si "beauty gurus" palide dau impresia ca le iese, dar eu sunt aproape sigura ca nu e chiar asa! adica: in poze poate sa arate plauzibil, pentru ca pozele au "talentul" sa estompeze dungile si sa faca culorile "outrageous" sa para naturale, dar sunt destul de sigura ca in realitate tot manjite arata (*evil kitty*). dar cum noi vedem doar blogul, nu si realitatea, ne dam de ceasul mortii ca nu putem reproduce minunea. and anyways: tu ai pometii foarte frumos conturati de la natura!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa il faci!Urgent!:))
      Da, e adevarat ca in poze arata decent. Dar totusi trebuie sa ies si pe strada. Si faza e ca eu am incercat sa fac conturing doar la "evenimente" si la iesiri din astea cu machiaj mai complicat. Nu vreau sa imi imaginez intr-un machiaj de zi cum as face sa arate noroiul ala de pe fata mea!:))Sa ma bata soarele in plina figura si eu sa fiu ca apasii!:))

      Ștergere
  5. Multumesc pentru nominalizare!
    M-am regasit in randurile despre cuticule si calcaie. Parca as fi scris eu respectivele pasaje, mai ales pe cele legate de talpi. Si nici cu conturarea nu stau prea grozav, motiv pentru care am abandonat aceasta dorinta de a-mi sculpta nasul ori pometii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag!Astept cu interes sa citesc la ce capitole mai ai slabiciuni!:P
      Ahhh Doamne, credeam ca sunt singura fiinta cu calcaie si cuticule incapatanate! Ma simt mai bine!:))

      Ștergere
  6. Vai, ce coincidenta, ma confrunt cu toate problemele pe care le-ai mentionat! Cuticulele si picioarele, continuous work in progress, rimelul vesnic ajunge pe pleoapa (si m-am invatat sa-l curat cu o perie curata de mascara, ca sa nu-mi stric machiajul), conturul e o chestie prea delicata pentru mine, risc sa ma trezesc cu dungi de bidinea pe fata. Parul e mai complicat, mie imi place mult cum arata desprins si de cele mai multe ori coafurile inseamna sa-l ascund. Ma mai chinui cu unele tutoriale, imi si ies cateva freze, dar majoritatea ar fi mai usor de facut daca as avea parul tuns drept, ori asta ar fi o crima la volumul meu :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu il curat cu un betigas cu vata dupa ce se ucuca. Si mie imi place desprins dar nu fara forma si atarnand cum il las eu. Eu oricum am ditai claia deci nu e problema dar mooor dupa onduleuri si dupa chestii romantice. Adevarul e ca si cand imi fac bucle la salon se lasa repede pentru ca am firul foarte gros si trage in jos!:))

      Ștergere
  7. Si parul meu e gros, dar foarte "teapan", cum il pui, cam asa sta. Lucky me, dar pana il aduc in forma in care vreau, am putin de furca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Al meu nu sta nici de al naibii. La nunta mea a stat intr-adever dar am avut un tub jumate de fixativ d-ala adevarat nu din asta de posed eu!:)))

      Ștergere
  8. Vai ce-mi place acest tag! Hai ca ma auto-tagguiesc si eu :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da!!Abia astept sa citesc tu la ce dai gres!:P Ca nu imi prea pot imagina!:))

      Ștergere
  9. Are you talking about me? 'Cause I think you are! :)
    In afara de rimel care ajunge ocazional pe unde nu trebuie, dar nici nu pot sa spun ca ma rimelez pana falfai ca lumea din gene. Restul sunt povestea vietii mele. Eu am claia lalaie si neutilizata, cuticulele la locul lor dupa o zi maxim de la cosmetizare, de contur n-am habar, etc.
    As mai adauga incapacitatea de a-mi da seama cand sunt la cumparaturi ce sa iau ca sa se potriveasca cu restul garderobei. Adica n-am simtul modei, ma imbrac destul de banal. Sunt si mama comoditatii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Welcome sista!:))
      Asta cu moda la mine e asa. Mereu m-am imbracat banal. Pentru ca mereu dau banii pe altceva!(a se citi farduri, carti..prostii..facturi!) Cumva hainele ajung la coada listei mereu. Daaar se aplica treaba aia cu "I have good taste in clothes, I just do not have the money to prove it!":)) Asa daca merg cu cineva la cumparaturi i le asortez de sfaraie. Dar cumva eu daca sfarsesc cu 500 de lei de dat pe haine nu reusesc sa arat prezentabil in final pentru ca nu stiu ce sa iau mai iute mai rezistent si mai "universal" sa umplu deficienteledin garderoba. Story of my life! De cand ma stiu!:))

      Ștergere
    2. Mie imi fug ochii dupa tricouri si pantaloni colorati. Si eu cica mi-am propus sa ma imbrac mai elegant.
      De cele mai multe ori, cand vad ceva ce-mi place mult si e prea scump, nu-l cumpar. Si apoi ma intreb de ce n-am cu ce sa imbrac sau de ce am aceleasi culori in dulapuri.
      Mai am si un corp dubios pe care hainele se aseaza ca atare.
      Si refuz sa cumpar pe bani buni haine lucrate prost, strambe, din materiale nasoale si cu jde mii de alte defecte.
      Si as putea continua, dar am zis destule. :)

      Ștergere
  10. Ai Doamne, doar atatea :))?! Eu nici macar sa imi fac unghiile ca lumea nu-s in stare :))), radeam intr-o zi ca am si eu 25 de ani si nici sa dau cu o pensula pe unghii nu am invatat!
    Deci stai bine ;)!

    RăspundețiȘtergere

  11. Aase...sa ne plangem:
    - mi-e jena sa dorm aproape de consort caci picioarele mele is ca o razatoare neigienica. sa stau cu ele in pungi si tot pe la acelasi stadiu sunt.
    - din pricina pedichiurii unghiile mi-s de un galbui-balos
    - parul sta doar cum vrea el indiferent de masca, balsam, spreiuri, etc. o combinatie de matura-claie-capita. mai e si vopsit. si fireste ca asa cum vrea el e o chestie trapezoidala si smotocita.
    - unghiile mele sunt strambe. m-as descurca daca ar fi vorba numai de cuticule, dar sunt ele strmbe din strctura, mai ales cele mari si de la aratator. banuiesc ca de la scris, dupa cum tin stiloul. nu reusesc sa-mi fac manichiura ok. cu doar un strat merge, mai mult insa pauza.

    - indiferent de cercei, mi se incurca in par si ma deranjeaza.
    - o spranceana e mai greu de pensat decat celalta si nu-s neamuri - nu seamana decat prin faptul ca-s pe aceeasi fata
    - pielea mea are nevoie in continuu de gomaj. cand sunt la mare doua saptamani, in bataia vantului 10 ore/zi, e perfect
    - am un fel de puf tampit de fata, nu prea evident, suficient insa cat sa ma enerveze daca vreau sa imi dau cu fond de ten

    ...mai sunt si altele dar cred ca am ingretosat suficient.


    ti pup, cu rosu



    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am ras cu lacrimi! Pentru majoritatea pot sta marturie ca exagerezi draga mea Rosie!:P

      Ștergere
  12. Ce-mi place acest tag:)) !
    L-am preluat si eu. :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc tare mult pentru leapsa! O sa ma gandesc intens si sper sa reusesc sa scot de-o postare :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am banuit eu ca esti perfecta!!:P Dar totusi te rooog fa-ma sa ma simt mai bine si zi-mi ca e ceva la care esti naspa!!Te rooog!:P:))

      Ștergere
  14. ce nostima esti :))....ai un stil de a scrie care ma binedispune de fiecare data :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)Multumesc!Adevarul e ca uneori ma mir si eu de cat de bufon pot sa fiu!:))

      Ștergere
  15. Am murit de ras :)) esti foarte tare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!Ma bucur ca te-am facut sa razi!Rasul e buna!Sa nu credem prostia aia ca ingrasa!:))

      Ștergere