miercuri, 8 decembrie 2010

Nails of last week

Nu prea am eu vreme dar macar sa va arat o manichiura de saptamana trecuta pot. E facuta cu verdele ala cu reflexe turcoaz de la Coral luat acum ceva vreme..I love it!!Aparatul nu l-a surprins bine.E foarte frumos, jur si imi da idei de combinatii interesante!
In doua straturi acopera ok, se usuca asa si asa si rezista onorabil..

Cu blitz



Fara blitz


P.S:cuticulele si pielea de pe maini ma aduc la disperare. Ne-am mutat undeva unde apa e super calcaroasa iar eu stau o groaza cu mainile in apa si detergent later.Ca urmare chit ca ma dau cu crema pe maini intruna si chit ca le ingrijesc cat pot pielea incepe sa semene cu pielea de slujnicuta cu norma intreaga:)). Am incercat cam de toate!!Deja nu mai pot!!Aveti vreo solutie??In afara de aia cu "angajeaza-ti o menajera"?

Voi cum aveti grija de mainile voastre in sezonul rece si cu ce culori va pictati unghiutele in perioada asta??

9 comentarii:

  1. si eu am avut probleme mari cu pielea mainilor asta iarna. iti trebuie o crema foarte grasa. am folosit putin avene trixera (aveam de la baiat) si mi-a facut f bine si de la farmec-crema de maini cu glicerina, daca nu ma insel.
    si eu sunt in cautarea unei creme bune pt iarna.
    intelesesem ca si cea de la neutrogena ar fi f buna.

    RăspundețiȘtergere
  2. Incearca cu ulei de masline inainte sa te bagi in pat. Eu asa fac cand sunt disperata (si eu stau cam mult cu mainile in apa).
    Acum mi-am aplicat si eu o oja cu sclipici. Vreau mult sclipici luna asta. :D
    Imi place oja ta!!! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Da Anca am pus creme mega grase pe maini si tot degeaba.O sa vad ce fac!
    M-am dat si cu u;ei de masline Shopperita dar cred ca trebuie sa mai insist. Daaaa si eu am o problema cu slipiciul luna asta!!Sparkly spakly!Sa pui pozica cu unghiile tale!

    RăspundețiȘtergere
  4. awww ce culoare faină :) vreau și eu

    RăspundețiȘtergere
  5. Igua zau ca data viitoare cand ajung la "dugheana respectiva" daca mai au iti iau si tie una. Vrei??Si ti-o pun pe posta:)

    RăspundețiȘtergere
  6. draga mea, am văzut și eu azi oje Coral și cred că era și verdele ăsta...nu știu, am venit acasă să verific să știu pe viitor. Deci te-am scutit și de drumuri și căutat:D

    RăspundețiȘtergere
  7. Igua ma bucur daca ai gasit. Sa stii ca nu te minteam, chiar iti luam, numai ca ajung in Bucuresti abia la mijlocul lui ianuarie cand merg cu baby la vaccin...

    RăspundețiȘtergere
  8. hahaha:)) cum poți să crezi că credeam că mă minți?:))
    Unde te-ai mutat?
    :*

    RăspundețiȘtergere