Where Did We Go When We Lost Our Shadows

Zilele astea de toamna sunt perfecte. De ar tine-o tot asa pana la Craciun zau ca nu m-as supara! Saptamana trecuta am zis sa profit de vremea faina, am luat-o de o aripa pe fotografa mea preferata si am iesit sa facem o plimbarica in parc. Iata rezultatul!! Fara sa incerc sa fiu modesta: I LOVE THESE PICS! Cred ca e setul meu preferat de poze pentru ca reuseste sa surprinda exact starea in care ma gasesc eu de obicei...

M-am simtit tare bine imbracata asa, chiar daca mi-a fost putin cam cald. Nu ma asteptam sa bata soarele cu atata patos! Va spun cinstit ca dupa ce am terminat sedinta foto am mai stat putin prin zona citind, adulmecand mirosul de frunze si admirand culorile!
 
Sa nu uit!! Pantalonii Stradivarius luati de pe Kurtmann m-au surprins foaaarte placut. Atat de placut incat o sa imi mai cumpar doua perechi in alte culori!:)) Sunt teoretic niste blugi subtirei dar se comporta mai mult ca niste colanti zdravanosi. Strang chestiile care trebuiesc stranse, sunt comozi si se intind fix cat trebuie (v-ati prins ca sunt foarte elastici, da?). Recunosc ca atunci cand mi-a ajuns comanda si i-am scos din cutie prima reactie a fost : Hell no gurl!! N-o sa intru veac in ei! Desi erau marimea 34, marimea pe care o port de obicei. Arata minusculi dar nup. TURNAAAATI! Vi-i recomand cu caldura! Aaaa da!!Si sunt mandra nevoie mare ca am iesit din zona de comfort si mi-am luat si eu pantaloni care nu sunt negrii, bleumarin sau ceva in aceeasi gama coloristica!:))

Esarfa nu e nici ea mai prejos, m-au luat toate caldurile cu ea la gat!:))E mare si e...well, altceva decat as purta de obicei. Recunosc ca de felul meu fug de animal print ca necuratul de tamaie. Ei bine, nu stiu ce m-a apucat dar mai nou ma simt atrasa de leopardut. In doze mici but still! Am zis ca o esarfa e numai buna pentru inceput!Calitatea e foarte buna si eu zic ca la pretul platit e mai mult decat buna investitia mea!



In poze port:

Camasa de matase no name (second hand find)
Pulover Topshop (second hand find)
Pantaloni Stradivarius Angers Dark Red
Botine Tex Carrefour
Esarfa Tally Weijl Armitage Brown

Ce ziceti??Cum va place outfit-ul de azi?

Share:

32 comentarii

  1. Du-te cu outfitul tau misto! Nu puteai sa zici, sa nu mai postez fail-ul meu? :))
    Foarte foarte misto ai iesit in poze! Trebuie sa dai lectii la astia mai amarati ca mine :))
    Pantalonii sunt supebi si iti vin chiar turnati. Auzi, marimea 34! SCORPIE! :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Super, super, super, super tare!
    Imi place la nebunie outfitul de azi. Dar nu asa, la nebunieeee!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai ce frumoasa esti! Si ce fotografii! Ce bine face putin soare...

    RăspundețiȘtergere
  4. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai deci imi place outfitul tau si pantalonii imi plac suuuper mult <3

    RăspundețiȘtergere
  5. ce draguta si delicata esti, iti vin foarte bine pantaloni, sa-i porti cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
  6. grozav! pur si simplu grozav! imi plac de mor si pozele si outfitul si simt cumva ca te reprezinta perfect, exact cum ai scris si tu. o sa declar asta photoshoot-ul toamnei! am zis!

    RăspundețiȘtergere
  7. Woooooow girl! Esti tare frumoasa, imi place mult tinuta ta iar pozele sunt suuuuuper!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt foarte, foarte frumoase fotografiile! Si locatia, si vestimentatia, si tu, totul arata foarte bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumoase pozele, zici ca sunt dintr-o poveste! Te invidiez pentru silueta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi plac pantalonii :)
    Tinuta este foarte draguta.
    Puloverul este foarte dragut :*

    RăspundețiȘtergere
  11. In prima poza zici ca esti adolescenta, zau! Te prinde bine look-ul. Suuuperb puloverul ala!
    Kisses, R.
    Beauty and bargains
    www.beautyandbargainsbyr.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Esti superba,iar outfit-ul este fara greseala..totul da atat de bine impreuna<3
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte dragut totul..arati ca o adolescenta care abia acum scoate capul in lume,gata sa cucereasca totul.M-a apucat nostalgia zilelor de facultate,cu plimbari in parc avand doar o carte in mana.La cat mai multe outfit-uri reusite

    RăspundețiȘtergere
  14. Super pozele, imi place mult locatia!!
    Foarte interesant, ieri am facut si eu niste poze aproximativ la fel, aceeasi combinatie pantaloni burgundy, bluza verde :D Da bine combinatia asta impreuna cu aramiul toamnei... si botinele imi plac, exact aceeasi nuanta sunt si incaltarile mele, am sa postez zilele astea, sa vezi ce ne-am potrivit :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Sunt spectaculoase fotografiile!
    Tu esti teribil de frumoasa, ai un chip senin! Iti vine bine coafura asta!
    Tinuta e pe gustul meu, o ador!
    Jos palaria! Mai vrem asa!:)

    Pupici, Diana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  16. super frumos, imi plac blugii mult de tot...si pozele au iesit bine

    RăspundețiȘtergere
  17. Super ti-au iesit pozele, chiar ai motiv sa fii mandra! Ia uite ce botine frumusele ai! Ia sa dau eu o raita pe la Carrefour! :*

    RăspundețiȘtergere
  18. Tinuta e foarte frumoasa si pozele sunt absolut superbe

    RăspundețiȘtergere
  19. Mama, cat esti de frumoasa!!!!! Iti sade tare bine ibracata si pozata asa :D

    RăspundețiȘtergere
  20. Superbe pozele iar tu esti foarte frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  21. imi place tot la postarea asta! tu esti superba, tinuta la fel, iar locatia e de vis! <3

    RăspundețiȘtergere
  22. Dacă nu știam că ai și un gândăcel acasă îți dădeam maxim 22 de ani ! Ești superbă , iar pozele astea chiar sunt awesome . Toamna ne ajută la poze :))

    RăspundețiȘtergere
  23. Vai Diana era sa nu te recunosc! Ma gandeam, ce model ai pus sa imbrace hainele? :)))
    Arati foarte, foarte bine, iar pozele sunt superbe.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  24. N-ai de ce sa fi modesta pentru ca pozele sunt chiar f tari. "Cele mai" de pana acum, as spune eu. In unele imagini semeni bine cu moaca mica(sau ea cu tine).
    Am dat si eu comanda, acum mi-s mandra posesoare de blugi negri si camasa in carouri de la Kurtmann.

    RăspundețiȘtergere
  25. E total pe placul meu outfitul tau!
    Iar tu esti o scumpiciune, sa stii! :D
    Trebuie sa-mi iau si eu pantaloni bordo, neaparat.
    Nici mie nu imi place animal print-ul si fug ca naiba de el, dar in ultima vreme, tot vazand una-alta, am zis ca o sa incep tot cu o esarfa. :))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  26. Ma uit la tine si cand vad ca esti atat de proaspata si de tanara si de frumoasa, nu imi vine sa cred ca ai si sot si ditamai copchilasha! :)

    RăspundețiȘtergere