miercuri, 26 februarie 2014

What I ate Wednesday

Jur ca am fost la un pas sa scriu la titlu What the fuck Wednesday pentru ca a doua jumatate a zilei cam asa a fost la mine. N-am reusit sa ma tin de promisiunea facuta saptamana trecuta si tot tarziu va livrez mancarea de azi. Pardon mon cher dar am avut niste zile haotice. Si la ora asta sincer va zic as devora o ciocolata intreaga. Good thing I don't have one in the house! Pentru ca ma cunosc prea bine!

7.40 a.m.: Cafea cu lapte si miere si terci de ovaz cu banana si scortisoara. Tine de foame si e bun! (mai ales cafeaua aia tine de foame...ceva exceptional)


11.45 a.m.:Dupa umblat pe jos vreo 3 ore timp in care am facut cam 7 km am ajuns acasa lihnita. Recunosc ca eram cu banii in mana in fata Simigeriei lui Petru dar m-am simtit si am plecat cu mana goala. Asa ca nici n-am intrat bine pe usa, am feliat un mar si am trantit niste unt de arahide langa si da-i mamica!


14.30 p.m.: Am mancat chestia asta. Nu stiu cum altfel decat "chestia" as putea sa o numesc. E naut, brocolli, rosii cherry, ardei, castraveti, branza feta, niste ulei de masline, piper si oregano. Daca voi aveti alta denumire mai buna, sa ma anuntati!:)) A fost bun! Foarte bun! Cam mult dar inca eram flamanda asa ca eff it!


18.40 p.m.: Dupa ce am mai facut vreo 4 km pe jos si cu fii-mea am ajuns acasa si am mancat amandoua aceeasi chestie la cina: pulpa de pui (de oboseala am scris altceva de pui...trecem peste) la tava si pilaf cu legume. Nu cea mai sanatoasa cina dar stiti ce, I don't give a damn! 


Mno cam asa s-a desfasurat azi la mine! Acum ma duc sa mai fac inca vreo 7-8 martisoare pentru colegele de gradi ale fii-mi si pe urma ma duc sa mor linistita! Sper!

 



16 comentarii:

  1. Ce de papa bun :))).
    Arata bine "chestia" aceea :))). Desi eu as numi-o salata :D. De fapt, eu numesc salata cam orice are mai multe de 1-2 legume crude si predominante prin ea :)). Buna ideea cu nautul. Brocolli-ul este crud nu? :D.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu n-am putut să mă abțin și am devorat în seara asta ciocolată și dulciuri cât pentru 3 persoane.
    Ce bine arată „chestia” de la prânz. :)) Eu aș numi-o salată. Orice amestecătură de legume cu diverse printre ele e salată pentru mine. :))
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Moa ce inversunata esti! Imi place de tine.
    Ai mancat frumusel azi, eu nu mai zic nimic, ca m-am indopat cu carbohidrati si la cina a tronat niste costita de casa. MmmM!

    RăspundețiȘtergere
  4. De-ai sti ce foame mi-e acum :-) Ai mancat ok azi si sanatos chiar, de ce nu!? Fata de mine, care mi-am facut pacate si cu niste cartofi pai cu o salata bogata in care am pus o jumatate de snitel de curcan. (asta se intampla pe a 17) .Iar acum mi-e totusi foame :-D.

    RăspundețiȘtergere
  5. Hai ca nu e grav. Eu azi am trantit o mazare si am mancat si la pranz, si seara. De obicei mananc super haotic, trebuie sa ma educ in privinta asta. La fel ca fetele, si eu as numi "chestia" aia salata. Orice experiment dubios pe care il fac poarta denumirea de salata:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu nu prea sunt cu mancatul sanatos, dar mi-ai facut pofta cu terciul tau de ovaz cu banane si scortisoara!

    RăspundețiȘtergere
  7. Damn it, am primit eroare cand am vrut sa public comentariul :)) Ziceam ca oficial imi e foame acum si ca astazi am mancat iarasi aiurea :D Tot zic de maine nu mai mananc dulciuri, de maine nu mai....si cu zisul raman :D Te felicit pentru alegerile pe care le-ai facut :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Esti un model pentru mine ca femeie si mama. Respect!

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi pare rau ca a fost aiurea ziua de azi. Priveste partea pozitiva : inca 2 zile (poate mai usoare) si gata cu saptamana nebuna :) Dupa poate e mai bine!

    Arata bine mancarica, mai ales salata cu de toate suna yum ( desi putine sanse sa am toate ingredientele in casa in acelasi timp :D )

    Hugs&kisses,
    Mia

    RăspundețiȘtergere
  10. Cica pulpa de pui+orez nu cea mai sanatoasa varianta. cum nu ii sanatoasa, intreb eu? doamneeeeeee......fata de ce gunoaie mananca altii, e mega sanatoasa....

    RăspundețiȘtergere
  11. Pulpa de pui+orez nu ii sanatos?? Serioooos? De cand ? .... ~_~

    RăspundețiȘtergere
  12. Cand vad postarea asta a ta miercurea imi dau seama ce repede a trecut timpul :)))

    Te pup.

    http://miu-miu.ro/

    RăspundețiȘtergere
  13. M-a amuzat tare mult cand am citit ca ai scris altceva de oboseala :)) pupici

    RăspundețiȘtergere
  14. Chestia aia a ta arata foarte bine! Eu i-as spune salata cu de toate! :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Cat imi place postarea asta iar pe mine nu ma deranjeaza sa o citesc la ore tarzii. Oricand, sa fie! In ultimele zile desi is o mare pofticioasa am cam uitat sa mananc. Bine ca citesc acum postarea ta iar "chestia" aia ma face sa salivez pe aici. Sa-i zicem o salata diversa.
    Am cateva ingrediente din cele folosite si de tine, arunc si niste piept de pui si ma pun sa mananc.

    RăspundețiȘtergere
  16. "Chestia aia" de genul unei salate este tare pofticioasa. Nu am mancat niciodata naut alb cred ca doar verde.

    RăspundețiȘtergere