luni, 11 august 2014

Back home - ramble ramble and some more ramble

Hello hello lume! Iata-ma revenita! Nu v-ati dat seama ca am lipsit? Daca nu v-ati dat seama rusinica rusinica, ma asteptam sa ma intampinati cu pod de flori. Ehh, e bine si asa, cu fructe proaspete din piata si cu covorul neaspirat! Mi-a fost greu sa stau departe de blog o saptamana si ceva, dar mi-am propus sa zac cat pot in mini vacanta pe care am avut-o. Iar azi revin cu raportul complet si cu promisiunea de postari mai la subiect.

Dupa ce am publicat ultimul articol am plecat cu piticuta din dotare sa vizitam strabunici si bunici. Pe tati l-am lasat sa munceasca cu spor saracul. Prima oprire (foarte scurta) a fost satucul in care mi-am petrecut eu vacantele de vara mereu, un sat in apropiere de Fagaras. Nu am nimic de raportat de acolo. Doar fetite cu coronite de flori si o oala de musaca delicioasa care a disparut in interval de nano secunde.


Apoi trei zile de umflat burtica la casuta de vacanta a parintilor mei, undeva la Breaza. Valea Prahovei e mai ceva cand ai propriul loc ascuns. Si locul ala in franturi arata cam asa. A fost cu rasfat si cu liniste multa, cu ales de carti din vasta biblioteca (in poze e doar o micuta parte). A fost cu Katia udand gradina si stand afara cat sa ii ajunga si cu mine lenevind cu buricul in sus. Inceputul acumularii de kilograme s-a dat aici. Nedetinand cantar acasa am descoperit surprinsa ca am mai putine kilograme decat credeam...Ei bine, dupa zilele petrecute la mama  m-am intors cu vreo trei kilograme in plus.


Am dat si o fuga pe la Sinaia. Ocazie cu care am facut poza asta, ultima in care veti putea sa imi admirati pletele. Va explic eu mai incolo!


Urmatoarea oprire mai lunga...Bucurestiul. Ei si acum urmeaza o parte pe care daca iubiti acest oras ar fi bine sa o sariti. Desi sunt crescuta acolo niciodata nu am fost mare fan al capitalei noastre dragi. Tura asta mi-a dat Domnul o canicula ca in vremurile cele mai sumbre si n-am putut nici sa dorm noaptea. Fii-mea a suportat si ea cu greu, a fost irascibila, a facut si figuri pe alocuri, ce sa mai, ne-a bulversat complet. Amu', cald e si pe la noi, dar zau ca e altfel de caldura. Plus ca mergand pe strada al meu copil mai exclama cu voce FOARTE TARE : "Mami dar ce pute asa in Bucurestiul asta?", "Mami dar de ce a atata gunoi pe strada?", "Mami dar de ce nenea ala isi spala masina pe trotuar?". De unde se vede ca traiul intr-un oras mic si linistit a invatat-o cam moale! 


Am reusit totusi sa trecem peste micile inconveniente si sa ne facem fiecare de cap in felul ei. Eu intalnindu-ma cu cateva persoane dragi de care mi-era tare dor (ahhh limonade si frappe-uri si beri in parc si...) si Katia plimbandu-se cu vaporasul, luand la rand toate parcurile, golanind cu bunica din dotare! Marea ciuda e ca n-am reusit sa ma vad cu si mai multa lume. Au ramas prietene nebifate pe lista, dar n-am avut ce-i face, nu mai putea prelungi excursia.

Contrar oricaror asteptari nu am facut shopping cum speram. Parca nimic nu m-a atras, reduceri n-am gasit, m-am intos cu bani acasa! Asa nevasta sa tot ai, da?

Doar o grava temeraritate am comis. In ultima zi, lesinata de cald si un pic nervoasa din motive ce nu vor fi impartasite m-am dus sa ma tund. Planul initial era sa tai doar varfuri. Ajunsa pe scaunul tipei care m-a tuns toata adolescenta mea i-am zis sa taie. MULT! Si uite asa ea taia si Katia tipa la ea vehementa: "Nu mai taia tanti, mai lasa-i par lui mami!" Rezultatul a fost un bob asimetric. Stiti voi ca v-am mai zis, al meu sot e fan par lung. Cand l-am anuntat a fost cum a fost, dar cand m-a vazut a zis doar "Ce te-a apucat iar femeie nebuna?" Sincera sa fiu dupa cateva zile parca nu mai sunt nici eu chiar incantata pentru ca nu se aseaza cum speram eu si e cam cu intretinere sporita frizura asta. Dar e par si creste asa ca n-o sa imi fac sange rau. Macar mi-a devenit clar ca mie imi sta ok ori cu par lung lung, ori cu el scurt scurt cum am avut acum niste ani. Tunsorile "nici cal nici magar" se pare ca nu sunt pentru mine.

Am revenit acasa cu maxim drag si incercam sa ne reinstalam rutinele zilnice. Ne admiram oraselul mai mult ca inainte, apreciem painea ardeleneasca mai mult ca niciodata si eu m-am convins ca sunt facuta pentru viata intr-un loc un picut mai linistit. Aia mi-a fost mereu chemarea, nu am ce ii face. Urmatoarea vizita pe plaiuri bucurestene va trebui sa fie peste mult timp ca sa mai uit si sa mai iert!:))

Cam asta am facut si umblat eu de cand nu ne-am auzit! Maine va astept cu un outfit in care veti avea o noua ocazie sa vedeti trecutul meu par lung, iar apoi o sa dezvalui "tunsoarea cu sapa" cum dragastos a numit-o al meu domn!


21 de comentarii:

  1. Bine ati revenit!
    Sincera sa fiu... la Breaza m-as muta fara sa stau pe ganduri. Si intr-un garaj, pe cuvant! ;))
    Sa stii ca mie-mi place bobul tau si-ti sta tare bine, fantuzoaico. ;))
    Astept cu nerabdare postarea de maine. :D
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai, i-am si zis mamei: daca era Diana aici refaceam propunerea de adoptie!:))
      Mai, nu stiu zau dupa ce ma vezi live ce parere o sa iti faca tunsoarea. Vedem!

      Ștergere
  2. Welcome back!
    Nici eu nu-s fan Bucuresti, dar pe unde am umblat eu nu mi s-a parut nici murdar si nici urat mirositor, chiar mi-a placut fata de muntii de gunoaie din anii '90. Acum cativa ani am fost la niste cursuri, in prima zi mi-a placut si-mi ziceam ce fain e, ce m-as muta aici. A doua zi abia asteptam sa se termine sa plec acasa. De dormit, nici eu nu pot sa dorm acolo, nici de caldura si nici din cauza zumzetului care nu inceteaza nici macar noaptea.
    Cu locuitul intr-un oras mic te inteleg. Si eu m-am obisnuit, dar greu, tare greu, dupa 8 ani petrecuti la Brasov - (apropos cand am mers prima data sa dau admitere mi se parea ca orasul e parfumat si sa stii ca nu glumesc) am ajuns unde se agata harta in cui si la 500 de km fata de casa .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca eu chiar ii pot vedea si partile bune. E un oras incarcat de istorie, cu locuri frumoase, cu amintiri dragi din adolescenta mea, dar din pacate multe lasa de dorit. Poate pentru ca mereu am tanjit dupa aer mai curat si altfel de ritm..Unora li se potriveste, dar mie nu prea! Cred ca mi-ar fi foarte foarte greu sa ma reintorc definitiv acolo. Brasovul e si el un oras foarte frumos.

      Ștergere
  3. Heeeeeeeeeeeeeeeeei mi-a fost dor de tine. Si eu stau relativ aproape de Bucuresti, cred ca e ceva cu toata zona asta a tarii. Eu visez sa ma mut undeva prin vest... ANYWAY. Astept postarile alea promise, sunt curioasa sa iti vad parul.
    Kisses, R
    Beauty and bargains
    www.beautyandbargainsbyr.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hello hello si multumesc pentru primirea calduroasa. Nu pot spune ca e ceva cu o anume zona a tarii, pot spune in schimb ca mie imi place unde sunt acum. Postarile cu par scurt vin si ele....mai incolo un pic!:))

      Ștergere
  4. :)))))))))))))))))))))) Rad inca din cauza (nu datorita! :P) reactiei sotului! Al meu drag inimii m-a facut sa ajung la concluzia ca barbatii, in general, nu fac casa buna cu bobul - indiferent de care-o fi el, dar mai ales asimetric! :)))
    Lasand gluma deoparte, eu sunt convinsa ca esti frumoasa (era sa scriu "ca-s frumoasa" :P ), de-abia astept sa vad noul look. Se invata si barbatu', n-are cum sa i se opreasca iubirea de la o tunsoare!
    Toata postarea mi-a placut, am citit cu pofta - asa sa stii! Sa va fie de bine escapada! ;)
    Sibiul... jos palaria in fata lui si a locuitorilor!

    Pupici si imbratisari pentru ambele fete frumoooaaasee!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Al meu nici macar nu e chiar bob scurt. E unul mediu si asa mai "choppy". Stiam deja ca al meu sot nu face casa buna cu par altfel decat lung, dar stiam si ca nu ma da afara din casa pentru atata lucru!:))
      Ma bucur ca iti place la Sibiu, te asteptam in vizita!
      Imbratisari de la ambele fete...frumoase daca spui tu!:))

      Ștergere
  5. Sunt tare curioasa cum te-ai tuns. Si eu am tuns din al meu 10 cm, dar am impresia ca nu se vede deloc. Doar coada e mai scurta. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine se vedeeeee, mai am o codita cat de soricel, asa!:)) Nu e genul de tunsoare "nu se vede" care sa fie trecuta cu vederea de barbati nestiutori!=))

      Ștergere
  6. Bine ai revenit!! Mandro, te-am remarcat si pe tine in poza, dar fii-ta te depaseste, ii scumpa tare. Si la poza cu biblioteca am zabovit, de ce sa mint?
    E bine ca te-ai odihnit si ai adunat experiente pozitive(nu puteam sa le numesc mai formal de atat, nu?). Cat despre tunsoare..ei bine, ce-ar fi sa spele sotul chilu' de par lung? Sa-l coafeze tot el si sa-ti faca vant cand mori de cald? La toti le place sa fim aranjate la 4 ace(chiar daca nu toti recunosc), dar daca se poate, aranjatul sa nu dureze si sa nu coste nimic. Ma revolt aici! Si ma mai revolt si pe "bob", coafura ingrata pe care o vrem toate si care nu sta aranjata decat cu peria juma de ora in fiece dimineata.
    In periplul nostru prin tara, chiar remarcam ce linistite sunt unele orase si ce mai tanjim noi dupa asta. Slow living, i want slow living! Si cate-oleaca de agitatie din cand in cand. :)
    Hai ti pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine te-am regasit!:) Da, stiu fii-mea face show-ul mereu! Biblioteca alor mei e de dimensiuni fantasmagorice...si ala e numai unul din peretii tapetati in carti. Acum se intelege de unde dragostea mea de citit?:))
      Ehhh, ii trece lui. E invatat ca ma apuca cate o nebunie o data la 3-4 ani. Recunosc ca si eu speram la altceva, dar n-are a face. Creste!
      Asa si eu. Slow living cu un pic de actiune asa o data la cateva saptamani!:))

      Ștergere
  7. Ce-mi plac postările de acest gen!! Katia e din ce în ce mai frumoasă, draga de ea. :)
    Aștept outfitul!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac. Si mie imi place sa citesc asa ceva pe alte bloguri!:) Multumesc de complimentele adresate picei. E frumoasa dar si smechera!:)
      Ai avut un mic preview la outfit deja;)

      Ștergere
  8. Deci spui ca te-ai tuns...mult...si nu pui poza...pai cum se cheamă asta?:-)
    Mi-a placut rochia fetitei tale,de unde i-ai cumparat-o?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suspans, asa se cheama!:))
      Daca te referi la prima rochita, din poza de la Sinaia, e de la H&M. Daca zici de cea cand se da in picioare pe cauciuc, aia e luata prin primavara de pe George UK.

      Ștergere
  9. yeiii bine ai revenit,abia astept sa te citesc din nou

    RăspundețiȘtergere
  10. iiii, rochite frumoase de pice dulce :*.
    vai cum e biblioteca aia... deena, eu n-as mai pleca din casuta de la breaza toooooata vara! din ce-mi dau seama, e o casa tare cocheta si primitoare care chiar imbie la vacanta.
    Roxanne

    RăspundețiȘtergere
  11. Bine ai revenit!
    Bai, mie imi place rau tunsoarea ta! E minu minu de tot!
    Cat despre capitala, ma vrajeste cu agitatia ei dar e prea mult pentru mine. Nu as putea locui acolo.

    RăspundețiȘtergere