Maybelline Fit Me Blush

Inainte de a pleca in vacanta a aparut oportunitatea unei colaborari cu site-ul ProduseCosmetice.ro. M-a incantat foarte tare acest lucru, pentru ca in ultima vreme evit cu gratie rafturile cu cosmeticale din magazinele fizice si am inceput sa cumpar tot mai mult online. Imi place sa stiu ca gasesc de toate la un click distanta si sloganul acestui site "Orice Ai Nevoie" mi se pare a fi foarte potrivit. De la produse pentru machiaj drugstore (multe dintre ele imposibil de gasit la raft), la produse pentru ingrijirea tenului, corpului si parului, toate sunt acolo. Aparatura profesionala, produse de lux si produse bio, toate la un loc.

De ce am inceput eu sa evit magazinele fizice? Ei bine, pentru ca mi-e mult mai usor sa cad in ispita si sa cumpar lucruri care nu imi sunt necesare. Daca le pipai, daca ma striga vreun ambalaj frumos, cad mai iute in pacat. In online, am tendinta sa imi fac mai bine temele, sa fac un pic de cercetare inainte de a da checkout cosului de cumparaturi. 

Cand mi s-a oferit posibilitatea de a testa cateva bunatati am cugetat cu atentie si mi-am ales trei comori. Azi incepem cu primul review, urmeaza inca unul in cateva zile si al treilea pe saptamana viitoare.

Dupa ce am avut o experienta foarte placuta cu un alt produs din gama Fit Me de la Maybelline am decis ca e cazul sa mai explorez putin posibilitatile. M-am oprit la un blush, in nuanta Deep Pink.


Ambalajul e foarte basic si nici nu ma incanta, nici nu ma face sa fug mancand pamantul. Sigur se putea ceva mai interesant, dar nu insistam. Pensulica mi se pare total inutila, avand in vedere ca e micuta. Ea ar fi fost destul de ok ca textura, e neasteptat de moale, dar forma si dimensiunea o recomanda pentru aplicarea de dungi inestetice pe obraz.


Blush-ul este o nuanta de piersica intensa, cu un pic de roz. Eu nu reusesc deloc sa il vad ca "Deep Pink", dar posibil sa ma insel. In ambalaj ai crede ca finish-ul e unul usor satinat, dar in momentul in care aplici pe pometi, descoperi ca de fapt fardul acesta de obraz e mat. Oricat l-am cercetat in soare nu am reusit sa identific slipici prin el. Recunosc ca in general sunt fan al blush-urilor care au un pic de glow, dar nuanta produsului si faptul ca e mat chiar il fac perfect pentru un machiaj de zi cu zi. Plus ca e foarte versatil si merge cam cu orice machiaj al ochilor si buzelor.


Intensitatea nuantei poate fi un pic dezamagitoare la inceput. E nevoie de ceva insistenta pentru ca pometii sa arate "imbujorati". La prima aplicare e foarte discret, asa ca eu revin de doua, trei ori cu pensula pentru a obtine efectul dorit. Cred ca acest aspect se datoreaza texturii destul de dure a produsului. Nu e genul ala de fard foarte fin, care se imprastie la prima atingere, dar din pacate e un pic cam cretos. Cu toate acestea se aplica frumos, e nevoie de blending minim pentru a arata decent. De asemenea, rezista foarte bine pe parcursul zilei, inca mai am ceva fard pe obraji chiar si dupa 10-12 ore. Ma asteptam sincer sa dispara mult mai repede.

Swatch-ul e facut intr-un singur strat, ca sa va dati seama ce si cum. Dupa cum am precizat, puteti sa mai aplicati inca un strat si o sa fie un pic mai vizibil.


In concluzie, blush-ul asta chiar poate fi genul de produs dupa care sa intinzi mana zilnic fara sa te gandesti, mai ales cand nu ai vreme de nu stiu ce machiaj elaborat, dar nu vrei sa pari nici venita de pe lumea cealalta. Pentru mine nu e exact ceea ce caut, dar nu pentru ca n-ar fi bun. Nu! Pur si simplu am ajuns in acel punct in care stiu cam ce vreau si am devenit foarte chitibusara. Am testat insa produsul acesta pe mama mea, care chiar era in cautare de blush mat si ne-tipator. Ei bine, pentru ea e exact ce are nevoie asa ca sunt sigura ca o sa aiba o casuta buna in portfard la ea. Eu imi mai fac de cap cu un pic de shimmer, cat mai am interes pentru asa ceva.

In cazul in care credeti ca si voi ati vrea sa adoptati un micut din acesta, il gasiti aici la pretul de 30 de lei. Daca aveti nevoie de un prieten discret, acesta e o alegere perfecta. Daca sunteti ca mine si va plac obrajii aprinsi si glowy, nu e pentru voi.

Fiti pe receptie, urmeaza in curand detalii despre celelalte doua produse. Acolo e cu poveste de dragoste mare mare de tot! Si posibil sa se lase cu "vreau si eu!" You have been warned!


Share:

3 comentarii

  1. Daca ar fi avut macar un strop de "sclipicel" pe cuvant ca m-ar fi tentat dar avand in vedere faptul ca e mat, rasuflu usurata (portmoneul meu a scapat de o amenintare). ;))
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
  2. De asta nu pot eu sa cumpăr farduri on-line...pur si simplu nu stii ce textură are,cat de prafos e, daca si cat sclipici are...mai ales asta cu sclipiciul e ff importantă la un fard de obraz. In magazinele fizice de cosmetice poti testa mai multe nuante, sa vezi care te avantajează( o nuanta frumoasă in ambalaj nu inseamna ca va arata f bine si pe chipul tau si viceversa) pe cand in on-line nu ai decat descrierea producătorului...

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place nuanta si daca nu aveam deja in dotare un astfel de blush il treceam rapid pe lista. xo

    RăspundețiȘtergere