vineri, 29 august 2014

Nailed It - Tag

 Acum doua zile am dat peste tag-ul acesta simpatic, creat special pentru ojo-holice de catre o tipa de pe Youtube, Amber F. Eu o urmaresc pentru project pan-uri si alte nebunii legate de consumat cosmeticale. Sincera sa fiu in ultimul an mi-a trecut ojolita (boala cronica manifestata prin faptul ca de cate ori iesi din casa trebuie sa cumperi macar o oja). In ultimele saptamani am trecut iar prin toata colectia de oje si chiar am un numar relativ rezonabil. Cu toate astea inca imi plac sticlutele mele colorate si m-am gandit ca ar fi simpatic sa raspund la aceste intrebari. Nu le-am tradus, sper sa nu fie bai, dar zau ca gandesc mai usor asa!

1. Which color family of nail polish do you own the most of?

Acum nu mai am 15 oje asemanatoare dar cred ca cele mai multe sunt cele rosii, visinii si variatiuni pe aceeasi tema. Urmate indeaproape de ojele mov si albastre.


2. Name your most favorite memory you associate with a specific polish?

De fapt e amintire asociata cu doua oje. Cand a aparut gama Duo Chrome de la Flormar, standul lor din Sibiu tocmai se inchisese. Sufeream ca un caine pentru ca vroiam neaparat dupe-ul dupa Peridot de la Chanel. Si il zapacisem pe al meu sot (care e un om minunat dar nu prea receptiv la chestiuni legate de cosmeticale). M-a ignorat complet. Apoi in prima delegatie pe care a avut-o la Pitesti, m-a sunat de langa standul Flormar si m-a intrebat ce nuante ziceam ca vreau! Nu mi-a venit sa cred! Eu o lasasem moarta de cel putin o saptamana si nici nu mi-a dat prin minte sa il pun sa mearga sa le caute. Hmmm, poate e mai receptiv decat as fi crezut!


3. What's your best-kept secret for chip-free polish?

Ahhm, sigur ca nu! La mine in general orice oja sare repede repejor. Vad insa ca de cand folosesc basecoat-ul Farmec treaba e un pic mai acceptabila. Asa ca posibil asta sa fie secretul meu.

4. Which brand do you own the most colors and why is that formula your favorite?

Fara dubiu cele mai multe oje sunt Flormar. Cum sa nu le iubesc? Se aplica perfect, se usuca repede, au o gramada de nuante. Consistenta lor e perfecta, nici prea subtire, nici prea densa. Majoritatea le am de cel putin 2-3 ani si nu s-au ingrosat deloc.


5. Name the polish you like the least in your collection and why you still hold onto it.

Momentan nu mai am in colectie oje care sa nu imi placa. Le-am luat la rand si tot ce nu mi-a fost absolut drag am dat mai departe sau am aruncat. Daca totusi ar fi sa aleg doua oje pe care le-am pastrat desi nu sunt "perfecte" ar fi cele doua mini oje Alessandro. Uneia ii spune Hazy Sunrise (cea portocalie) iar cea galben verzuie habar nu am cum se numeste. Nu imi plac la nebunie pentru ca e nevoie de trei straturi ca sa arate bine pe unghii, nu sunt nici foarte opace si se aplica si neuniform, dungat. Totusi cu un pic de perseverenta rezultatul poate fi ok. Le-am pastrat pentru ca imi plac foarte mult nuantele.


6. Name your holy grail of polish remover?

Fara dubiu e Oversa. Nu as fi crezut ca poti sa ai un HG nailpolish remover, dar ete ca s-a intamplat minunea. De cate ori incerc altceva tot la Oversa revin.

7. If you use glitter or nail effects, which is your favorite brand and why?

Si aici e fara dubiu, Golden Rose. Sunt nebuna dupa ojele lor texturate si glitterate si daca nu as fi devenit un pic mai rationala in acest an, cu siguranta as fi ajuns sa am muuuuuuuuuuuuuuulte oje din colectiile lor. Parca ar fi sirene si eu parca as fi Ulise.

8. Do you match your toes to your nails when you repolish?

Nu prea fac asta. In general unghiile de la picioare si alea de la maini isi vad fiecare de culoarea lor. Se mai petrece uneori minunea dar foarte rar.

9. Name the specific polishes you've repurchased more than twice to show us your holy grail colors.

Alegerile mele o sa va convinga ca de fapt eu n-ar trebui sa am nu stiu cate oje. Adevarul e ca apuc foarte rar sa imi fac unghiile frumos, cu tot dichisul. In restul timpului am pe unghii...ceva nude ce se aplica in 3 secunde. Mai exact una din astea doua. Flormar 246 Cream Silk sau Farmec nr.4 Ambele sunt la a doua cumparare.


10.Do you paint accent nails or only use one color?

Am avut o perioada cu accent nails, acum le fac de obicei de-un singur neam pe toate. Uneori ma mai apuca sa pun glitter in exces pe inelar. That's it.

11.Can you name the oldest polish in your collection?

Alea vechi vechi s-au dus, dar dintre cele ramase, ceva ma face sa banuiesc ca batranica ar fi Flormar 413. Tot in anul ala am mai luat vreo 6 sticle de Flormar, dar cred ca ea mi-a deschis apetitul. Sper ca nu imi joaca memoria feste. 


Oricine vrea sa raspunda intrebarilor e invitata sa le preia, dar am si cateva fete pe care vreau musai sa le nominalizez, ca sa ma pot uita in cutia lor cu oje. Dee, Diana, Alina, Andreea, Georgia, Dana va dau cuvantul!



16 comentarii:

  1. ce de minunatii, nici nu as sti sa spun care imi place mai mult, toate nuantele sunt superbe <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci, adevarul e ca si mie imi e greu sa aleg de cele mai multe ori!:)

      Ștergere
  2. Ce tag dragut.
    Sa stii ca azi voiam sa fac ordine prin oje...asa ca, o sa fac si acest tag! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Super! Ma bucur ca te-a inspirat postarea asta!

      Ștergere
  3. Ce de frumuseți pe care eu nu le am văd aici la tine! Cred că nici la colecție de 500 oje și tot n-acoperi toate superbele oje de pe piață.
    Neapărat trebuie să fac tag-ul, deja știu ce să răspund la majoritatea, doar pozele-mi mai trebuie! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))Niciodata nu ai toate nuantele frumoase, asta e clar! Dar ma bucur ca m-am mai calmat si chiar nu mai simt ca imi trebuie tot ce vad frumos la alte bloggerite!

      Ștergere
  4. Despre Flormar si Oversa parerile noastre coincid, si eu le-as scrie poezii. Nici eu nu asortez cele 2 seturi de 10 unghiute din dotare, am auzit ceva cum ca asa ar fi domnisoresc, da nah, nu ma caracterizeaza.
    Mi-a placut intamplarea cu sotul receptiv, a facut bine ca a profitat de ocazie ca sa te surprinda.
    Mi-e cam rusine sa ma gandesc cand mi-am facut unghiile ultima oara, dar in seara asta musai tre sa le incing cu o culoare ca maine se lasa cu petrecere de nunta.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca si eu ajung tot mai rar sa le fac dar mi-am impus sa incerc sa remediez problema. M-am autoamenintat ca daca nu incep sa le pictez mai des trebuie sa raman cu maxim 10 oje. Si stim deja ca asta ar fi prea de tot!

      Ștergere
  5. Observ asemanari, si la mine cred ca cele mai multe sunt in nuante de rosu/grena. :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Mulțumesc frumos, scumpă doamnă! Cu ocazia asta, îmi fac și eu curat la oje :D
    Pups

    RăspundețiȘtergere