Hippie and happy

De vreo doi ani deja, trag la imprimeuri florale, la accesorii cu oarecare tendinte indie, la haine lejere in care sa ma simt aproape goala. Stau si imi amintesc de toate tricourile ultra mulate pe care le cautam intr-o vreme ca orice adolescenta a anilor 2000. Si ma intreb ce o fi fost in mintea mea. Acum daca o bluza sta mulata am grija sa o iau cu o marime sau doua mai mare ca sa fiu sigura ca imi circula si sangele si ca nici un colacel nu e la vedere. Da, uneori mai ajung si la mulaciuni, dar tot mai rar.


A mea mama mi-a facut dupa numeroase insistente o fusta frumoasa si cu flori mari. De tiganca as fi zis acum vreo 4-5 ani, de baba as fi zis acum vreo 6-7. FRUMOAAASAAAA si boho chic cum imi place mie zic acum. O bijuterie de fusta. O aveam deja de aproape o luna si jumatate si o purtasem doar de cateva ori. 


Pe o canicula zdravana, inaintea unei intalniri cu fete dragi in Bucuresti, am scos tinuta asta la plimbare in Cismigiu. Parc plin de amintiri! Sunt sigura ca nu doar pentru mine ci pentru marea majoritate a celor care au copilarit si s-au facut oameni mari in capitala.


Fara tricouri uni, basic, viata e pustie. Te scot mereu din panica atunci cand piesa vestimentara din partea de jos e mai incarcata. Tricoul Pull and Bear Kant Red (o ardem filozofic, ah? Kant zici..) ar fi putut sa fie mai fix pe mine, dar n-am vrut. De aia am si luat marimea M. Bumbacul e moale si are un aspect din ala de purtat si iubit. 


Vedeta tinutei (hmmm la egalitate cu fusta) a fost colierul minunat Zara, pe care il ochisem in sectiunea de accesorii de pe Kurtmann si pe care l-am tot urmarit. Pana la urma i-am cedat si nu imi pare rau deloc. Chiar vine ca o completare perfecta la multe din outfiturile mele favorite. E statement dar altfel decat cele cu care ne-a obisnuit street style-ul de vara asta. E un statement care ma duce cu gandul la triburi, la pietre pretioase impletite in snururi de piele, undeva pe o plaja calda. Ma face sa vreau picioare desculte in nisip. Singurul aspect care ma deranjeaza un pic e ca vine foarte la baza gatului si nu exista posibilitatea sa il faci mai lung. Sau de fapt, nu existaposibilitatea din fabricatie, pentru ca eu am de gand sa ii atasez un lant mai lung la spate ca sa il pot regla dupa bunul plac.


Impletiturile au fost mereu un mister pentru mine, eu am doua maini stangi, dar inaintea acestei sedinte foto improvizate, mama mi-a facut o minune de coafura. Little did we know, era ultima zi de glorie pentru parul meu!


Alte detalii ale tinutei? Pai, cerceii mei cu piatra de turcoaz cumparati de la o tanti care face bijuterii superbe si sandalele mele uzate pana la plans. Pentru ca am cautat doua luni sandale marimea 35 care sa arate decent si NU AM GASIT! Asa ca asta e, cand se rup astea o sa imi implinesc visul de a fi hippie pe deplin si o sa umblu desculta pe trotuarele incinse.

Cum va place?

Share:

24 comentarii

  1. Când ți-am văzut coafura am fost sigură că te-au inspirat fetele din Game of Thrones. Well, se pare că nu. :))
    Îmi place ținuta, îmi place că are muuultă culoare. Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici n-am citit vreo pagina din Game of Thrones, nici n-am vazut vreun episod!:)) Dar treaba cu impletiturile vad ca ramane in top de vreo doua veri incoace. Sau am ramas eu in urma!:))
      Si mie imi place sa fiu colorata!:) Ma bucur ca iti place! Fetele m-au vazut si live!:P

      Ștergere
  2. Hippie, hippie, yay! :)
    Imi place la nebunie tinuta ta!
    Mama ta a facut o comoara de fusta care arata genial iar coafura este super wow!
    Colierul este deosebit si ma face sa-l adaug pe wishlist. Tentatii, tentatii si mai multe tentatii. :)
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yaaaay! Ma, avem mame talentate, trebuie sa recunoastem. Hmmm, inca ceva in comun! Deja devine ingrijorator!:))
      Pacat ca nu mai e colierul pe stoc, ca zau e frumos de iti sta inima!

      Ștergere
  3. Ce frumoasa esti! Sandale 25, adica UK 2, gasesti pe Asos. Doar un exemplu: http://www.asos.com/ASOS/ASOS-FAITHLESS-Leather-Sandals/Prod/pgeproduct.aspx?iid=4140359&cid=4172&Rf-300=1899&sh=0&pge=1&pgesize=36&sort=3&clr=Pink.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saru-mana!:) Maaa, 35, nu 25. Nici chiar asa!:)) 25 poarta Katia. Adevarul e ca mi-e teama cu comandatul de incaltari. Stiu ca sunt ciudata, dar la mine daca nu e pe probate rar o nimeresc. Am si piciorul fff ingust, nu doar mic. Si unele modele nu vin chiar daca ar fi potrivite ca masura. I have been blessed with tiny feet!=))

      Ștergere
    2. 35 am vrut sa scriu, sa stii :)) Eu tot ce mi-am luat de pe Asos am purtat pana la epuizare. Mi-am luat niste sandale in vara lui 2012 si abia acum dau semne ca si-ar da duhul :D

      Ștergere
  4. Foarte frumoasa impletitura, ca o coronita in par. Te prinde bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Daa, asa am si sperat sa para, ca o coronita!

      Ștergere
  5. Colierul e superb, imi ia ochii :D Cred ca te-as fi vazut si cu niste tenisi albi in picioare, la fel de frumos ti-ar fi stat.

    Kissses

    http://miu-miu.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-a luat ochii de cum l-am vazut pe site!:)) Da, mergea excelent si asa. Eu in general port tenisi la fuste/rochii, dar la 40 si ceva de grade as fi simtit ca imi fierb picioarele mai ales ca am alergat prin parc cu Katia si apoi am avut si o intalneala cu niste fete dragute. Am preferat ponositele mele sandale ca sa ma simt lejer!

      Ștergere
  6. foarte frumoasa tinuta si fustita! cauta sandale la zara kids,hm kids, au modele tare dragute.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Stela! Sa stii ca ma uit ocazional la copii. Cand ma uit pentru fii-mea caut si pentru mine!:))Anul asta erau unele simpatice cu Hello Kitty dar mi-a interzis picea ferm sa imi cumpar asa ceva ca "Alea sunt de fetite mami, tu esti om ditamai mare!"

      Ștergere
  7. superba fustita si ai combinat-o perfect cu acest tricou usor lejer. :)
    pupicei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Meritul mamei ca e priceputa!:) Tricourile de genul asta sunt comoara la dulapul omului!

      Ștergere
  8. :)) Teribil de haioasa esti, mereu ma binedispui!
    Hihii, am si eu colierul acesta fabulos! Cred ca nu l-ai vazut, l-am prezentat cand tu erai in relaxing la casuta de la munte... :)))
    Uite aici:
    http://cosmeticelacontrol.blogspot.ro/2014/08/ootd-un-top-galben-chic-un-splendid.html
    Mie imi place asa cum vine, la baza gatului! :P Iti mai trimit o bucata de lantuc de la mine! :D

    Mai, mai, fetelor, dar ce impletituri frumoase, vreau si eu - vin la "coafeza" voastra!
    Frumoasa tinuta, superbe protagonistele postarii!

    Kisses!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc multumesc!
      Daaa, am vazut postarea, numai ca n-am apucat sa comentez. Internet aveam dar lenea de a il folosi in deplinatatea functiilor sale era mare! Chiar m-am gandit ca ia te uita cata potriveala! Cum ne-am gasit noi iar cu ceva comun! Data trecuta rochiile texturate, acum coliere la fel!:))

      Coafeza noastra este si croitoreasa si multe altele!:)) Cam departe ea, dar ne descurcam! Mai ales ca acum are un client in minus ca eu nu mai am prea mult par!:))

      Ștergere
  9. Imi place tot ce vad , cum sa nu-mi placa. Esti o frumoasa si te-am vazut si pe facebook cu noua tunsoare, iti vine foarte bine, n-ai de ce sa-ti faci probleme, tot frumoasa esti! Si eu de ceva vreme tot bob ma tund, dar drept, fara scari si cu breton, asa ca arata destul de clasic, chiar ieri am fost si m-am tuns ca nu mai puteam de cald si nu-mi place sa-l prind.
    Genul asta de fusta imi place si mie foarte mult si materialul imi dau seama cat de placut trebuie sa fie, am si eu cateva fuste in croiala si de lungimea asta.
    Papusica ta e superbissima! ( la postarea trecuta am scris repede si am omis sa-ti spun)
    Cat despre sandale- check this out ;) http://www.clasicor.ro/pantofi-femei/sandale-femei/11129-marodeschis

    RăspundețiȘtergere
  10. hEEEEY!
    Acum am vazut si eu mamarutza! Este un picutz mai mare decat a mea..dar la fel de frumoasa! Si tu esti tare dragutza, blogul la fel. O sa am de citit ...sunt sigura ca sunt multe subiecte interesante. Noroc ca doarme gaza si imi permit sa il rasfoiesc :P
    P.s- imi place tare mult fustita!!
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. Impletitura e superba ah si fusta imi place mult de tot! :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Ca doua surori cu cosite impletite! Imi place fusta si colierul, chiar am o fusta care asteapta sa fie modificata dar mi-e teama sa nu o stric si pe mana altcuiva nu vreau sa o las. Mai sunt si incapatanata! :))

    RăspundețiȘtergere