sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Here's the season to be haulin'

Hello hello,
Am promis de ceva vreme dar stiti voi cu timpul cum stau. Eh here it is desi deja s-au cam "racit" produsele:P. Dupa cum veti putea remarca sunt intr-o pasa ojistica:)) datorata in maaaareee masura dragutei de Joice care ma ucide cu uojele ei. Stiu ca citesti asta:move u're arse si arata-ne colectia de uojeeee-pe bucati ca toata deodata stiu ca ar insemna supliciu:))

Am un wishlist kilometric de oje si ma cam sperie treaba asta avand in vedere ca apuc sa imi fac unghiile maaaxim o data pe saptamana. I still miss those days cand imi schimbam culoarea ojei zilnic. Ce sa mai spun de facut modele pe unghii.Long gone those times.

Avand in vedere ca de sarbatori sunt nspe chestii de cumparat o sa imi fac cu siguranta si mie ceva cadouri, mai ales ca de unele chestii chiar am nevoie. Iar mi se aplica legea beauty a lui Murphy:)):"Cand ti se termina un produs incep sa se termine toate:))"Si asa mai am eu un strop de rimel, trei gamalii de crema de fata, un sfert de flacon de lotiune de corp, un picuuut de demachiant. So another haul is in order. Plus ca mai sunt niste chestii pe care TREBUIE sa le am. (hhhhmmmmm daca puteti crede eu chiar sunt cumpatata cu banii, adeseori zgarcita, dar nah, mai am si eu perioade de copil rasfatat).

In caz ca va intrebati ce s-a intrebat cu My Project 10 Pan I'll tell u. It went down the drain!I failed.O parte din produse le-am dus bye bye, o parte le folosesc inca intens, dar la naiba chiar nu rezistam fara sa iau acolo macar un ruj, o uoja un ceva...

Yves Rocher stuff. Gelurile de dus de la ei imi plac foarte mult, le folosesc intens. Acum aveau o oferta faina asa ca m-am aprovizionat.

In fiecare an de sarbatori imi iau chestii din gama lor Fruits de Noel pe care o schimba de fiecare data. Miros yummy mereu si isi fac treaba bine. Anul asta combinatia de ciocolata cu portocala mi-a facut cu ochiul and I was right!Sunt bestiale!

Din Dm vroiam sa imi iau multe, dar rafturile pustii m-au determinat sa testez numai niste geluri de dus Balea..Yup geluri de dus again. Ce sa zic??Imi place sa ma spal:))

Iata si mini orgia ojistica.Are't they puuuurtttttyyyy\:X:X.Despre the China Glaze one o sa fac o postare separata, u'll see why!

Si un ruj Flormar nuanta 503 care a devenit my favourite lippie. Bineinteles ca am avut lumina de 2 lei si apart de 3 lei si nu se vede culoarea neam. E un trandafiriu intens supeeeerb, dar va trebui sa ma credeti pe cuvant de onoare. Iubesc rujurile Flormar, I'll have to get myself some more!



Azi ma duc la Baby Expo.Pericoooool!!:))Va pup pe toate:*

4 comentarii:

  1. Vaaai, cred ca miros super produsele de la Yves Rocher Fruits de Noel. Nici nu le observasem. Pot sa te intreb cat au costat fiecare? Si daca cel mare e gel de dus sau spumant de baie?:D
    pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, miros senzational!!Iti vine sa le papi!!!Gelul de dus a fost parca in jur de 20 de lei, dar nu retin exact.Crema de maini 12 lei si balsamul de buze 9 lei. Am impresia ca sunt si seturi cu cutie sau saculet de cadou la vreo 49 de lei. E gel de dus, nu spumant de baie..

    RăspundețiȘtergere
  3. vreau si eu geluri de dus de la yves rocher :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  4. Koko dear..si cine te opreste??:PEu am avut toate tipurile de geluri de la ei si chiar sunt super faine. Da si tu o fuga in Plaza sau in Afi unde au magazine de prezentare si da iama in ele. Nu sunt nici foarte scumpe si sunt chiar misto!

    RăspundețiȘtergere