marți, 30 noiembrie 2010

NOTD-Golden Rose 150

Oja Coral din ultimul NOTD n-a avut viata prea lunga pe ghearele mele. 2 zile...eh.Se putea si mai rau. Ieri mi-am dat un strat din chestia asta pe unghii.Dap doar un strat ca pe al doilea nu am mai apucat.

E un pic vascoasa, se usuca destul de greut, dar nu asa greu cum s-a uscat aia Coral. E foaaaarte pretty in real life, daca ar fi o idee mai inchisa ar semana tare bine cu Sugar Plums de la China Glaze. Fireste aparatul meu nu reuseste sa redea asta.Singura parte urata e ca dupa cum vedeti dupa numai o zi a inceput sa se "toceasca" la varfuri.

Aaaa si da stiu...cuticulele mele sunt oribil de uscate desi le dau cu balsam de cuticule, cu ulei si cu crema de maini...no results!


2 comentarii:

  1. Mommy,trebe sa ne vedem sa iti dau uojele de la rozopoly.

    pupici tie si buburuzei,
    lil'angel

    RăspundețiȘtergere