Weekendul asta...


Postez tarziu dar am fost busy bee azi si o sa fiu si mai si in zilele urmatoare. Lots of things going on. Maine facem vaccinel si mi-e fricaaaaaa. Am pentru voi planuite cateva postari si sper sa apuc sa le si fac:can u say haul, goodies gooourgeeeouuuuus colors??:DHint hint:))
Cum spuneam, weekendul asta:
-Am plecat in search of presents pentru diverse persoane
-Am dat o raita prin Dm-ul de la Unirea (in sfarsit am pus si eu piciorul intr-un Dm)
-Nu mi-am luat mare lucru pentru ca rafturile erau cam pustite-se vedea ca au reducere 20% la toate produsele
-Am facut exces de oja shopping si e numai vina cuiva de se stie si se simte (o sa spun exact in postarea cu uojele)
-M-am simtit ciudat sa lipesc mai mult de o ora doua de langa piticanie
-M-am enervat ca e vreme urata si nu putem sa iesim in parc
-Am fost extaziata ca pe langa zambetele obisnuite piticania a inceput sa scoata niste "chiuituri", sa "povesteasca si sa fie excesiv de simpatica
-Am stat la taclale cu vara-mea si cu sotul ei (really nice people)
-Am balit la oja vara-mii si am trecut-o si pe aia pe wishlist
-Am mancat cam multe pateuri cu ciuperci
-M-am agitat si mi-am facut planuri....sa vedem sa vedem..
-Am hranit, spalat si imbaiat piticania, i-am cantat, am leganat-o, am povestit si am ras cu ea...pure bliss
-Mi-am vizitat o prietena buna si am pus in sfarsit mana pe pozele de la botez.SUNT SUPERBE
-Am tocat diverse subiecte cu ea si am regretat ca nu am cum sa stau un piiic mai mult
-Mi-am "pictat" unghiile cu oja la care visam de muuuuuuuuuuuuuuuuult si pe care in sfarsit mi-am luat-o
M-am holbat la ghearele mele de altfel nasoale in perioada asta dar superbe cu culoarea sus pomenita
-Am vorbit cu hubby la telefon excesiv de mult-yup he's away again for a while
-Am mancat peste cu mujdei pana am simtit ca o sa imi faca ficatul poc:D
-Am dormit putin as usual

Share:

8 comentarii

  1. sa nu-ti fie frica de vaccinel. o sa fie totul bine. o sa planga buburuza nitel si mai mult de frica. n-o s-o doara pt ca sa-i dea cu ceva sa-i amorteasca locul unde o sa-i fac vaccinelul. o sa ti sa rupa sufletul, dar trebuie facut si asta. or sa mai urmeze si altele, dar atunci o sa stii deja ce se intampla. o sa fie bine. o sa vezi... :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ehhh stiu Anca dar na, it's a first.Nici nu vreau sa ma gandesc biata de ea!Mai bine mi-l face mie chit ca zici ca n-o sa doara:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce weekend dragut! Abia astept sa vad ojele!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai ce-mi place sa citesc postarile tale. Ne transmiti si noua fericirea ta. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Shopperita o sa le vezi curand!!Promise:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Joice hihiiii te siiimti>???U should!!:PIt's your fault

    RăspundețiȘtergere
  7. Anda ma bucur ca reusesc sa fac lucrul asta!

    RăspundețiȘtergere