My "wanna look pretty but don't have much time" look:))

Acum mai mult ca oricand sunt in criza de timp. Cu toate astea nu ma simt eu fara un picut de machiaj acolo. Chit ca nu merg undeva anume.E ocazia perfecta sa imi acord 10 minute la 6 dimineata inainte sa o hranesc pe pitica dupa ce am dormit circa 5 ore cu pauze in noaptea anterioara.
Pana la urma la mine e un caz extrem, dar la naiba, toate avem zile cand nu putem sa dedicam machiajului o ora desi ne-am dori!Si atunci ce facem??Scoatem asul din maneca!Machiajul ala cu care stim ca ne sta bine si care ne scoate din orice impas pentru ca se potriveste cam cu orice tinuta si la orice ora..
So..asa arata machiajul ala la mine. De obicei in criza de timp renunt la unele produse dar in ziua aia am zis sa fiu si eu persevreneta si sa aplic toate cele. Note the shaky liner??Incepuse Katia sa urle si nah!!




I am in looove with that lipstick. De cand mi l-am luat il port ca disperata!
Asadar, ce look va scoate pe voi din impas?Ce produse aplicati cand va grabiti dar vreti sa aratati decent?

In caz ca vreti sa detaliez produsele folosite do tell me si o sa fac chestia asta cu prima ocazie. Mereu uit sa pozez produsele si sa le detaliez si imi ia si ceva timp:))

Share:

8 comentarii

  1. Cand nu am prea mult timp pt machiaj folosesc fond de ten, pudra, rimel si ruj/glos
    Cand ai timp o poza la produsele folosite pls :) mie imi place machiajul :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. sa stii ca te admir pentru asta!
    mie nu-mi ardea si nici acum nu-mi arde sa stau sa ma machiez. de obicei, mai incerc una alta, dar cand are gandacul somnul de dupa-amiaza. in nici un caz n-as reusi dimineata. sincer bravo!

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place rujul, este f f frumos :).

    RăspundețiȘtergere
  4. Simo e rujul Flormar postat in haulul meu de acum o saptamana si ceva. Il adooor!!
    Anca sa stii ca mi-a fost fff greu sa ma mobilizez dar ma simteam mizerabil daca nu faceam nimic NUMAI pt mine. Si nu ma simt vinovata sau egoista pt ca pe picea mea nu o afecteaza cu nimic.Nu rup din timpul dedicat ei.

    RăspundețiȘtergere
  5. esti de admirat pentru faptul ca iti gasesti timp si pentru tine..:)...si asta pentru ca desi uite eu, inca nu sunt mamica si am momente cand pur si simplu imi este lene sa ma machiez sau sa am grija de mine...:D insa tu care esti ocupata pana peste cap cu cea mica....totusi iti gasesti timp si pentru tine:*..bv
    esti un exemplu bun de urmat:)

    RăspundețiȘtergere
  6. awww ce dor mi-era de fețișoara ta! :) și e fain machiajul.
    Katia o cheamă pe piticanie? Foarte frumos numele :)

    În momentele de 'criză' folosesc fdt, eyeliner, rimel, blush și ruj:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Bondarica ehh...nu sunt chiar asa demna de admirat ca am destule zile proaste, dar na, ma straduiesc si eu ca pana la urma sunt tanara si nu are rost sa cad in "mommy patterns".

    Igua Katia ii spunem noi:)

    RăspundețiȘtergere
  8. I want de lippy!!!
    Vreau si eu sa imi stea bine cu o culoare ca aia :((
    De ceeee... de ceee am buzele asa rosii???
    I love love love it!

    RăspundețiȘtergere